Guest Qwertyy Skrevet 8. Maj, 2022 Mr. Sensual skrev, den 28.4.2022 at 22:53: Jeg står af tråden her. Der går sikkert en rum tid, før jeg får lyst til at skrive debatindlæg igen.Træt af middelmådigheden. Så mine faste kritikere kan juble, mens jeg morer mig med pigerne uden at rapportere. God debat fremover. Håber den bliver som I vil ha' den. Venlig hilsen Mr. Sensual Det vil være ærgeligt hvis du ikke skriver rapporter - please keep it up:) Jeg synes du er god - glem the haters, du har masser af supportere på forum’et - de er måske bare ikke så højlydte som dine kritikere:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Maj, 2022 Qwertyy skrev, for 12 timer siden: Det vil være ærgeligt hvis du ikke skriver rapporter - please keep it up:) Jeg synes du er god - glem the haters, du har masser af supportere på forum’et - de er måske bare ikke så højlydte som dine kritikere:) Tak. Det er ikke mindst takket være dig, og de ofte lidt skjulte supportere herinde, at jeg skriver videre. Har netop haft en helt enestående oplevelse i eftermiddag. Rapport følger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg