Guest Maleren86 Skrevet 26. April, 2022 Google link - har ingen hjemmeside Helt kort. 2 rigtigt søde piger/damer, som taler godt dansk. Gav 350 kr for 50 minutters god massage. Er ret sikker på at der godt kan tilkøbes ekstra ydelser, men jeg var der for massagens skyld. Blev ikke tilbudt og spurgte ikke. NB. Faktisk har jeg to gange oplevet at en massør (ikke i Horsens) opdagede jeg var lidt opstemt, hvor hun så uden at spørge lige ordnede det for mig. Så lagde jeg selvfølgelig 200 kr i ekstra "drikkepenge" - Det skete ikke her, men havde fornemmelsen af at det kunne have sket - og det er ok for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 27. April, 2022 Det lyder jo ikke værst. Giver de, som navnet siger, Spa Massage eller er det "bare" almindeligt lækker thaimassage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 27. April, 2022 Det er "blot" alm. lækker oliemassage. Der var også et par andre valgmuligheder, men ikke noget jeg ville definere som værende "spa-lignende" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 1. Maj, 2022 Besøgte stedet forleden dag, og fik massage af indehavers hjælper, Pam. Der er kun et lokale + et åbent sted som lukkes med forhæng Tror ikke der tilbydes FP, men HJ er det muligt at få. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 2. Maj, 2022 Så var jeg lige forbi en gang mere for at få konfirmeret det med ekstra. Jeg fik HJ. Hun forlangte 800 kr - det betalte jeg, men kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 3. Maj, 2022 Maleren86 skrev, for 20 timer siden: Jeg fik HJ. Hun forlangte 800 kr - det betalte jeg, men kommer ikke igen. Fik du betjening af indehaver selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 8. Juni, 2022 denventende skrev, den 3.5.2022 at 06:51: Fik du betjening af indehaver selv Nope - det var en der kom udefra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjolleren 88 Skrevet 19. August, 2022 Har besøgt stedet er par gange. Sidste gang var det med massage bag forhænget ude i opholdsrummet - det var knap så diskret. Har fået HJ, og tilbudt b2b men tænker ikke at den b2b er den samme som man får i Aarhus, Vejle osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg