sneræven 2075 Skrevet 1. Maj, 2022 wauw skrev, for 8 timer siden: Købesex er blot uforpligtende sex, hvor begge parter er med på at det IKKE skal ende med et fast forhold. En elskerinde, in-betweener, bolleveninde, one-nighter osv. er for mig det samme. ...... Jeg elsker gfe sex hos glædespigerne. Men jeg forventer ikke sex med en kæreste, men med en elskerinde. Det kan være lige så godt. Det er lidt sådan jeg osse tænker. Og også oplever besøgene hos pigerne. Som min livssituation og mit gemyt osv. har været, så har jeg egentlig altid 'ude i den virkelige verden' hellere ville have haft en elskerinde end en kæreste ... Mit liv har reelt ikke været til en kæreste, det ville lave alt for meget ravage ... hun har jo en ret til at prøve at skabe orden i mit liv, og det ville skabe totalt kaos ... ikke kun for mig selv .. Det er tit bedre at navigere i ens eget rod end i andres orden ... Man kan også sige, jeg kan fint bruge kvindelig vejledning, men vil ikke ikke under kærestekontrol ... Hvis man kaldte det 'elskerindeoplevelser' i stedet for 'kæresteoplevelser' ville meget sprogligt mudder kunne undgås 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 1. Maj, 2022 (edited) sneræven skrev, for 49 minutter siden: Det er lidt sådan jeg osse tænker. Ja, vi lever kun én gang. Det må vi i hvert fald andtage da der ikke gives nogen garanti for et fortsat og fortalt bedre liv i det hinsidige. Derfor kan vi lige så godt leve livet fuldt ud her i det jordiske, trods koner og kærester. Det er nemlig ikke altid de kan opfylde ens seksuelle ønsker selvom de passer på alle andre paremeter i et parforhold. Redigeret 1. Maj, 2022 af jensen jr. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 2. Maj, 2022 (edited) otto06 skrev, den 30.4.2022 at 17:04: at mænd - lige som kvinder - er virkelig forskellige - ikke, Eva Nadine? M.fl. Jo da... størstedelen af kvinder er bare mere hmm... besværlige komplicerede udover at være forskellige, end størstedelen af mænd er det. Med masser af undtagelser selvfølgelig. Men heldigvis er vi alle forskellige, også selvom vi har fælles træk og fælles "trigger-punkter" og tændinger. Følgende er naturligvis sat helt vildt på spidsen for at illustrere en simplificeret pointe på humoristisk vis og ualmindeligt både kærligt og selvironisk ment Billedet illustrerer også hvorfor det er så svært for mænd der ønsker at være hobby-elskere eller sexarbejdere og hvorfor de har så svært ved at etablere sig på markedet. Det forklarer også hvorfor jeg ikke markedsfører mig overfor kvinder som elskerinde, selvom jeg faktisk har en lille håndfuld faste betalende elskerinder med hvem jeg ses en sjælden gang imellem når de trænger til et skrald et-eller andet. Kvindelige sexkøbere er en udfordring... lad os bare lade det blive ved dét Kærligst, Eva Redigeret 2. Maj, 2022 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2075 Skrevet 2. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: Jo da... størstedelen af kvinder er bare mere hmm... besværlige komplicerede udover at være forskellige, end størstedelen af mænd er det. Tjoeh ... Måske hænger det en lille smule sammen med, at mange kvinder og også en del mænd tror at bare manden får rejsning og udløsning, så er den ged barberet ... Det er bestemt ikke tilfældet ... det er i hvert fald min oplevelse ... Der er mange 'niveauer' at tønde på, også for mænd ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 2. Maj, 2022 Bananas skrev, den 29.4.2022 at 22:27: Den "ægte vare" er næsten lige så tricky som købesex. Og købesex kan være lige så ærlig som den ægte vare. Jeg har haft den ægte vare i cirka 40 år off and on, og eftersom den hver gang er bygget af mennesker så er den ikke mere ægte end hvad byggestenene magter. Når byggestenene krakelerer, så krakelerer også den ægte vare. Den "ægte vare" er baseret på at håb og løfter konstituerer aftaler som holder stræk i lang tid; købesex er baseret på at koncise aftaler holder stræk en time eller to. For mig er det nu i det sidste kvartal af livet, ikke sådan at det ene udelukker det andet. Derimod adderer de til hinanden. To sider - eller flere - af det seksuelle mønt. At man siden håber på noget af købesex, som man ikke altid får, er noget andet. Det får man jo heller ikke på alle restauranter, eller hver gang man spiller på lotto. Men det får man heller ikke altid af "den ægte vare". Selv om man investerer ikke kun 1500 kr, men hele sit liv. Det ene er det ene, og det andet det andet. Hvis man har det andet i hovedet når man eksekverer det ene, så bliver det dumt. It's all in your head, son. Den ægte vare er jo enlig aldrig helt ærlig. Par der er sammen for konvetionen, børnene, overfladen, økonomien... Bange for at være alene, sende et signal til omverdnen om at man altså HAR styr på sit pis. Den indre dynamik mellem to personligheder der gror sig til at afsky hinanden fordi de har brugt så meget tid sammen... Den der makabre blanding af foragt og humor der er så nem at lugte sig frem til Nu skal jeg passe på ikke at blive en kynisk idealist. Det er jeg ikke. Snakkede med en ældre kammerat om dette for nogle år siden. Brokkede mig lidt over hvordan folk nøjedes. Hans svar tog mig lidt med storm. "Prøv lige at hør her. Min onkel købte hans kone i Thailand. Hun bor i et rigt økonomisk land og kan sende hendes familie en pæn sjat penge, han kommer hjem til et rent hus, et varmt måltid og en kåd kvinde i sengen. Hvad er der galt i det?". Og der slog det PLING. Sådan er vi forskellige. Sådan kan vi nøjes, sådan kan vi drømme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2204 Skrevet 2. Maj, 2022 Catsuit skrev, for 17 minutter siden: Den ægte vare er jo enlig aldrig helt ærlig. Par der er sammen for konvetionen, børnene, overfladen, økonomien... Bange for at være alene, sende et signal til omverdnen om at man altså HAR styr på sit pis. Den indre dynamik mellem to personligheder der gror sig til at afsky hinanden fordi de har brugt så meget tid sammen... Den der makabre blanding af foragt og humor der er så nem at lugte sig frem til Nu skal jeg passe på ikke at blive en kynisk idealist. Det er jeg ikke. Snakkede med en ældre kammerat om dette for nogle år siden. Brokkede mig lidt over hvordan folk nøjedes. Hans svar tog mig lidt med storm. "Prøv lige at hør her. Min onkel købte hans kone i Thailand. Hun bor i et rigt økonomisk land og kan sende hendes familie en pæn sjat penge, han kommer hjem til et rent hus, et varmt måltid og en kåd kvinde i sengen. Hvad er der galt i det?". Og der slog det PLING. Sådan er vi forskellige. Sådan kan vi nøjes, sådan kan vi drømme "Den ægte vare" er vel lige så ærlig som du selv tør se den... -selv om den ikke altid er positiv -gør det den vel ikke uærlig? "Den ægte vare" er vel også, når du står, og ser dig selv i spejlet -og må erkende, at alderdommen også har ramt selv dig... På den måde du fremstiller tingende kunne man godt foranlediges til at tænke ham der er sguda "en kynisk idealist" (eller det der er værre!) som bare har lyst til at brokke sig på andres bekostning -og over andres måde, at slippe igennem livet på... Dit budskab lader vent på sig, om ikke andet... Når jeg en sjældent gang giver den fuld gas med en kvinde (som ikke er min kone) så er det sguda "Den ægte vare" for mig -og det er da ikke fordi jeg nøjes med hende... Og når jeg en dag sidder, og kikker tilbage på mit liv -fortryder jeg intet, udover at jeg skulle havde startet med, at leve mit liv som jeg gerne vil noget før! ægteskab og Købesex er alt for opreklameret... -som om det er 2 modpoler -der ikke kan/skal forenes... Det er alt for mange parforhold der lever deres samliv i disharmoni -og føler de er nød til, at lyve overfor hinanden -og dermed leve på en løgn i mange år. I sted for at være ærlige fra starten og tag konfrontationerne og konsekvensen løbende. Lade være at love mere end du kan holde -og hvis du alligevel ikke kunne nærre dig, så indrøm det sguda. Hvis "lillemor lukker for det varme vand" -eller kun har åben en sjældent gang om året -hvorfor er det, så hun skal bestemme om du skal have sex... -hvorfor er det nogen mænd der begynder, at opfører sig som en lille flink skoledreng -i håb om, at der bliver åbnet bare lidt "for det varme vand" hvorfor ikke stå ved dit behov for sex -og fair nok konen ikke har lyst/trænger lige så meget som dig, men det behøver, da ikke betyder du skal undvære? Der er jo noget med "magtfordelingen" som du nævnte det er en svær størrelse! Men man skal da stå ved sin ret som menneske og individ -hvorfor skal en sur gammel kælling bestemme over min lykke -og modsat -nogen mener jo også "hvad fatter siger og gør er altid det rigtige" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 2. Maj, 2022 (edited) sneræven skrev, for 19 timer siden: Det er lidt sådan jeg osse tænker. Og også oplever besøgene hos pigerne. Som min livssituation og mit gemyt osv. har været, så har jeg egentlig altid 'ude i den virkelige verden' hellere ville have haft en elskerinde end en kæreste ... Mit liv har reelt ikke været til en kæreste, det ville lave alt for meget ravage ... hun har jo en ret til at prøve at skabe orden i mit liv, og det ville skabe totalt kaos ... ikke kun for mig selv .. Det er tit bedre at navigere i ens eget rod end i andres orden ... Man kan også sige, jeg kan fint bruge kvindelig vejledning, men vil ikke ikke under kærestekontrol ... Hvis man kaldte det 'elskerindeoplevelser' i stedet for 'kæresteoplevelser' ville meget sprogligt mudder kunne undgås Hej Sneræv, Du er tæt på 70'erne og jeg er i mine sene 20'ere. Der en kæmpe kløft imellem os. Men jeg forstår dig fuldt ud når du siger at du har været til en elskerinde frem for en kæreste. Gud, jeg mindes denne julefrokost jeg havde sammen med en flok garvede truckere. Anden yngste i flokken. En af dem var elev, ung knægt på 16. Spurgte hvorfor jeg ikke flirtede mere med servitricen og om jeg endelig havde fundet en kæreste. Jeg svarede ham ærligt og koldt. "Jeg søger ikke". Hvis jeg kunne fange det blik i et penselsstrøg... Ha. Han kunne ikke rationalisere det. Jeg har aldrig søgt "tosomhed" som en nødvendighed for mit velvære. Jeg oplever at størstedelen af klientellet herinde er mellem de 40-50-60-70 år. Også af hvad jeg har snakket med GP'er omkring. Dig selv inklusive For mig, som vådharre, så er jeg stadig motivireret af fisse til at træne. Og alt muligt andet. Og der ligger noget i at jeg snyder mig ud af denne motivation igennem købesex Hvortil jer "gamle" nok har mere denne attitude af "Ahhh, hvad fanden. Gammel og fed. Selvfølgelig skal der penge til". Sagt på denne måde, at i ældre herrer har en mere afslappet, afklaret tilgang. I har været der. Flirts. Kærester. Koner. Og gummistøvler. Jeg tillader mig dog stadig illusionen om en soulmate og arbejdet henimod. Et par skilsmisser senere og en flok grædende møgunger så skal jeg gladeligt bolle hjernen ud på jer fredagsbarkællinger med et bristet hjerte jensen jr. skrev, for 19 timer siden: Ja, vi lever kun én gang. Så hvorfor nøjes med middelmådig sex? Subjektivt sagt, selvfølgelig. Sådan er vi forskellige. Jeg har læst det tit, men jeg har aldrig været "høj" efter et besøg som @Lauersensenest beskriver det. Jeg syntes bare at når det kommer til sex, så er det ikke så nemt som @Eva Nadineposter her; Eva Nadine skrev, for 8 timer siden: Jo da... størstedelen af kvinder er bare mere hmm... besværlige komplicerede udover at være forskellige, end størstedelen af mænd er det. Med masser af undtagelser selvfølgelig. Men heldigvis er vi alle forskellige, også selvom vi har fælles træk og fælles "trigger-punkter" og tændinger. Følgende er naturligvis sat helt vildt på spidsen for at illustrere en simplificeret pointe på humoristisk vis og ualmindeligt både kærligt og selvironisk ment Billedet illustrerer også hvorfor det er så svært for mænd der ønsker at være hobby-elskere eller sexarbejdere og hvorfor de har så svært ved at etablere sig på markedet. Det forklarer også hvorfor jeg ikke markedsfører mig overfor kvinder som elskerinde, selvom jeg faktisk har en lille håndfuld faste betalende elskerinder med hvem jeg ses en sjælden gang imellem når de trænger til et skrald et-eller andet. Kvindelige sexkøbere er en udfordring... lad os bare lade det blive ved dét Kærligst, Eva Hvis jeg skulle vælge visuelt havde @Eva Nadinestået langt bag i køen af en ellers fantastisk række af eksotiske MILF's jeg kunne vælge imellem. Men sprunget lang foran med sit skriv på en solid første plads. Den samme attitude ser jeg ofte udtrykket til af faste skribenter som @Nannas Hjørneog @JenniferRomantica. "Du skriver godt, dig kunne jeg tænke at gennemkneppe". Og så er i kvinder heller ikke så komplicerede som i tror. Bare lettere neurotiske. Omvendt er der andre andre kvinder som jeg syntes er VILDT lækre. Som @Tantra. Men efter vores skriv herinde, nope. Don't stick your dick in crazy I må lige give os mænd lidt credit. Så skvattede er vi ikke og så avancerede er i heller ikke Redigeret 2. Maj, 2022 af Catsuit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 2. Maj, 2022 (edited) X Redigeret 2. Maj, 2022 af Hans69 Slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 2. Maj, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, den 1.5.2022 at 16:52: Kan være vi skal lave en hel dag et sted med Nanna-Eva-Cirkus i Nordjylland ifm. jeg skal besøge "Trine Trutmund" og alligevel er i Jyllalaland, måske? @Nannas Hjørne’s & @Eva Nadine’s Cirkus!! Øøh, det Cirkus syntes jeg bestemt i skal lave i København og hvis I sælger billetter til det, så står jeg først i billetkøen Redigeret 2. Maj, 2022 af Hans69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17577 Skrevet 2. Maj, 2022 (edited) Catsuit skrev, 1 time siden: Sagt på denne måde, at i ældre herrer har en mere afslappet, afklaret tilgang. I har været der. Flirts. Kærester. Koner. Og gummistøvler. Gummistøvlerne har jeg stadig. God kvalitet, til forskel fra det andet. En soulmate har jeg også altid håbet ville komme i min vej. Det har hun gjort nogle gange, men så skete der noget med den der soul på vejen. The cover proved more interesting than the music. Og det holder jo ikke i længden - når pladecoveret bliver slidt - at ikke en gang musikken har nogen soul. Men støvlerne har jeg dog stadig. Redigeret 2. Maj, 2022 af Bananas 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2075 Skrevet 2. Maj, 2022 (edited) Catsuit skrev, for 4 timer siden: Hvortil jer "gamle" nok har mere denne attitude af "Ahhh, hvad fanden. Gammel og fed. Selvfølgelig skal der penge til". Sagt på denne måde, at i ældre herrer har en mere afslappet, afklaret tilgang. I har været der. Flirts. Kærester. Koner. Og gummistøvler. Jeg tillader mig dog stadig illusionen om en soulmate og arbejdet henimod. Uha, jeg ser ikke mig selv som en gammel kyniker ... Jeg tænker også, at du, der hvor du står i livet, må ud 'in real life' og lede efter en soulmate. Jeg tror, de findes - for mange. Og det er rigtig godt hvis man vil stifte familie. Men du har da ret i, at vi, når vi bliver ældre, får et mere - jeg kunne sige bredt, eller nuanceret - syn på tingene. At et parforhold ikke nødvendigvis er den eneste vej til et godt liv, at parforhold ikke altid fungerer, og at nogle måske ikke som udgangspunkt har gemyt til faste parforhold. Jeg selv kom noget så grusomt galt af sted med mit ene forhold - og det har haft konsekvenser (for andre end mig selv) som jeg har bokset med lige siden. Det er een af grundene til at jeg 'kigger forbi' dette univers ... Og lige her tror jeg det er en hjælp for mig, at jeg ikke er s-å udpræget monogam af gemyt ... Mange andre mænd ville overhovedet ikke kunne få nogen glæde af dén løsning - at besøge piger,,, Mennesker er forskellige. Både med de personligheder vi nu er født med, og på grund af de ting der er sket for os undervejs ... Redigeret 2. Maj, 2022 af sneræven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 3. Maj, 2022 Catsuit skrev, for 8 timer siden: så skal jeg gladeligt bolle hjernen ud på jer fredagsbarkællinger med et bristet hjerte Anytime, anywhere, Honey Jeg ønsker fra mit inderste, at det aldrig sker hvis der skal et bristet hjerte til. SÅ godt knalder jeg altså heller ikke at det er prisen for et bristet hjerte værd Eller min egen udbollede hjerne nu jeg tænker efter Skal ikke kunne tale for @JenniferRomantica ... men måske hun rent faktisk er et bristet hjerte værd? Vi ser dig gerne til Fredagsbar også selvom det kun bliver kaffeslabberas. Jeg beder Conni sørge for at pussyblocke alle der prøver at score dig. Du kan være helt tryg Kærligst, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 3. Maj, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Anytime, anywhere, Honey Jeg ønsker fra mit inderste, at det aldrig sker hvis der skal et bristet hjerte til. SÅ godt knalder jeg altså heller ikke at det er prisen for et bristet hjerte værd Eller min egen udbollede hjerne nu jeg tænker efter Skal ikke kunne tale for @JenniferRomantica ... men måske hun rent faktisk er et bristet hjerte værd? Vi ser dig gerne til Fredagsbar også selvom det kun bliver kaffeslabberas. Jeg beder Conni sørge for at pussyblocke alle der prøver at score dig. Du kan være helt tryg Kærligst, Eva Fuck. Jeg var ikke hurtig nok til at redigere "fredagsbarkællinger" om til "fredagsbarkillinger" Det var selvfølgelig det sidste jeg mente. Og så har jeg, helt pludseligt, fundet den perfekte titel til min næste bog. "Købekillinger og Gummistøvler" Redigeret 3. Maj, 2022 af Catsuit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18165 Skrevet 3. Maj, 2022 Øhmmm.. Hvad for en illusion.? Jeg er da dødeligt forelsket i alle mine gæster i henholdsvis enten 30, 45 eller 60 min.. Dertil hjælper gammel soul der rammer lige der hvor den skal og et åbent sind.. Spøg til side så føler jeg oprigtig omsorg for mine gæster.. Jeg er nysgerrig på deres liv og gøren og jeg lytter gerne med på hvad end de skulle lyste at fortælle mig om deres liv.. Med de virkelig gode gæster (der hvor kemien bare klikker) ville det være umuligt, for mig, at illutionere en relation eller reaktion da hjernen er slået fra.. Min krop har jo stadig alle de samme nerve ender om jeg så hedder Jennifer eller ****** den dag, så potentialet for en dejlig oplevelse er det samme for mig.. Men jeg forstår dig til dels også.. Jeg kalder overleveringen af den kontante værdi af mødet for "den ubehagelige del" da jeg er et overempatisk menneske der tit kan få en følelse af at jeg qua mit erhverv faktisk fortæller en masse mænd at jeg vil knalde dem men kun hvis jeg få penge for det.. Hvilket vel egentlig er grimt når man tænker på det sådan og egentlig også usandt fordi mange af mine gæster havde nok haft en reel chance men præmissen for vores samvær er en udveksling.. Nogen gange så skal man bare ikke tænke videre over tingene.. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 3. Maj, 2022 JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden: Øhmmm.. Hvad for en illusion.? Jeg er da dødeligt forelsket i alle mine gæster i henholdsvis enten 30, 45 eller 60 min.. Dertil hjælper gammel soul der rammer lige der hvor den skal og et åbent sind.. Spøg til side så føler jeg oprigtig omsorg for mine gæster.. Jeg er nysgerrig på deres liv og gøren og jeg lytter gerne med på hvad end de skulle lyste at fortælle mig om deres liv.. Med de virkelig gode gæster (der hvor kemien bare klikker) ville det være umuligt, for mig, at illutionere en relation eller reaktion da hjernen er slået fra.. Min krop har jo stadig alle de samme nerve ender om jeg så hedder Jennifer eller ****** den dag, så potentialet for en dejlig oplevelse er det samme for mig.. Men jeg forstår dig til dels også.. Jeg kalder overleveringen af den kontante værdi af mødet for "den ubehagelige del" da jeg er et overempatisk menneske der tit kan få en følelse af at jeg qua mit erhverv faktisk fortæller en masse mænd at jeg vil knalde dem men kun hvis jeg få penge for det.. Hvilket vel egentlig er grimt når man tænker på det sådan og egentlig også usandt fordi mange af mine gæster havde nok haft en reel chance men præmissen for vores samvær er en udveksling.. Nogen gange så skal man bare ikke tænke videre over tingene.. God nuancering - og ærlig. Ja, nogle gange skal man ikke tænke for meget over tingene, men bare nyde. Det er dog ikke altid, at ens hjerne lige evner det, og dér hjælper en sød, fræk og erfaren pige sin gæst med at komme væk fra hverdagen og ind i nydelsens univers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17577 Skrevet 3. Maj, 2022 Catsuit skrev, for 5 timer siden: Og så har jeg, helt pludseligt, fundet den perfekte titel til min næste bog. "Købekillinger og Gummistøvler" Hvis du har brug for en svensk oversætter til din bog, så ved du hvor du finder mig. Er sikker på den bliver en succé herovre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Maj, 2022 Catsuit skrev, den 29.4.2022 at 21:56: Hej, Jeg har længe tumlet rundt med dette spørgsmål i syv sind og jeg må være ærlig og at erkende noget jeg ikke er stolt over som mand. Jeg tænder ikke på købesex Jeg ville vitterligt ønske jeg gjorde. Det ville være så nemt. Så mange forskellige sexede kvinder tilgengælige igennem en høflig hilsen, en stak kontanter og en nysgerrig, autentisk sulten, respektfuld attitude. Der imødekommer og servicerer de forskellige fetishes man ligger inde med med et røvslikkende smil. Men jeg har ikke temperementet til at falde hengivent hen i illusionerne. Jeg er for mistroisk og kysser ofte med åbne øjne for at se om hun også gør. Det er ikke pengene... Det er magt balancen. Jeg kan ikke vaske denne beskidte følelse af mig af at jeg er et desperat dumt dyr som hun gør en tjeneste. Jeg føler mig udnyttet. Brugt. Svag. Ikke serviceret så meget som spillet. Jeg vil hellere undvære end at nøjes. Den ægte vare eller ingenting. Lurer stadig rundt i busken. Tak for denne gang, Catsuit Købesex som erstatning for hvad? Hvad er den ægte vare?? Sex er vel sex. Du køber ikke andet end tid, og forhåbentlig kan du og pigen så finde ud af at bruge tiden fornuftigt....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 3. Maj, 2022 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Øhmmm.. Hvad for en illusion.? Jeg er da dødeligt forelsket i alle mine gæster i henholdsvis enten 30, 45 eller 60 min.. Dertil hjælper gammel soul der rammer lige der hvor den skal og et åbent sind.. Spøg til side så føler jeg oprigtig omsorg for mine gæster.. Jeg er nysgerrig på deres liv og gøren og jeg lytter gerne med på hvad end de skulle lyste at fortælle mig om deres liv.. Med de virkelig gode gæster (der hvor kemien bare klikker) ville det være umuligt, for mig, at illutionere en relation eller reaktion da hjernen er slået fra.. Min krop har jo stadig alle de samme nerve ender om jeg så hedder Jennifer eller ****** den dag, så potentialet for en dejlig oplevelse er det samme for mig.. Men jeg forstår dig til dels også.. Jeg kalder overleveringen af den kontante værdi af mødet for "den ubehagelige del" da jeg er et overempatisk menneske der tit kan få en følelse af at jeg qua mit erhverv faktisk fortæller en masse mænd at jeg vil knalde dem men kun hvis jeg få penge for det.. Hvilket vel egentlig er grimt når man tænker på det sådan og egentlig også usandt fordi mange af mine gæster havde nok haft en reel chance men præmissen for vores samvær er en udveksling.. Nogen gange så skal man bare ikke tænke videre over tingene.. Du er sgu for god af dig Jennifer ! Altid varm, sjov, venlig og omsorgsfuld 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2075 Skrevet 3. Maj, 2022 (edited) Gh0st skrev, for 1 time siden: Altid varm, sjov, venlig og omsorgsfuld Enig! Og sød og kærlig, ville jeg tilføje .. á propos det med det kærlige ... En pige, jeg skrev sammen med før vores møde for et par år siden (hun er stoppet nu) skrev noget i retning af, "når hun ikke var i parforhold, havde hun en masse kærlighed at give .. og så tog hun nogle klinikvagter" Tror ikke det er en illusion - jeg tror det var helt ærligt ment .. Mange af pigerne er oprigtigt kærlige ... Redigeret 3. Maj, 2022 af sneræven 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 3. Maj, 2022 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Jeg kalder overleveringen af den kontante værdi af mødet for "den ubehagelige del" da jeg er et overempatisk menneske der tit kan få en følelse af at jeg qua mit erhverv faktisk fortæller en masse mænd at jeg vil knalde dem men kun hvis jeg få penge for det.. Hvilket vel egentlig er grimt når man tænker på det sådan og egentlig også usandt ... .. JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Øhmmm.. Hvad for en illusion.? Kejserindens nye sommerkjole. Eller saunapigens gamle tricks. Det der undrer mig er at i har både dette meget humanitære, sexualiseret pleaser gen som danske GP'er (sygeplejerske, hjæmmehjælper, pædagog) og denne meget, næsten Østeuropæiske hustler mentalitet. I VED lige præcis hvilke knapper man skal spille på og hvordan man leder i fordærv. "Jeg tilbyder normalt ikke dette til andre kunder, men dig Mr. Fabio, du er noget særligt, hihihi..." Syntes jeg elefanthukommelsen kunne gengive som et forførende go-to replik i saunaklubbens tid Lidt som Nana gik fra "jeg er en sød pige med mændenes bedste i mente" til "mwhaha, selvfølgelig er jeg en sirene". Det der mest af alt fucker med mit hoved er at i selv tror på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 3. Maj, 2022 jensen jr. skrev, den 2.5.2022 at 00:01: Ja, vi lever kun én gang. Det må vi i hvert fald andtage da der ikke gives nogen garanti for et fortsat og fortalt bedre liv i det hinsidige. Derfor kan vi lige så godt leve livet fuldt ud her i det jordiske, trods koner og kærester. Det er nemlig ikke altid de kan opfylde ens seksuelle ønsker selvom de passer på alle andre paremeter i et parforhold. Central pointe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2075 Skrevet 3. Maj, 2022 (edited) Catsuit skrev, for 4 timer siden: I VED lige præcis hvilke knapper man skal spille på og hvordan man leder i fordærv. Ja Og ... ? Hvis vi lader os lede i fordærv, er det da vores egen fejl - vi er da voksne mennesker ... Det er da sådan lidt lissom kønnenes dans ude i den virkelige verden. En del af fornøjelsen er at det er en raffineret leg hvor ingen rigtig ved hvad det egentlig er der foregår. Så jeg har altså lidt svært ved at blive sur på pigerne fordi de lokker .. (som jeg fornemmer du er) Det er da i hvert fald en dejlig charmerende måde at blive lokket på ... Og jævnfør @Eva Nadine's skriv lidt længere oppe ... .. så har vi mænd osse mulighed for at finte og danse lidt væk hvis vi synes - balancen er noget anderledes ... Faktisk sybes jeg altid jeg har fået en god, ærlig og hæderlig behandling - det skal pigerne ha' ros for ... Mine forbehold og skrupler går mere på om det er godt for pigerne i det lange løb ... Vi mænd skal nok klare os ... (Sorry - Ku' ikk' la' vær .. ) Redigeret 3. Maj, 2022 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrøkenLegesyg 143 Skrevet 4. Maj, 2022 Med al respekt for "lemme"folket- så forarges jeg en smule når der tales om købesex som en "vare" der kan bruges frit i et vist tidsrum. Jow jow- bevares sådan er det da for nogle gp'er- men hos mange danske gp'er laves der vel en "forretningsaftale" med vilkår. Disse vilkår ser jeg som forudsætning for et "forum" med leg til stor nydelse for begge parter. Tro det eller lad vær- bag enhver GP er der et helt almindeligt menneske med sjæl, følelser og begær. Når en kvinde vælger at tilbyde sin krop kan det være af årsager som umiddelbart ikke står skrevet i den store ABC om en glædepiges bagtanker med blot at tjene kassen. Personligt tror jeg betalingsdelen kan lette faren ved den umiddelbare forelskelse- selvfølgelig opstår følelser når to mennesker er intime. Men relationen bliver lidt lettere at slippe ud af.....MÅSKE.... Personligt var mit problem at jeg altid fik følelser for min legekammerat. Men jeg hoppede heller ikke på den første der henvendte sig- og min erfaring har lært mig at de fleste mænd gerne vil være fysiske- men det der virkelig tændte de fleste var at jeg "kneppede deres hjerne" Kemi kan være ret så intimiderende- just saying 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 4. Maj, 2022 sneræven skrev, for 7 timer siden: Så jeg har altså lidt svært ved at blive sur på pigerne fordi de lokker .. (som jeg fornemmer du er) Så fornemmer du altså meget forkert Jeg kommer bare med nogle observationer. Jeg er da heller ikke sur på solen fordi den varmer På Engelsk er der et slang for sexkøbere. "Trick": a person being used in a relationship sense for money or what they can do for the user. Det er bare min ærlige fornemmelse. Sådan er vi forskellige. Men det glæder mig da at høre at i er så mange der er afklaret og nyder jeres oplevelser helt igennem; både som købere og sælgere. Og som mennesker, for det er vi jo til syvende og sidst trods rollespillet Nå. Jeg føler mig lidt som en vegetar til en grillfest, så jeg finder selv ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 4. Maj, 2022 Catsuit skrev, den 29.4.2022 at 21:56: Jeg har længe tumlet rundt med dette spørgsmål i syv sind og jeg må være ærlig og at erkende noget jeg ikke er stolt over som mand. Jeg tænder ikke på købesex Jeg har det omvendt, idet jeg tænder enormt meget på købesex, men det er jeg så til gengæld slet ikke stolt af. Og ofte ville jeg ønske, at den vidunderlige sex jeg dyrker med min hustru kunne opfylde mit behov. Jeg har heldigvis en periode, hvor købesex ikke siger mig noget og uanset, hvilken annonce jeg kigger på, så finder jeg ikke interesse i at besøge hende. Det er nogle tilfældigheder der gør dette. Det er udvalget af pigerne, dem jeg tidligere har besøgt og er her igen har skuffet mig med noget og så har det noget at gøre med en koncert jeg var til i sidste weekend, hvor jeg i ugerne optil har lyttet rigtig meget til bandet, og deres tekster har ramt mig og faktisk fået mig til at tænke over nogle ting og hvad jeg egentligt gerne vil med mit liv. Deres musik minder mig hele tiden om, at jeg skal pleje mit ægteskab frem for at købe sex. Nu må jeg se, hvor langt det rækker, men har en god fornemmelse p.t. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg