nylonstrømpen 15 Skrevet 27. April, 2022 Er der nogen som har prøvet nedenstående? https://annoncelight.dk/showad/333698 Jeg er lidt usikker på, om hun er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trooper 30 Skrevet 27. April, 2022 ...der er 2 andre tilsvarende annoncer....Ålborg og Århus..... Min erfaring med japanske piger er gode... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kyllingen1234 7 Skrevet 27. April, 2022 Jeg besøgte en japaner i Danmarksgade for et stykke tid siden.. god oplevelse.. åbenbart noget nyt vi er begyndt at få dem til Randers.. så tænker hun er god nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 15 Skrevet 27. April, 2022 Kyllingen1234 skrev, 1 time siden: Jeg besøgte en japaner i Danmarksgade for et stykke tid siden.. god oplevelse.. åbenbart noget nyt vi er begyndt at få dem til Randers.. så tænker hun er god nok Har hun stadig en annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kyllingen1234 7 Skrevet 27. April, 2022 Ikke hende jeg var ved.. men annonce ligner meget til forveksling...som jeg skrev, så tror jeg det er noget nyt og forhåbentlig vedvarende, at de er begyndt at være i Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg