Contact 24 Skrevet 28. April, 2022 Besøgte Kira sidste uge Godt og pænt sted. Kira er smilende. Ikke et lille nips Tror hun er en af de eneste der ved hvordan et målebånd virker hopla der er 18 cm Hun tænder for vildt på at man bider hende i brystvorterne og er vel mest til at være passiv Hun druknede mig i cum, som i hold da op Hun er mere i retning CD end Trans https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4426&lan=da 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobo67 585 Skrevet 13. Maj, 2022 Contact skrev, den 28.4.2022 at 14:19: Besøgte Kira sidste uge Godt og pænt sted. Kira er smilende. Ikke et lille nips Tror hun er en af de eneste der ved hvordan et målebånd virker hopla der er 18 cm Hun tænder for vildt på at man bider hende i brystvorterne og er vel mest til at være passiv Hun druknede mig i cum, som i hold da op Hun er mere i retning CD end Trans https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4426&lan=da Contact - virkelig godt med cum, ikke bare en klar sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 30. Maj, 2022 Tak for anmeldelsen. Bryster…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1333 Skrevet 30. Maj, 2022 doggingkbh skrev, for 46 minutter siden: Tak for anmeldelsen. Bryster…? Nej desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 23. April, 2023 Hej er der nogen som har besøgt denne frække trans i Aalborg og som kan fortælle lidt mere om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeppe k 17 Skrevet 9. August, 2023 (edited) Jeg har besøgt Kira i går i Aarhus (Brabrand). Stedet var ok, men kunne være bedre. Hun er meget dejlig, smukkere end hendes billeder. Hun har en flot krop (ingen bryster endnu) med en rigtig 18 cm ting og en stor røv. Jeg nød virkelig at besøge hende og besøger hende gerne igen! Redigeret 9. August, 2023 af Jeppe k Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeppe k 17 Skrevet 10. August, 2023 Jeppe k skrev, for 19 timer siden: Jeg har besøgt Kira i går i Aarhus (Brabrand). Stedet var ok, men kunne være bedre. Hun er meget dejlig, smukkere end hendes billeder. Hun har en flot krop (ingen bryster endnu) med en rigtig 18 cm ting og en stor røv. Jeg nød virkelig at besøge hende og besøger hende gerne igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg