Hop til indhold
Guest Catsuit

Købesex som en erstatningsvare

Recommended Posts

Hmm det der med at tænde på købesex.. Det tror jeg der er mange kvinder der gør. På scor findes der loger med overskriften " luderleg" hvor det handler om at lege man får penge for sex ( for man må ikke tage penge for sex på scor, derfor leger man at man gør) og jeg mener der er flere tusinde medlemmer i den loge, men jeg er ikke sikker, for jeg er ikke længere selv på scor. 

Jeg har altid tændt på at få betaling for sex. Ikke at jeg gør det særlig tit. Det er mere en sex fantasi jeg ind imellem lader indfri til virkelighed. Der er noget frækt og forbudt og sindsygt bekræftende i at få penge for sex og det tror jeg mange kvinder også synes, det er bare ikke ret mange der tør udleve den fantasi. 

Når jeg gør, er det et rollespil for mig. Jeg tuner ind på mit sexede jeg og så  " spiller" rollen som forførende og forstående sex gudinde, der kan tilfredsstille alle behov - også de emotionelle - i en begrænset tidsperiode. Jeg er på en måde den allerbedste, mest charmerende, forførende, frække, smukkeste, mest rummelige og mest intelligente udgave af mig selv.  Og det er skam ægte nok i den tid der er til rådighed. For alle - eller de fleste - kan stramne sig an i en begrænset periode. 

Man kan sige man betaler for at få øjeblikke af parforholdet når det er allerbedst 

Men der er jo heller ingen der gider betale for at se en med morgenhår og dårlig ånde. Eller betale for at overvære når man er urimelig eller irriteret. Eller alle de sider der hører med til det at være menneske. 

Så når man køber sig til GFE, så er det jo ikke den hele pakke man køber, for det er kun aspekter af et menneske som er tidsbegrænset. Så ja selvfølgelig er det en illusion. 

Men det er vel også ok. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 30 minutter siden:

Man kan sige man betaler for at få øjeblikke af parforholdet når det er allerbedst 

Jow jow- selvfølgelig skal legedelen være på plads. Når det så er sagt så er jeg ikke enig i nedenstående påstand :

Den lille frøken skrev, for 32 minutter siden:

Men der er jo heller ingen der gider betale for at se en med morgenhår og dårlig ånde. Eller betale for at overvære når man er urimelig eller irriteret. Eller alle de sider der hører med til det at være menneske. 

Gennem mine oplevelser som gp kan jeg fortælle at mine mænd var tilbagevendende- til trods for jeg nogle gange skældte ud, var jaloux og på mange måde opførte mig som en ægte kærreste.

Hvis man køber en GFE - må man forvente en GFE. :P

Faktisk har jeg stadig kontakt med nogle af mine "gamle" bekendskaber- vi kan vende livet...og ja- jeg kan skam stadig blive rødglødende og jappe- men det er jo fordi mennesket bag pikken betyder noget for mig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest I will lick your feet
Søren A skrev, for 9 timer siden:

Jeg har det omvendt, idet jeg tænder enormt meget på købesex, men det er jeg så til gengæld slet ikke stolt af. 

Og ofte ville jeg ønske, at den vidunderlige sex jeg dyrker med min hustru kunne opfylde mit behov. 

Jeg har heldigvis en periode, hvor købesex ikke siger mig noget og uanset, hvilken annonce jeg kigger på, så finder jeg ikke interesse i at besøge hende. Det er nogle tilfældigheder der gør dette. Det er udvalget af pigerne, dem jeg tidligere har besøgt og er her igen har skuffet mig med noget og så har det noget at gøre med en koncert jeg var til i sidste weekend, hvor jeg i ugerne optil har lyttet rigtig meget til bandet, og deres tekster har ramt mig og faktisk fået mig til at tænke over nogle ting og hvad jeg egentligt gerne vil med mit liv. 

Deres musik minder mig hele tiden om, at jeg skal pleje mit ægteskab frem for at købe sex. Nu må jeg se, hvor langt det rækker, men har en god fornemmelse p.t. 

Har det/er det ikke meget stressende at leve et liv med købesex/afhængighed samt at man gerne vil sin kone og sit ægteskab, jeg tænker at man er i en form for konflikt med sig selv som man ikke er stolt af ? Det er ikke for at dømme dig overhovedet, håber jeg du ved . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 2 minutter siden:
Søren A skrev, for 9 timer siden:

fornemmelse p.t. 

Har det/er det ikke meget stressende at leve et liv med købesex/afhængighed samt at man gerne vil sin kone og sit ægteskab, jeg tænker at man er i en form for konflikt med sig selv som man ikke er stolt af ? Det er ikke for at dømme dig overhovedet, håber jeg du

Her må jeg sige, at 95 % af de bekendskaber jeg har haft alle var gift.

Incl UT.

Jeg synes vi skal sætte fokus på den væsentlige problematik i dit skriv- 

Natur vs normer og værdier der formes af samfundet:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
I will lick your feet skrev, for 3 minutter siden:

Har det/er det ikke meget stressende at leve et liv med købesex/afhængighed samt at man gerne vil sin kone og sit ægteskab, jeg tænker at man er i en form for konflikt med sig selv som man ikke er stolt af ? Det er ikke for at dømme dig overhovedet, håber jeg du ved . 

Det er helt i orden og jeg vil gerne svare på det. 

Jo, det er vildt stressende at være afhængig af købesex, og det er svært at være i og leve med. Jeg hader mig selv for det, og der er en konstant dårlig samvittighed over gentagende utroskab. Omvendt lærer man med tiden at leve et dobbeltliv, hvor man er god til at være på derhjemme og holde sin facade, så ingen aner uråd. 

Den økonomisk del spiller også ind. Jeg har de sidste mange år skulle skjule et forbrug på 3- 4.000 kr. om måneden. Det kan man kun, hvis man også lyver om sin økonomi. Det har jeg det også dårlig med. Jeg kunne have betalt de næste ti sommerferier syd på for de penge jeg har brugt på købesex gennem 20-25 år. 

Men jeg er virkelig begyndt en rejse frem mod noget bedre kan jeg mærke. Har f.eks. ikke købt nye løbesko de sidste 3 år fordi jeg i stedet for brugte pengene til sex. Jeg købte nye løbesko i sidste uge. I weekenden inviterede jeg fruen ud at spise og betalte med mine egne penge. Og så har jeg købt et par gaver til hende til Mors Dag til på søndag. 

Alt det har jeg pludselig råd til fordi jeg ikke har købt sex i et stykke tid. Jeg føler mig som en bedre menneske og det gør mig faktisk rigtig glad. Er ikke så irritabel længere, og føler jeg har fået mere energi på arbejdet og til at træne. 

At købe sex i så mange år som jeg har gjort er total destruktivt for mig. Nogle kan styre det, men jeg mistede kontrollen over det for nogle år siden. Jeg vidste det ikke før det var for sent. 

Jeg har været i behandling tidligere og har en fod indenfor igen. Det er rart at kunne fortælle om sit liv uden at skulle lyve og uden man bliver fordømt for det man har gjort. Det føles rart når man har holdt på en hemmelighed i så mange år, at man kan møde mennesker, som man kan tale frit til og som hjælper en med at ændre sin livsstil. 

Arbejdsmæssigt og sportsmæssigt er jeg perfektionist og en vindertype, men med de basale forpligtelser man forbinder med et ægteskab er jeg en stor fiasko, og det kan være svært at gå rundt med og håndtere, når man udadtil og på facaden lever et perfekt liv og fremstår, som en mand, der har fuldstændigt styr på alt! 

Men inden jeg begraver mig helt, så vil jeg skynde mig at skrive, at jeg fornemmer et vendepunkt og fornemmer også, at jeg har mig selv med denne her gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, for 15 timer siden:

Tro det eller lad vær- bag enhver GP er der et helt almindeligt menneske med sjæl, følelser og begær.

Når en kvinde vælger at tilbyde sin krop kan det være af årsager som umiddelbart ikke står skrevet i den store ABC om en glædepiges bagtanker med blot at tjene kassen. 

Det er faktisk bekræftet - som jeg læser det (har dog ikke nærlæst) af den seneste rapport om sexkøb i Danmark fra 2020.
Der er flere ting i den rapport - især om piger fra Danmark, der sælger sex - der var overraskende, også for mig. 
Kort sagt, så ligger seksuel lyst og nysgerrighed forbavsende højt på skalaen for danske piger.
Og som @Den lille frøken skriver, så er der en del der tænder på selve det at sælge sex. Det har jeg også læst andre steder.

FrøkenLegesyg skrev, for 15 timer siden:

Med al respekt for "lemme"folket- så forarges jeg en smule når der tales om købesex som en "vare" der kan bruges frit i et vist tidsrum.

Det har jeg det også underligt med.
Jeg er så også een af dem der besøger piger fordi jeg ikke kunne finde en kæreste, så jeg er mere til nærvær og det personlige, end til "ydelser".
Men faktisk er der også en del piger der 'tænder på at blive 'objektgjorte' - det virker også noget - sådan 'say what!!??' ... 
Når en modelsmuk, intelligent og classy ung kvinde (jeg tænker konkret på en pige jeg besøgte på CassiopeiaStars) kravler rundt nede under bordene til "Bøf og Blowjob" så må hun da få eet eller andet 'kick' ud af det ... !?
I forhold til hendes niveau og standard på nogle områder, så var det jo småpenge hun fik for det - så der må være andet på spil ... 
Den pige er eet af mine 'mysterier', hun var noget af det sødeste af væsen .. men det er en lidt anden historie ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu må dette ikke misforstås som at alle kvinder er ludere eller andet i den retning. 

Men forholdet mellem mand og kvinde har jo altid haft et skær af noget for noget. Det er relativt ofte at det er de rige mænd der har unge smukke koner, og den jævne mand der giftes med jævne kvinder. (bemærk jeg bruger ofte,  og ikke altid)

Der er lavet mange undersøgelser omkring det og dine chancer på "kvindemarked" er noget større hvis du tjener godt og kan tilbyde en kvinde en livstil hun ikke selv har råd til, men som hun gerne vil have.

Der findes et udtryk der hedder "high value men" som stammer fra USA og omhandler mænd der tjener mindst 100.000 dollars om året, samt har et netværk med betydningsfulde mænd. De udgør små 10% af USAs befolkning og gifter sig ofte med de smukkeste kvinder, uddannelse  og lignende er ikke en fordel for disse kvinder, da mændene går efter ung, smuk og sund, og deres funktion er at lave afkom og være husmor.

Altså manden betaler med Livstil/penge, kvinden tilbyder sin ungdom, ynde, og sex. (meget tæt på GP/ kunde forhold)

Så til trådstarter vil jeg bare sige, der er ikke noget at skamme sig over.

Hvis i tror jeg er fuld af lort, så tjek Kevin Samuels ud på youtube, han rådgiver kvinder i forhold/ægteskab. Ens for alle kvinderne er at de vil have "high value men" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, den 4.5.2022 at 09:50:

Deres musik minder mig hele tiden om, at jeg skal pleje mit ægteskab frem for at købe sex.

Fortæl fortæl... jeg er stygt nysgerrig på hvilke poeter der formår at drible dén bold :) 

FrøkenLegesyg skrev, for 18 timer siden:

Incl UT.

Hvad betyder UT?

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 4 minutter siden:

Fortæl fortæl... jeg er stygt nysgerrig på hvilke poeter der formår at drible dén bold :) 

Hvad betyder UT?

Forkortelse for undertegnede "UT" 

Måske det ikke er anerkendt i den danske ordbog- men mange anvender det.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@FrøkenLegesyg 
Ah... jeg overtænkte det :D Troede straks det var noget med UdenTrutmund, UlydigTrunte, UnderdanigtTruthorn eller noget sådan hemmeligt sexbranche-kode agtigt, eller en "extra ydelse" af en slags. 
Eller i retning af "Gift-med-andre-end-hinanden cocktail inkl. UT" eller noget ;) 
Gotcha :)

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

@FrøkenLegesyg 
Ah... jeg overtænkte det :D Troede straks det var noget med UdenTrutmund, UlydigTrunte, UnderdanigtTruthorn eller noget sådan hemmeligt sexbranche-kode agtigt, eller en "extra ydelse" af en slags. 
Eller i retning af "Gift-med-andre-end-hinanden cocktail inkl. UT" eller noget ;) 
Gotcha :)

Selvfølgelig tænkte du i de baner- jeg kunne forøvrigt have haft glæde af dit post omkring forkortelser i branchen, da jeg startede på legepladsen for et halvt årti siden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest I will lick your feet
Søren A skrev, for 21 timer siden:

Det er helt i orden og jeg vil gerne svare på det. 

Jo, det er vildt stressende at være afhængig af købesex, og det er svært at være i og leve med. Jeg hader mig selv for det, og der er en konstant dårlig samvittighed over gentagende utroskab. Omvendt lærer man med tiden at leve et dobbeltliv, hvor man er god til at være på derhjemme og holde sin facade, så ingen aner uråd. 

Den økonomisk del spiller også ind. Jeg har de sidste mange år skulle skjule et forbrug på 3- 4.000 kr. om måneden. Det kan man kun, hvis man også lyver om sin økonomi. Det har jeg det også dårlig med. Jeg kunne have betalt de næste ti sommerferier syd på for de penge jeg har brugt på købesex gennem 20-25 år. 

Men jeg er virkelig begyndt en rejse frem mod noget bedre kan jeg mærke. Har f.eks. ikke købt nye løbesko de sidste 3 år fordi jeg i stedet for brugte pengene til sex. Jeg købte nye løbesko i sidste uge. I weekenden inviterede jeg fruen ud at spise og betalte med mine egne penge. Og så har jeg købt et par gaver til hende til Mors Dag til på søndag. 

Alt det har jeg pludselig råd til fordi jeg ikke har købt sex i et stykke tid. Jeg føler mig som en bedre menneske og det gør mig faktisk rigtig glad. Er ikke så irritabel længere, og føler jeg har fået mere energi på arbejdet og til at træne. 

At købe sex i så mange år som jeg har gjort er total destruktivt for mig. Nogle kan styre det, men jeg mistede kontrollen over det for nogle år siden. Jeg vidste det ikke før det var for sent. 

Jeg har været i behandling tidligere og har en fod indenfor igen. Det er rart at kunne fortælle om sit liv uden at skulle lyve og uden man bliver fordømt for det man har gjort. Det føles rart når man har holdt på en hemmelighed i så mange år, at man kan møde mennesker, som man kan tale frit til og som hjælper en med at ændre sin livsstil. 

Arbejdsmæssigt og sportsmæssigt er jeg perfektionist og en vindertype, men med de basale forpligtelser man forbinder med et ægteskab er jeg en stor fiasko, og det kan være svært at gå rundt med og håndtere, når man udadtil og på facaden lever et perfekt liv og fremstår, som en mand, der har fuldstændigt styr på alt! 

Men inden jeg begraver mig helt, så vil jeg skynde mig at skrive, at jeg fornemmer et vendepunkt og fornemmer også, at jeg har mig selv med denne her gang. 

super godt fortalt Søren, jeg kan genkende alt det du skriver lige fra job, løb, perfektionist, eneste der adskiller os er at jeg har valgt at være single da det andet åd mig op indefra, derfor mit spørgsmål, tak Søren, du har den rette selvindblik ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Eva Nadine skrev, for 18 timer siden:

Det er meget individuelt, hvilke følelser musik giver en og hvad de enkelte kunstnere og numre betyder for en og er tit forbundet med noget historik. 

Derfor er det i princippet irrelevant, hvilket band vi snakker om, men kan da godt forstå du er nysgerrig :)

Men for mig er musik meget mere end blot musik. Det kan fylde mig med positiv energi og følelsesmæssigt gøre en masse godt for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest I will lick your feet skrev, den 5.5.2022 at 17:49:

super godt fortalt Søren, jeg kan genkende alt det du skriver lige fra job, løb, perfektionist, eneste der adskiller os er at jeg har valgt at være single da det andet åd mig op indefra, derfor mit spørgsmål, tak Søren, du har den rette selvindblik ! 

hmm.. ja, der er en iboende konflikt i dette, jeg ville heller ikke selv betragte mig som typen, når jeg er i et forhold, MEN, her er jeg alligevel.. måske fordi adgangen til dette univers blev sået i min ungdom ?.. og nu vender jeg tilbage af og til.. i en jagt på nydelse og bekræftigelse.. når man er heldig og får en rigtig go oplevelse, så er der ikke meget som slår det.       

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...