sextossen 76 Skrevet 24. Maj, 2022 Jeg har på et tidspunkt sendt billede osv, men tak skæbne, man bliv jo i den grad udsat for chikane af manden... så et godt råd, lad være med at sende noget som helst til ham, jeg kan ikke komme nærmere ind på detaljer da jeg ikke ved om han læser med her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 301 Skrevet 24. Maj, 2022 sextossen skrev, for 38 minutter siden: Jeg har på et tidspunkt sendt billede osv, men tak skæbne, man bliv jo i den grad udsat for chikane af manden... så et godt råd, lad være med at sende noget som helst til ham, jeg kan ikke komme nærmere ind på detaljer da jeg ikke ved om han læser med her Jeg er nu mere og mere overbevist om, at det er Martin55's annonce - og at der slet ikke findes en kvinde. Både Martins måde at skrive på herinde og annoncens tekst minder om hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 24. Maj, 2022 niskanen skrev, for 49 minutter siden: Jeg er nu mere og mere overbevist om, at det er Martin55's annonce - og at der slet ikke findes en kvinde. Både Martins måde at skrive på herinde og annoncens tekst minder om hinanden. Ja, jeg tror sgu du har ret… Sikke en omgang fusk af en værre klammernik! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 76 Skrevet 25. Maj, 2022 Sentinel skrev, for 21 timer siden: Ja, jeg tror sgu du har ret… Sikke en omgang fusk af en værre klammernik! Ja det er sgu være end værst, der nogen syge mennesker derude... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henaniel 24 Skrevet 25. Maj, 2022 Vil bare advare. Jeg sendte billede og ville kun have massage af kvinden. efterfølgende skrev manden til min kone. Og mig med hele mail korrespondeten. selv om vi havde aftalt at det skulle være diskret. Så hold jer væk. Hvis i er i et forhold. havde ikke tænkt over at min eget navn kom op på mailen. men blev klog af skade. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 26. Maj, 2022 martin55 skrev, den 21.5.2022 at 14:26: (måske fordi jeg har været model.) Her illustrere modellen hvor den døde kaskelothval lå.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Maj, 2022 Jeg har ikke helt gennemskuet hvorfor det er så indlysende at det er Martin55s annonce.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henaniel 24 Skrevet 26. Maj, 2022 22 cm and thick skrev, for 2 timer siden: Jeg har ikke helt gennemskuet hvorfor det er så indlysende at det er Martin55s annonce.... Ja hvis du ser hans reaktion på mit indlæg. Men igen som fra en anden lad være. Hold jer fra dem/ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 301 Skrevet 26. Maj, 2022 22 cm and thick skrev, for 6 timer siden: Jeg har ikke helt gennemskuet hvorfor det er så indlysende at det er Martin55s annonce.... Han skriver som den eneste herinde, at han har mødt dem, men valgte massage af manden. Han griner af kommentarer fra henaniel. Og jeg har også fået privatbeskeder om manden. Derudover har du da selv set hans komplet tåbelig overskrifter herinde - og nøjagtig det samme ses på hans annoncer. Martin herinde starter stort set hver sætning med lille bogstav og kan ikke sætte kommaer. Det samme ses i annoncen, som i øvrigt er oprettet af "martin-bi". Umiddelbart tænker jeg ikke, at han er den mest intelligente person på jorden, så det er sikkert heller ikke en tilfældighed. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 27. Maj, 2022 @henaniel og @niskanen - ja måske har I ret. Jeg har lært gennem flere år, at hvis man er i tvivl om hvorvidt en annonce er troværdig eller ej. Ja så tro på det dårlige i alle og bliv væk. I hvert fald indtil andet er bevist. Surt at det er på den måde, men det sparer en for mange ærgrelser. Muligvis går man så også glip af mange gode oplevelser, men der er man så i lykkelig uvidenhed. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 76 Skrevet 27. Maj, 2022 henaniel skrev, den 25.5.2022 at 16:41: Vil bare advare. Jeg sendte billede og ville kun have massage af kvinden. efterfølgende skrev manden til min kone. Og mig med hele mail korrespondeten. selv om vi havde aftalt at det skulle være diskret. Så hold jer væk. Hvis i er i et forhold. havde ikke tænkt over at min eget navn kom op på mailen. men blev klog af skade. Jeg havde samme oplevelse, og det er der vist også andre der har kunne jeg forestille mig.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 39 Skrevet 27. Maj, 2022 De få ødelægger så meget ,,,,,, det var også profilnavnet der fik mig til og afvente lidt “ Martin-bi “ dårlig stil - kan man undersøge om Martin-bi og martin55 er samme person/bruger ? for så ska knægten da ud på røv og albuer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 27. Maj, 2022 Med lidt søgning på Google kan man se at mailadressen briks(a)godmail dk er brugt på flere annoncer på annoncelight.dk de sidste par år. Blandt andet en herre der søger massage! Men ikke har stedet.... Check lige måden der skrives på. Mailadressen er også brugt på andre platforme hvor teamet er det samme. Single mand, midt 50erne. Pludselig med kæreste..... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 29. Maj, 2022 Big1 skrev, den 27.5.2022 at 12:02: De få ødelægger så meget ,,,,,, det var også profilnavnet der fik mig til og afvente lidt “ Martin-bi “ dårlig stil - kan man undersøge om Martin-bi og martin55 er samme person/bruger ? for så ska knægten da ud på røv og albuer Mon ikke @martin55 kan forklare ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 29. Maj, 2022 kan kun sige jeg intet har med det som i beskylder mig for. så stik lige piben ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 29. Maj, 2022 martin55 skrev, for 48 minutter siden: kan kun sige jeg intet har med det som i beskylder mig for. så stik lige piben ind Det kunne selvfølgelig være spændende at høre hvordan det hænger sammen at det er samme mailadresse at der bliver bruger her på EG, på annoncelight.dk og et 3. Site hvor du også er aktiv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 30. Maj, 2022 Hfyr skrev, for 16 timer siden: Det kunne selvfølgelig være spændende at høre hvordan det hænger sammen at det er samme mailadresse at der bliver bruger her på EG, på annoncelight.dk og et 3. Site hvor du også er aktiv... min mail adr her. er [email protected]. så hvor du har den anden fra. kender jeg ikke noget til. men du er velkommen privat hos mig, så vi kan få en sank. om det du beskylder mig før, og tænker lige over om jeg må anmelde dig for chikane 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 1. Juni, 2022 Tilbage til efterlysning. Der er ingen sammenfald. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg