Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor skal man hen, hvis man skal ha den bedste omgang B2B i Storkøbenhavn , til omkring de 1000kr for en time? ( ikke thai )

Redigeret af Xplorer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pixie og medeea har jeg haft virkeligt gode oplevelser med. Sydney har også fået gode anmeldelser, men jeg har ikke været hos hende endnu. Af de 3 er det kun Sydney som er i landet pt.

Søg på Body2body på nympho.dk, så kommer der mange spændende forslag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and

Der er jo uhyggeligt mange gode til denne diciplin. Det er jo lidt hvad man leder efter

mia 

medeea 

zara (Thai) med pussy skide 

Er tre gode forslag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders-and skrev, 1 time siden:

Der er jo uhyggeligt mange gode til denne diciplin. Det er jo lidt hvad man leder efter

mia 

medeea 

zara (Thai) med pussy skide 

Er tre gode forslag 

Har du nogle links til dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Xplorer skrev, for 13 timer siden:

Hvor skal man hen, hvis man skal ha den bedste omgang B2B i Storkøbenhavn , til omkring de 1000kr for en time?

Hvad abdre gør ved jeg ikke, men jeg væbner mig med tålmodighed, og venter til Pixie er tilbage i Danmark. Eller det er måske kun mig der regner Mook (pt. Magic Mook) som dansk, hos hende får man også en forrygende god behandling.

Mvh
Dane Viking

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Dinner_at_the_y skrev, for 4 timer siden:

Uuuh, lyder ikke rart. :eek:

Jeg har en kommetar, nu ikke så sippet :))) 

tastene er bare for små :))) der skulle stå slide :)))

Redigeret af Anders-and

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldbæk skrev, for 10 timer siden:

Pixie er i landet og hun har fundet vej til Amager :razz:

der er booket tid. :smile:

Pixie

Giver du lige en nærmere lokation ift. off. transport, når du har været der? Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Pixie i dag og oplevelsen var som altid, fantastisk.

pixie er sød, fræk og sexet, og så tilpas hengiven, så man et kort øjeblik snydes og tænker, vi har noget sammen her.

Fik en btb og det var udelukkende for nydelsen. Jeg har prøvet, at forsvare dette produkt for mig selv, ved at påstå, det er godt myoser osv. Det er ren og skær eskapisme fra min side. BtB er pleasure og Pixie gør det godt og så hjælper det, at hun er smuk og charmerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah.. Pixie. Jeg havde mit første besøg i dag og hun er fantastisk til b2b med afslutning. Heelt i tet. Jeg har forsøgt andre i andre lande, og hun er world class.

Stedet er måske ikke heelt luxus, men Pixie er så da er alt ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 15 timer siden:

Vil nogen afsløre, hvilke afslutninger, det er muligt at få hos Pixie? 

Det er lidt ligesom "bageren i Nørregade - hvis du har penge, så kan du få. Hvis du har ingen så må du gå"

Undskyld, Pixie har helt sikkert ikke alt på sin meny, men yder de afslutninger der fremgår af annoncen: 
Håndarbejde (Svensk) med og uden
Fransk afslutning med og uden
Dansk (afslutning)

Og alt udføres i meget, meget høj kvalitet. God fornøjelse

Mvh
Dane Viking

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane Viking skrev, for 2 timer siden:

Det er lidt ligesom "bageren i Nørregade - hvis du har penge, så kan du få. Hvis du har ingen så må du gå"

Undskyld, Pixie har helt sikkert ikke alt på sin meny, men yder de afslutninger der fremgår af annoncen: 
Håndarbejde (Svensk) med og uden
Fransk afslutning med og uden
Dansk (afslutning)

Og alt udføres i meget, meget høj kvalitet. God fornøjelse

Mvh
Dane Viking

Jeg syntes nu ikke lige jeg kan se Fransk og Dansk på hendes annonce.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved et nærmere eftersyn af annoncen fra Pixiie må jeg give dig ret. Unddkyld, jeg vil fremover læse annoncer mere grundigt inden jeg kommenterer.

Jeg jeg vil så skrive at alt hvad jeg har skrevet om er selvoplevet

"I offering also hot erotic Body 2 Body sessions"  – best in town a must try. Hot Erotic b2b er en anden formulering for sex, ofte anvendt af latino piger.  Jeg vil tro det er derfra Pixie er blevet inspireret, men ved det ikke.
Jeg ville skrive for at være helt sikker, hvis jeg ikke selv havde prøvet alle nævnte øvelser allerede på de 5 gange jeg har besøgt hende

Mvh
Dane Viking 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Rasmussen skrev, 1 time siden:

Foregår Pixie's massager på et massagebord eller på en madras/seng?

Pixie har både massagebriks og seng/madres klar til brug. Jeg har selv kunnet vælge ved mine besøg

mvh
dane Viking

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...