Tingel 74 Skrevet 26. April, 2022 https://annoncelight.dk/showad/311787 Hej derude! Er der nogen der har besøgt Bella for nyligt? Det tyder på at dejlige Alia fra sexyclub er tilbage. Det er i al fald hendes billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. April, 2022 (edited) Tingel skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/311787 Hej derude! Er der nogen der har besøgt Bella for nyligt? Det tyder på at dejlige Alia fra sexyclub er tilbage. Det er i al fald hendes billeder Men...men...er du nu helt, helt og 99,9% sikker!!? Efter så mange år? Kan det virkelig være rigtigt? Og hvorfor ikke vende tilbage til Sexyclub,? Kan man krydse fingre og håbe på flere af de yndige piger fra dengang vender tilbage fordi de mangler noget? Men selvfølgelig Står tiden heller ikke stille.. Redigeret 26. April, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 227 Skrevet 26. April, 2022 ppd skrev, for 37 minutter siden: Men...men...er du nu helt, helt og 99,9% sikker!!? Efter så mange år? Kan det virkelig være rigtigt? Og hvorfor ikke vende tilbage til Sexyclub,? Kan man krydse fingre og håbe på flere af de yndige piger fra dengang vender tilbage fordi de mangler noget? Men selvfølgelig Står tiden heller ikke stille.. Det ville være dejligt hvis nogen af de tidligere piger på Sexyclub kom tilbage blandt andet Monique :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyguy 87 Skrevet 29. April, 2022 Hej gutter Jeg vil bare høre om der skulle være nogle af jer der har besøgt dejlige Bella-Alia efter hendes retur til faget? Jeg har selv en aftale med hende på tirsdag og glæder mig helt vildt. Jeg håber inderligt hun holder den tårnhøje standard. Vh PG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 29. April, 2022 (edited) Hvor lyder det bare fantastisk!! Hvor bliver det spændende om det er Alia som er tilbage. Ikke hos Sexyclub, men Gl. Køge Landevej 283 i Hvidovre. https://www.hvidovrepigerne.dk/bella/ Gad vide hvad der menes med "Til en omgang der kan tage pusten fra dig"...? Hvis det er Alia fra SC, så havde hun dengang hurtigt mange "interessante avancerede" ting på menuen. Ting som nye piger sjældent vover sig ud i lige fra start.. Redigeret 29. April, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 29. April, 2022 (edited) pussyguy skrev, for 3 timer siden: Hej gutter Jeg vil bare høre om der skulle være nogle af jer der har besøgt dejlige Bella-Alia efter hendes retur til faget? Jeg har selv en aftale med hende på tirsdag og glæder mig helt vildt. Jeg håber inderligt hun holder den tårnhøje standard. Vh PG Man ringer den dag pigen har vagt og aftaler tidspunkt for hvornår man skal mødes og hvad der skal foregå på forhånd eller tager man det når aftalen er i hus og man står i rummet med pigen? Mandag-Torsdag-Onsdag efterfølgende uge.. Gad vide om hun får nogle faste vagter. Eller om det er de dage man kan regne med? Har før prøvet at ville besøge en pige på Sexyclub ( ikke Bella/Alia?) , men der var lukket og slukket, da jeg mødte op 1,5 time før lukketid.. Tror vi er mange som venter på en dybdegående analyse af stævnemødet. For er Bella, søde og venlige Alia? Det bliver forhåbentlig dejligt og lever op til forventningerne for jer begge. God tur. Redigeret 29. April, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pus 40 Skrevet 6. Maj, 2022 pussyguy skrev, den 29.4.2022 at 17:49: Hej gutter Jeg vil bare høre om der skulle være nogle af jer der har besøgt dejlige Bella-Alia efter hendes retur til faget? Jeg har selv en aftale med hende på tirsdag og glæder mig helt vildt. Jeg håber inderligt hun holder den tårnhøje standard. Vh PG Var du hos hende, og er det den tidligere Alia ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. Maj, 2022 Pus skrev, den 6.5.2022 at 02:00: Var du hos hende, og er det den tidligere Alia ? Hun bekræfter selv på siden at hun ER Alia!! https://annoncelight.dk/showad/311018 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 24. Maj, 2022 Kan i huske om hun tunge kysser?…. Hun skriver kæreste oplevelse… men hvad lægger hun i den betegnelse.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 24. Maj, 2022 Jeg mødte hende en enkelt gang da hun var hos Sexyclub, og ja hun kysser og giver den hele armen. Åh de bryster, den krop og de blå øjne, hun er noget ganske særligt den kvinde, en sand legende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 8. Juni, 2022 Er der virkelig ikke nogen der kan skrive en opdateret anmeldelse efter et besøg anno 2022 ? Hun var jo en perle dengang og jeg håber hun har lyst til at lave en ny vagt. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Juni, 2022 (edited) ButterflyMan skrev, for 35 minutter siden: Er der virkelig ikke nogen der kan skrive en opdateret anmeldelse efter et besøg anno 2022 ? Hun var jo en perle dengang og jeg håber hun har lyst til at lave en ny vagt. /B Tjo. Men her er så min situation dags dato: Kigger dog mere i retning af Sexyclub og Pussygalores- samt (skal nok være forsigtig) "græsk til hende" er ikke på menuen mere, så min følelser er ikke så høje som før? Gad vide om Bella/Alia nu minder om studieværten Miriam Zesler på TV2. Men ja, folk skal være velkommne for Alia/Bella var dejlig hos SC så hvorfor ikke fortsætte dér i stedet for privat i København? Redigeret 8. Juni, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg