Hop til indhold

Recommended Posts

I går besøgte jeg May. Hun har indlogeret sig på et kendt sted på Viborg egnen. Ringede og aftalte tid, fik adresse, mødte op til tiden og blev omgående lukket ind. Stedet ligger ret offentligt, men der er heldigvis indgang på bagsiden af huset, hvor en lidt ældre dame bød indenfor. Da jeg spurgte efter et toilet fik jeg svaret at det kostede 10 kr. Jeg mente så, at det var lidt dyrt – måske billigere at vande haven lidt. Hun lyste så op i et stort smil, og så tog hun mig i hånden og trak mig til toilettet, hvor jeg også blev tilbudt et bad. Dejligt at blive mødt med lidt humor.

Annoncen fortæller ikke meget, så jeg var lidt spændt på hvad jeg ville møde. Men det var positivt. En forholdsvis høj pige på 35-40 år. Hun har ikke det jeg vil kalde et karakteristisk thai ansigt, men er sød, flot og velformet. Vi aftalte en times underholdning. Hun fortalte først klart og tydeligt hvad jeg havde betalt for, alt med kondom, første halvdel skulle være massage, og så en omgang fri leg. Jeg fortalte, at haven havde været hård ved ryg og nakke, så det måtte hun gerne bruge den første halve time på. Og det gjorde hun så. Hun er stærk, og tager godt ved, bruger mange tryk med fingre, hænder og albuer mens hun kravler rundt på en. Alt med en tilpas hårdhed, lige så det virker, men uden man behøver at få vand i øjnene. Den bedste massage jeg har fået i meget lang tid. Så lidt body2body på begge sider. Jeg spurgte så om jeg måtte slikke hende. Hun sad så lidt og tænkte, og spurgte så om det kunne koste 200 mere. Jeg svarede omgående – no way. Så sagde hun ok – men ikke for længe. Jeg nød det, og det tror jeg egentlig også hun gjorde. Og hun må altså også have humor, for efterfølgende var hun inde på, at det måske var mig der skulle bede om de 200. Under det efterfølgende leverede hun en fantastisk indlevelse. Bevæger sig dejligt og er meget aktiv. Hendes hænder er overalt for at give kærtegn, man føler nærmest at man er kommet i nærkamp med en lille blæksprutte.:P

Hun er en fantastisk pige at være sammen med. Fra man kommer til man går, er der smil på ansigtet og lys i øjnene. Nem at snakke med, åben, humoristisk og lidt fræk på en sød måde.

Hun virker også som en pige med ben i næsen. Ved hvorfor hun er der og hvad hun kan og vil, og leverer det aftalte på absolut bedste måde.

Og så lige det triste. Hun rejser hjem igen på søndag, så hvis man er blevet inspireret, så er det med at være vaks ved havelågen. Hun regner dog med at komme på besøg igen om ca. 3 måneder.

https://annoncelight.dk/showad/341153

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er en fantastisk pige hun er 44 år hende har jeg besøgt mange gange og ja hun skriver stadig væk et par gange i ugen 

Hun rejser til Ungarn på mandag da hun har boet der i mange år for at besøge familien 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...