Jeopeardy 8 Skrevet 29. April, 2022 (edited) Hej, Er der nogen der har været forbi "Marie fra nord" og vil fortælle om besøget? Jeg har umiddelbart ikke kunne finde noget på hende ved at søge herinde. https://annoncelight.dk/showad/322721 Redigeret 29. April, 2022 af Jeopeardy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 29. April, 2022 Hun ser dejlig ud. Alle de store dejlig kvinder er i Nordjylland. Desværre alt for langt væk for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
coolp 21 Skrevet 14. August, 2022 Nogen som har besøgt denne spændende Q? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 24. August, 2022 Hej er der nogen som har besøgt hende i Hjallerup og kan fortælle lidt om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 8. September, 2022 Stadig ikke nogen som har besøgt hende fornylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 11. September, 2022 Så må jeg tage en for holdet når hendes annonce bliver aktiv igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 11. September, 2022 Det er der nogen der har. Ved ikke om du har set denne tråd ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 11. September, 2022 Jo det er den annonce men ingen tlf nummer mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 11. September, 2022 Brian62 skrev, for 38 minutter siden: Jo det er den annonce men ingen tlf nummer mere Der er anden tråd den jeg ville linke til. Men lykkes at linke til denne tråd sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 11. September, 2022 Thecabel skrev, Lige nu: Der er anden tråd den jeg ville linke til. Men lykkes at linke til denne tråd sorry Nystartet Hjallerup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 11. Oktober, 2022 Stadig ikke nogen der vil fortælle om besøg hos Marie fra Nord? Kunne fristes til at besøge hende men ikke uden anbefaling! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 17. Oktober, 2022 Maria fra Nord i Hjallerup, 125 kg stor pige, annoncerer igen. Stadig ingen der vil dele deres erfaring med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 17. Oktober, 2022 Ja vil også gerne høre om der er nogen som har besøgt hende i Hjallerup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 18. Oktober, 2022 Brian62 skrev, den 17.10.2022 at 09:40: Ja vil også gerne høre om der er nogen som har besøgt hende i Hjallerup Tager du en for holdet, så vi kan høre mere om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 18. Oktober, 2022 (edited) lystsejleren9k skrev, for 21 minutter siden: Tager du en for holdet, så vi kan høre mere om hende? I køre da bare begge ud og besøger hende. Bagefter laver i en anmeldelse. Der vel ikke så meget at være bange for Havde gerne gjort det hvis jeg boede tæt på. Men desværre ikke hun ser dejlig ud. Redigeret 18. Oktober, 2022 af Thecabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 19. Oktober, 2022 Så må jeg tage en for holdet men hun har desværre ikke været aktivt ét stykke tid og har prøvet at skrive til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 20. Oktober, 2022 Brian62 skrev, for 23 timer siden: Så må jeg tage en for holdet men hun har desværre ikke været aktivt ét stykke tid og har prøvet at skrive til hende Hun har annonce på AL nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 20. Oktober, 2022 Ved ikke hvordan man tilføjer link. Søg efter Hjallerup, så kommer hun frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thecabel 114 Skrevet 20. Oktober, 2022 https://annoncelight.dk/profile/Marie+fra+Nord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 4. November, 2022 Nogen der har besøgt hende for nylig og vil dele ud med erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 16. November, 2022 Stadig ingen der har været på besøg hos hende i Hjallerup?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 17. November, 2022 Stadig ikke nogen som har besøgt hende fornylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 21. November, 2022 Brian62 skrev, den 17.11.2022 at 13:39: Stadig ikke nogen som har besøgt hende fornylig Ville du ikke tage en tur for holdet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 23. November, 2022 Den 125 kg store i Hjallerup annoncerer ofte men mærkeligt at ingen der vil skrive om besøg hos hende. Så hende droppet jeg også men er på jagt efter en anden moden Q med store bryster. Ingen der har erfaringer de vil dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 9. December, 2022 Stadig ingen der vil dele erfaringer med storbarmede kvinder i Aalborg området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg