Hop til indhold
Guest Bødlen

Hulubulu, hvor er i henne?

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Thomsen skrev, for 1 minut siden:

Det er rimelig dumt ikke at være påpasselig overfor den slags voldsparate typer.

Det kræver ikke meget indsigt fra dagspressen, at den slags typer kan være livsfarlige for de fleste, hvis man tisser op ad den gale hæk.

Det stereotype billede af en rocker, er ikke lig med den virkelighed, som er derude, idag kan en rocker ligne både dig og mig - både i alder og udseende. Det sagt, uden at jeg ved en dyt om dig ;-)

Men som Growler skriver, vil du finde en person, så finder du ham...de kan osse finde dig ;-) 

Trolle foder.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hører også til dem der skrev på VL, og som kunne fornemme at der var en klike, som jeg klart ikke var medlem af, og at der foregik noget bag overfladen, som jeg ikke vidste hvad var. Og billedet af, at at der var visse kvinder man ikke skulle anmelde negativt kan jeg sagtens genkende. Jeg forlod logen, da de indførte betaling for, at man kunne læse anmeldelser (inkl. dem man selv havde skrevet).

Nostalgi er ikke hvad det har været.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Growler skrev, den 5.5.2022 at 21:40:

G'aften i stuen.

Hr. Thomsen, Degnen lever i bedste velgående, har det dejligt og er temmelig lykkelig.

VL blev startet af Fisker, Growler ,Snake, og Degnen. Hurtigt efter blev Amanda koblet på denne initiativgruppe. Kort efter kom Elef og Maria the Best.

Degnen styrede driften af websiden, Elef økonomien, Amanda og Maria pigeafdelingen, Fisker og undertegnede var i realiteten dem der organiserede aktiviteterne,dvs arrangementer, møder med medlemmer der rigtigt ville gynge i lianerne, moderering af boardet.

Det hele var sindssygt tidskrævene, og man havde jo samtidigt et rigtigt liv at passe. I dagens Danmark tror jeg, at man var blevet udstyret med en diagnose.

Tingene var selvforstærkende, i og med at man blev flere og flere der havde mødtes, blev der jo også knyttet rigtige venskaber, og jeg med stor glæde sige at jeg har fornøjelsen, at have en del venner fra dengang, den dag i dag. Nu foregår kommunikationen, på "suciarle medier", uden at VL og den tid overhovedet bliver nævnt. Alle er kommet godt i havn.

Politik er jo egentlig et fyord, men det skal nævnes, at vi blev kommenteret fra Folketingets talerstol, det var stort. Jeg (i al beskedenhed) havde fornøjelsen at diskutere med Mette Frederiksen på direkte TV, hun var i København jeg i Aarhus. Tv folkene var fantastiske, de havde kaldt mig ind til en"igangsætter" en time før udsendelsen i kantinen. Jeg blev udstyret med en ostemad og en kop kaffe. Så kom ordstyreren (jeg vil ikke nævne navn da han stadig er på tv). Han sagde: "Nu taler jeg til dig og du skal gøre som jeg siger, for du skal op imod en person der er medievandt i sværvægtklassen".

Mette Mink ville jo have prostitution forbudt, efter den Svenske model. Han spurgte mig om forskellige ting, og det kogte han ned til tre "Mantra". "De tre ting holder du dig til, og holder dig til dem, ikke noget med at snakke ud af en snor så smadrer hun dig"

Det gik godt, selv med fordrejet (det klarede TV) stemme. TV folkene sagde at den var hjemme. Hun fik det heller ikke forbudt selvom hun havde lovet det på deres Kongres. Hvad der var mindre rart var, at ens 17 årige søn ringede og sagde "Nåh så er du blevet TV stjerne far" og lagde røret på. Da kom der vand i øjnene.

Gnok

Growler

Hæ.

Det var fandeme tider, husker tydeligt at jeg fik et opkald om at se TV den eftermiddag, resten af familien kendte dengang intet til livet på VL, så man måtte diskret, men med en meget bestemt tone oplyse at i aften ser vi altså denne udsendelse, ingen Ingrid og Lillebror eller andet børnerelateret, kun denne udsendelse med seriøse debatindlæg . Og så var det jo ellers med at holde masken under udsendelsen, hvilket var svært.. for nu at sige det mildt. Jeg var stolt over at kende den ene debattør, stolt over den succes han havde på alles vegne overfor Mette F. i en tid hvor stemningen meget vel kunne komme til at hælde mod svenske tilstande, grundet nogle skrigeskinkers moraliseren på andres vegne.

Denne oplevelse og MANGE andre har rodfæstet sig i en ellers med alderen svigtende hukommelse.
Timerne der blev tilbragt i telefonen, det var før man indførte abonnementer med fri tale og den slags, der blev brugt mange ressourcer.
Husker tydeligt skurvognsmøderne rundt omkring, ofte i baren på et hotel på Amager, hvor drengene (det var vi dengang) på skift smuttede op til den/de af gudinderne der havde lejet sig ind på et værelse, eller som (i hvertfald mindst en gang) i en stor suite øverst oppe, med et efterfølgende mindre party. Akja.. tiden var en anden.
I dag er vi et andet sted, for nogle er tiden med "bide i rattet" eller "svæve over boreplatformen" oplevelser slut, andre er måske fortsat, nogle er forsvundet ved naturlig afgang, det er over 20 år siden.
Jeg husker det meste, og mest med glæde og en portion stolthed over nogle af de ting vi fik sat i søen.
Og julefrokosterne, hvor en kendt dame/gudinde til den ene rejste sig og holdt en tale så forrygende, at ikke et øje var tørt.. Og ja.. jeg har stadig golfboldene med VL logoet :)
Må hellere slutte her, inden erindringerne løber løbsk.

Oldie

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldie skrev, for 51 minutter siden:

Oldie

Lad dem gerne løbe løbsk. Vi er nok nogle stykker som læser dem med glæde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tullifas
Oldie skrev, 1 time siden:

Og julefrokosterne, hvor en kendt dame/gudinde til den ene rejste sig og holdt en tale så forrygende, at ikke et øje var tørt.. Og ja.. jeg har stadig golfboldene med VL logoet :)

Oldie

Golfbolde med logo, og masser af éngangslightere, som degnen gavmildt delte ud til enhver, der måtte ønske det.

Minderne kan ingen tage fra os. Det var sjove tider. De mindre sjove har jeg lykkeligt glemt. Man er jo ingen vårhare længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tullifas skrev, for 17 minutter siden:

Golfbolde med logo, og masser af éngangslightere, som degnen gavmildt delte ud til enhver, der måtte ønske det.

Minderne kan ingen tage fra os. Det var sjove tider. De mindre sjove har jeg lykkeligt glemt. Man er jo ingen vårhare længere. 

Ja, der må findes en del effekter fra den tid.
Gad vide hvor en ganske berømt dildo er endt, den blev sidst set på Snakes hoved :)

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tullifas
Oldie skrev, for 2 timer siden:

Ja, der må findes en del effekter fra den tid.
Gad vide hvor en ganske berømt dildo er endt, den blev sidst set på Snakes hoved :)

Det må @Growler  kunne svare på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, den 12.5.2022 at 14:08:

Det er rimelig dumt ikke at være påpasselig overfor den slags voldsparate typer.

Det kræver ikke meget indsigt fra dagspressen, at den slags typer kan være livsfarlige for de fleste, hvis man tisser op ad den gale hæk.

Det stereotype billede af en rocker, er ikke lig med den virkelighed, som er derude, idag kan en rocker ligne både dig og mig - både i alder og udseende. Det sagt, uden at jeg ved en dyt om dig ;-)

Men som Growler skriver, vil du finde en person, så finder du ham...de kan osse finde dig ;-) 

Alle slags typer kan være farlige. Hvorfor tilfældige rockertyper (baseret på udseende og fordomme) skulle være særlig farlige overrasker mig lidt. Men det må du/I da selv om

Del dette indlæg

Link til indlæg

Højtagtede med menighedsmedlemmer.

Lige et lille skriv, inden biksemaden (ja, den er med spejlæg, og en rødbede...). For at tage det vigtigste først, dildo'en det var Amanda's, den gik under navnet "dimmerjoe". Den har også været på indersiden af døren til pigerummet på Sct. Kjelds Plads, hvor øvelsen var ligesom at "sætte halen på æslet med bind for øjnene", her skulle tøserne bare "bakke til dør":P

I disse størrelses fikserede tider, vil jeg mene at vi er i kaliberen, en thermoflaske til ihvertfald 2 tankstationskrus kaffe.

Hotellet på Amager, var et meget vigtigt omdrejningspunkt i det tidsrum, hvor vi taler om den meget vigtige tid. Uden at nævne hotellets navn kan jeg sige at det er et meget højt og eksklusivt hotel, med en glimrende udsigt over København til den ene side.

Frokosten, der i hotellets bar, var i særklasse god. Jeg husker med glæde deres rejemad, der var på ristet brød, med rejerne (håndpillede, sikkert af rejekællinger), (ikke ment nedsættende, det er faktisk fagudtrykket iflg en smørrebrødsjomfru fra d'Angleterre gennem 35 år).:) Rejerne var lagt på højkant på brødet, så de stod som hestesko.

Fidusen ved, at nogle af darmerne lejede sig ind der var, at alt var aftalt på forhånd, så medens pigerne nettede sig, sad vi og stoppede i hovedet, og når man havde tid, forlod man bordet, gik ned af trapperne til toilettet, men ved siden af toilettet var elevatoren også, og så kunne man lige tage den op til værelset og få "ordnet sagen", tage elevatoren ned til toilettet, gå op af trappen, til baren og bestille en "kold" og få et fnis med drengene, og dermed undgå indblanding fra receptionen

Det var jo også under de møder, at begrebet "fællestræning" blev opfundet, dvs to drenge om en pige. Når alle er venner, så er det jo ligesom ikke noget problem. Nu er der bare det ved det, at sådan midt på dagen arbejder hotelpersonalet, med værelserne. Jeg husker navnlig en situation, hvor en såkaldt "sandwich øvelse" skulle foretages, og vi havde glemt at sætte "vil ikke forstyrres" skiltet på døren. Jeg var "bundmand" med damen monteret ovenpå, min gode ven i gang med "græsk indgang", pludselig hører vi en nøgle dreje i en lås, nu var det her en to rums suite, så nu starter der en støvsuger......for fuldstændighedens skyld, så blev eksperimentet ikke fuldført, det hele druknede i grin.:D

Det er vigtigt at huske, at "det ikke var nogen "grimme drenge" der overtalte "lille Annegrethe" til utyske streger. De gudinder, piger, darhmer der var med, var også selv med til at drive det. Det fik deres fulde betaling, ikke noget med "nasning". For at deltage i et "logebal" skulle man som mand, have besøgt alle de piger der skulle deltage, for at blive godkendt. Hvis een pige sagde nej til vedkommende, kom han ikke med. Det vil sige at vedkommende mand, skulle rejse over hele Danmark for at "blive i orden".

Men man skal også huske på, at vi hjalp hinanden. For mit eget vedkommende har jeg boet hele mit arbejdsliv i en kuffert, det vil sige, at jeg kunne indlogere drenge og piger fra Fyn og Jylland og nogle Sjællændere på det daværende Sheraton Copenhagen, på mine gratis overnatninger via pointsystemet.

Slutteligt vil jeg sige til Wag, "du har mærket en klike, og du forlod logen da du skulle betale". Nu tror jeg at du er en "Troll", men på trods af det, fordi der skal spindes en ende på dette skriv. "Venuslogen var for alle, men ikke for alle og enhver"

Den var så ikke for dig og jeg tror, at ingen af parterne har tabt noget ved det.

Gnæk

Growler

Redigeret af Growler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ohøj lige en rettelse (eller to) til ovenstående skriv.

Jeg kom til at genlæse de indledende ord om biksemaden, og jeg havde jo glemt det vigtigste : bearnaise sauce. Biksemads lynretten består i sin enkelthed af en pose tarvelig såkaldt biksemad fra Aldi, den består af hakkede løg og kartofler, der er s'gu ikke kød i, så slipper man for at hakke skidtet selv. Man varmer panden, og smider to glas hakkede champignon på, og lader det stege. når det ser fornuftigt ud, og ikke er ligesom ventil gummi, smider man to dåser cocktail pølser på, samt en pakke bacontern. Nu bruner man hele balladen, og smider Aldi biksen på. med mellemrum røres der rundt. Man åbner så en færdigbearnaise, den skal tunes, med bearnaise essens (1/3 af de små flasker) og en ordentlig omgang esdragon.

Når panden er færdig og sovsen er på kogepunktet, fordeles samme ud over roskumsnusket, og æggene placeres ovenpå. Det virker for mig, helt uvidenskabligt.

Midt under morgenbarberingen, medens man står med fjæset fyldt med skum, får jeg en åbenbaring:)

Jeg husker jo forkert, dildoen ovenpå Broder Snakes hovede var jo ikke "dimmerjoe":huh:

Det handler om en lodtrækning om gaver nogle deltagere havde medbragt til en Julefrokost på Biblioteket i Nyhavn, hvor vi havde hele butikken, og en af vore smukke gudinder Lady Cherie havde hæklet en kæmpe buttplug (udtales båtplåg) af superkrads uld fra sine egne får.

Nu havde det dejlige slangemenneske ikke tænkt sig at anvende gaven til formålet så han bandt den om hovedet som en hue, så han havde altså en pik, ovenpå hovedet. Så resten af forklaringen giver jo næsten sig selv.:P

Det skal siges til Snakes ære, at han bar den hele natten, på alle de værtshuse vi besøgte.

Resten af historien om "dimmerjoe" holder.

Gnork

Growler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faldt tilfældigt over dette forum og strengen i forbindelse med søgning efter noget helt andet 

Sjovt med en tur ned ad Memory Lane

"TUPELO" det er ikke sikkert navnet "ringer" for nogen, men jeg var der (VL en del år, og en enkelt julefrokost) det var gode og sjove tider.

STOR TAK til de der lagde et kæmpe arbejde i det!

Bedste hilsener

"TUPELO"

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 27 minutter siden:

Meget af eroguide døde for nogle, da der blev lukket ned for diskussionerne om politik.

Tror een af de helt store 'eengangs-dræbere' var lukningen af Selfie-trådene lige før Corona ...
Der er ikke mange 'legepladser' til overs på EG, og så gider pigerne ikke rigtig skrive .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...