Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Pris pr. time

Recommended Posts

Guest Aros
Mr. Sensual skrev, Lige nu:

Jeg står af tråden her.

Der går sikkert en rum tid, før jeg får lyst til at skrive debatindlæg igen.Træt af middelmådigheden. Så mine faste kritikere kan juble, mens jeg morer mig med pigerne uden at rapportere. God debat fremover. Håber den bliver som I vil ha' den.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Træt af middelmådigheden, jamen hvad er det du selv præsterer i allerbedste fald. Spar mig for den klynkende offerrolle, som du alligevel ikke vil kunne leve op til. 

Håber du har økonomisk råd og mentalt balance til at hygge dig med pigerne. 

Det er som om du tror at du skal du bare hygge med pigerne, ha ha til os, jamen mon ikke også vi gør det, også med de dyre piger :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære TS

Jeg vil ikke citere dit indlæg, da jeg ikke synes det fortjener at blive gentaget, men jeg vil alligevel godt prøve at give et svar.

Nogle kvinder er dyrere end andre fordi de rent faktisk får en tilpas mængde kunder i forhold til den pris de forlanger. Hvis ikke det var tilfældet, så ville de stoppe eller sænke priserne.

Nogle kunder foretrækker måske at kunne tale dansk med kvinden og tale om hverdag, dansk hverdag, historier med den fælles referenceramme der er ved at være en del af den danske kultur. Måske er de bare mere trygge i en dansk favn.

Jeg synes de bud jeg giver er så åbenlyse eksempler at spørgsmålet som du (og alle de der har startet præcist samme emne som dit) bliver irrelevant.

Jeg tror egentlig du er intelligent nok, så du kunne sagtens selv komme op med svar som mine og sikkert også bedre.

Og så er det jo at det spøger i baghovedet om du egentlig er interesseret, reelt interesseret, i at finde et svar. (Det var retorisk, derfor intet spørgsmålstegn).

Det er det der nager mig, og som for mine nakkehår til at rejse sig. Er du mon bare en provokatør? (Dette var et rigtigt spørgsmål)

For mig er en provokatør det værste, med mindre der er et højere mål med provokationen. Nogle kunstnere fx er fremragende provokatører, men de er det fordi de vil noget med deres provokation.

Hvis du er provokatør, hvad er det så du vil med sin provokation? (Det var også et rigtig spørgsmål)

Jeg simpelt hen ikke klog nok til at forstå det, med mindre du bare er en provokatør.

Enlighten me.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 27 minutter siden:

Der går sikkert en rum tid, før jeg får lyst til at skrive debatindlæg igen

Bedste indlæg fra din hånd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg simpelt hen ikke klog nok til at forstå det, med mindre du bare er en provokatør.

Enlighten me.

Personligt bliver jeg mest provokeret af det lave niveau. Og nu er også mine indlæg blevet provokerende uinteressante. 

Kan man blokkere sig selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen er som den er fordi jeg bor i Danmark med de samme udgifter som alle jer andre til mad, bolig, fornødenheder OG skat.. Jeg tager ikke pengene med ned til polen eller Rumænien hvor de er 4 gange så meget værd og hvor udgifterne er det kvarte af dem i Danmark.. Det faktisk ganske enkelt.. Min timepris er så nok lavere end hvad mange andre danske piger tager men det fordi jeg ikke vil konkurrerer på ydelserne (superfransk og megafransk) så hellere på prisen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Personligt bliver jeg mest provokeret af det lave niveau. Og nu er også mine indlæg blevet provokerende uinteressante. 

Neeej!!!:-o 

@Bananas du er uden tvivl den klogeste, sjoveste, tålmodigste, viseste, realistiske, kom selv med mere ros, bruger herinde :);):P:wub:

@Catsuit Janteloven findes ikke, hvis bare man selv nægter at anerkende den. 

@JenniferRomantica Jep. Du har ret. Sært at @Mr. Sensual ikke ved det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er postulatet at der er kundemangel hos de danske piger. Men er der så også det?

Eller er det et skjult ønske om at prisen skal sættes ned hos de danske piger?

Hvis der reelt er kundemangel, så har pigerne alle de informationer de skal bruge ved at kikke på konkurerende pigers priser og ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ønsker at debattere, uden at man gang på gang bliver ramt i nakken at noget man tidligere skrev i et pleaser indlæg, så er det bedre slet ikke at debattere  og overlader det med at have meninger og holdninger til personer hvis holdninger ikke er styret af hvor mange likes man får af de lyserøde

Faktisk er det måske også bedre, sjovere at holde sig til small talk og den slags hivs man også har et ønske om, at EG også skal stimulere en "socialt",   under forstået at man sikkert også kan have rigtig mange hyggelige samtaler me GP´erne via PM m.v.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 19 timer siden:

Jeg står af tråden her.

Der går sikkert en rum tid, før jeg får lyst til at skrive debatindlæg igen.Træt af middelmådigheden. Så mine faste kritikere kan juble, mens jeg morer mig med pigerne uden at rapportere. God debat fremover. Håber den bliver som I vil ha' den.

Troldmandens Lærling har ikke levet forgæves. Man skal passe på med at sætte kræfter i gang man ikk kan styre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wauw skrev, for 9 timer siden:

Neeej!!!:-o 

@Bananas du er uden tvivl den klogeste, sjoveste, tålmodigste, viseste, realistiske, kom selv med mere ros, bruger herinde :);):P:wub:

Sexet og lækker?

Men ellers tak for din ros, som jeg slet ikke fortjener.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 minutter siden:

Forresten: tyske Wurste er dyrere end danske ditto

Så er det godt man er til kvinder ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bogormen skrev, for 5 timer siden:

Nu er postulatet at der er kundemangel hos de danske piger. Men er der så også det?

Eller er det et skjult ønske om at prisen skal sættes ned hos de danske piger?

Hvis der reelt er kundemangel, så har pigerne alle de informationer de skal bruge ved at kikke på konkurerende pigers priser og ydelser.

Måske kunne det tænkes, at de danske piger efterhånden er ved at gå under radaren, f.eks over i p/d?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 28.4.2022 at 23:29:

Clark-Superbanan:wub:.......Du ved godt, man truer ikke med at gå....man truer med at blive!:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 26.4.2022 at 21:54:

De danske piger skal typisk have 2100 kroner+ for en time GFE-sex.

Pigerne fra Spanien, Italien, Ungarn, Polen, Tyskland, de baltiske lande, Tjekkiet, Grækenland etc. leverer samme ydelse for 15-1800 kroner. På fornuftige private adresser, der også er diskrete og i orden. 

Blot en konstatering. Og måske en del af forklaringen på kundemangel hos visse.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Fraier 

Agarici

Pamapalu 

Guster 

Cel mai prost din curtea scolii.

De griner af dig.

Både de "spanske/italienske" piger, men også deres loverboys.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
slagelselørdag skrev, for 4 minutter siden:

Fraier 

Agarici

Pamapalu 

Guster 

Cel mai prost din curtea scolii.

De griner af dig.

Både de "spanske/italienske" piger, men også deres loverboys.

Ma da vero? Mamma mia! Sei veramente..........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Ma da vero? Mamma mia! Sei veramente..........

Vaffanculo, maricon de mierda, cel mai prost din curtea scolii, papagalule.

Der fik du på 3 forskellige sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catsuit skrev, den 28.4.2022 at 19:42:

Uanset hvor man bor i det smukke Danske land, så er Aksel Sandemoses Nykøbing Mors hvor man har sit stam. Jeg afskyr vitterligt denne Jantelovs mentalitet der kommer fra jer danske og svenske. Jeg kunne spytte det i hovedet og trampe det i ansigtet hvis jeg vidste hvor det lå henne

I kan dog ikke rigtigt gøre for det. Berøringsangstfulde, lethjertet overfladiske og humoristiske som i nu engang er. Der er jo ikke nogen som OPRIGTIGT tror på Jantelovens bud, men som Sandemose sagde, så var det ikke noget han opfandt, men blot noget han observerede. Det ligger dybt indgroet og underbevidst.

Jeg vil give et konkret eksempel. Jeg har en ven fra Ukraine som har besøgt Danmark on/off et par år. Han er fotograf og har været verden rundt, og prøver som ofte at lære sproget i det land han er nu engang er i. Han fortalte at Danmark adskiller sig betydeligt. Hvortil han i andre verdensdele blev imødekommet med en attitude af "prøver du at sige sådan og sådan", "mener du TRÆT stedet for TRÆLS", så oplevede han at danskerne koldt og kontant reagerede med: "HVAD SIGER DU?!?" 

Snak som os eller fuck af. 

Jeg ser @Mr. Sensual 

Jeg syntes at @Mr. Sensualhar 

Kh,

Fuck jer allesammen

Kunne ikke have sagt det bedre

I, altså danskerne, er så uforskammede og har så dårlige manerer i forhold til udlandet, at jeg nærmest bliver irriteret over, når jeg får det svar "hvad siger du?"

Tak og fuck jer allesammen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
slagelselørdag skrev, for 12 timer siden:

I, altså danskerne, er så uforskammede og har så dårlige manerer i forhold til udlandet, at jeg nærmest bliver irriteret over, når jeg får det svar "hvad siger du?"

Hvorfor bliver du så her i landet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
slagelselørdag skrev, for 12 timer siden:

Her, lille trold, er en verbal gedebuk, som du kan mæske dig med under din bro:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Godt nok mange mennesker der mener de skal kommentere manden istedet for substansen..... Hvis man ikke forstår indlægget, hvis man ikke er enig i indlægget eller noget andet, så kan man da altid gå efter manden.... "han har også sagt noget mærkeligt før....:".

Der går hurtigt pøbel og laveste fællesnævner i det. Men det er jo også lige omkring 1. maj. Tillykke til jer

Del dette indlæg

Link til indlæg
slagelselørdag skrev, for 14 timer siden:

Vaffanculo, maricon de mierda, cel mai prost din curtea scolii, papagalule.

Der fik du på 3 forskellige sprog.

Uha da da, googletranslate... nice...

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 49 minutter siden:

Godt nok mange mennesker der mener de skal kommentere manden istedet for substansen..... Hvis man ikke forstår indlægget, hvis man ikke er enig i indlægget eller noget andet, så kan man da altid gå efter manden.... "han har også sagt noget mærkeligt før....:".

Der går hurtigt pøbel og laveste fællesnævner i det. Men det er jo også lige omkring 1. maj. Tillykke til jer

Kiks?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
slagelselørdag skrev, for 18 timer siden:

Tips om gode manerer fra en fra Slagelse?

Er det ikke nogenlunde det samme som at få gode råd om madlavning fra en skotte?   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...