Growler 96 Skrevet 5. Maj, 2022 Hoost...Rafaele, du gør mig noget bekymret. Jeg er en mand i mit livs efterår, og om en 75-100 års tid, kommer der nogle mennesker og graver i jorden, fordi der skal laves en ekstra let letbane, og så finder de mig. Mellem knoglerne finder de et par floppy discs og en cd-rom, med dette i deres hænder skal de beskrive mig...gys Jeg kunne aldrig drømme om, at nogen skule starte noget der lignede VL igen, det ville være det rene skære vanvid, læs dog hvad jeg skriver i de tidligere indlæg. Forstår du ikke at jeg skriver om en tid, hvor vi befinder os mellem papir og internet, hvor mobiltelefon ikke var hver mands eje, hvor stort set alle piger var danske ? På den tid kunne man tale med kvinden, hun var på sine lokationer altid. Ikke som idag, hvor de handlede piger fragtes rundt som gods, og er nogle måneder i hvert land. Og ja jeg er mere end gammel nok til at vide at en Volvo Duett var grundstammen til en god EPA traktor. Man ville jo aldrig være i stand til at stable arrangementer på benene, med (kvinder) man ikke engang kan kommunikere med. Eroguide her, leverer fint basis for begrebet anmeldelser, nøjagtigt som, Dreamgirl (som var det første), Massagepiger (som var det andet baseret på et Matts Scriptboard) og til sidst VL.Det vi taler om er ånden, det er forskellen. VL var en plov der flyttede noget. Gnork Growler ps Francois jeg husker også vore mange computersamtaler når mit lort var braset sammen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 5. Maj, 2022 Growler skrev, for 14 minutter siden: VL var en plov der flyttede noget. Basta! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 5. Maj, 2022 (edited) Rafale skrev, 1 time siden: Hvad er belønningen? I danskere altså....."nordens araber" er ikke helt ved siden af. Hvad kan jeg tjene på det? Men sådan er det jo der ovre i hyggelandet Hygge. Så hvis du ordner et Volvo Duett-rum til mig, så kan jeg præsentere dig for vores egen boutique-indehaverinde her hjemme i landsbyen. Hun er oprindeligt fra Stockholm, og nok ikke meget for danskere (hvem er det efter Paludans hærgen her ovre i det sidste?), men hvis jeg giver et ord på vejen så kan det nok gå..... Hendes numse er flere Duetter værd - den slags æstetisk perfektion som en industridesigner blot kunne drømme om. Redigeret 5. Maj, 2022 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 6. Maj, 2022 (edited) Growler skrev, for 9 timer siden: Hoost...Rafaele, du gør mig noget bekymret. Jeg kunne aldrig drømme om, at nogen skule starte noget der lignede VL igen, det ville være det rene skære vanvid, læs dog hvad jeg skriver i de tidligere indlæg. Forstår du ikke at jeg skriver om en tid, hvor vi befinder os mellem papir og internet, hvor mobiltelefon ikke var hver mands eje, hvor stort set alle piger var danske ? Det ville vist heller ikke kunne lade sig gøre. Kan se at medlemskab kostede 150 kr/år og folk i dag forventer det gratis. Men det var nok ikke en dårlig ide med lidt betaling for at få lov til at skrive - det gav sikkert ro på det forum. Orientering/OBS: Mobiltelefon blev udbredt i begyndelsen af 90'erne. Internet udbredet (i DK) fra 95, og "dræbte" forskellige eksisterende lukkede netværk. Så du må være en ældre og meget meget langsom starter hvis du stadig brugte papir omkring 2000. Citat På den tid kunne man tale med kvinden, hun var på sine lokationer altid. Ikke som idag, hvor de handlede piger fragtes rundt som gods, og er nogle måneder i hvert land. Man ville jo aldrig være i stand til at stable arrangementer på benene, med (kvinder) man ikke engang kan kommunikere med. Eroguide her, leverer fint basis for begrebet anmeldelser, nøjagtigt som, Dreamgirl (som var det første), Massagepiger (som var det andet baseret på et Matts Scriptboard) og til sidst VL.Det vi taler om er ånden, det er forskellen. Tiderne har ændret og folks behov også sig også selvom "udbud og efterspørsel" altid har været konge. Anmeldelserne var sikkert lige-så-meget fup som der er her på stedet i dag. Penge styrer Redigeret 6. Maj, 2022 af Rafale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 6. Maj, 2022 Bananas skrev, for 9 timer siden: I danskere altså....."nordens araber" er ikke helt ved siden af. Hvad kan jeg tjene på det? Mærkelig fordom. Det er vist mere amerikanere og svenskere der tilbeder Mammon. (Vi behøver ikke komme ind på Sveriges opførsel under 2nden verdenskrig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Maj, 2022 Rafale skrev, for 9 minutter siden: Anmeldelserne var sikkert lige-så-meget fup som der er her på stedet i dag. Penge styrer De er dog ikke skrevet af personerne bag EG, i kontrast til anmeldelser på et andet board, hvor de, for 80% vedkommende, er skrevet af boardejer, som i øvrigt ikke har besøgt de steder han skriver om Vedr 70: Når du selv bliver tør bag ørerne, vil du opdage at det er de gamle bukke der har de stiveste horn! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 6. Maj, 2022 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: De er dog ikke skrevet af personerne bag EG, i kontrast til anmeldelser på et andet board, hvor de, for 80% vedkommende, er skrevet af boardejer, som i øvrigt ikke har besøgt de steder han skriver om Findes der virkelig andre "board" omhandlende samme emne - kan du oplyse mere? Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Vedr 70: Når du selv bliver tør bag ørerne, vil du opdage at det er de gamle bukke der har de stiveste horn! Hmm. Korriger mig hvis jeg tager fejl, men du har da vist selv skrevet at du tager den blå pille indeholdende Sildenafil (eller andet). En ældre buk med stive horn har vist ikke behov for den slags medicinske krykker så de horn er vist noget slatne i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. Maj, 2022 Rafale skrev, for 13 timer siden: Efterlyser blot en forklaring på hvad var så godt ved siden. Man kan bruge archive.org til at kigge og jeg fik ikke øje på noget der var anderledes/bedre end eroguide eller andre fora. Faktisk var det væsentlig værre da annoncerne var i centrum Bevares at I er nostalgiske men ingen forlanger en fabrik for at få duften tilbage - det er nok med et lille rum med lidt olie, dæk og diverse værktøj. VL var en meget specilet sted. Bevars, alle var velkommen, men der var en "klikke" der styrede sitet og bestemt hvad der var ok og hvad der ikke var. Der blev også gjort meget i at "beskytte" nogle af de piger der var venner med klikken. Kriteiserede men en af disse piger var fanden løs i Laksegade. Så anmeldelser var ok, men man skulle bare ikke skrive en dårlig anmeldese af de etablerede piger. Noget af det fortsatte på EG, men var meget mere brugt på VL. Der findes stadig nogle gamle tråde ang. dette her på EG, hvor det flød op til overfalden igen. Men ellers kan nogle af dem fra VL sikkert fortælle meget mere om dette. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 6. Maj, 2022 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: VL var en meget specilet sted. Bevars, alle var velkommen, men der var en "klikke" der styrede sitet og bestemt hvad der var ok og hvad der ikke var. Det er det samme her. Der er helt klart nogle få (ikke mere end en håndfuld) der lidt "mere lige" end andre, selvom "alle er lige". Til gengæld var moderatorerne ikke anonyme brugere - hvis jeg har forstået det ret - og dermed var det åbent med præferencer. AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Der blev også gjort meget i at "beskytte" nogle af de piger der var venner med klikken. Kriteiserede men en af disse piger var fanden løs i Laksegade. Så anmeldelser var ok, men man skulle bare ikke skrive en dårlig anmeldese af de etablerede piger. Noget af det fortsatte på EG, men var meget mere brugt på VL. Der findes stadig nogle gamle tråde ang. dette her på EG, hvor det flød op til overfalden igen. Men ellers kan nogle af dem fra VL sikkert fortælle meget mere om dette. Har fået øje på "gammelt fjedskab" men synes ikke det tager overhånd. Men der er en tendens til at "beskytte" professionelle piger der skriver herind, men om det er gamle VL folk tror jeg ikke. Det er mere nogle naive husarer der ikke rigtig forstår at de betaler for samvær og ikke behøver være kække og charmerende. Men nok om det. Hvis man savner VL kan man starte en ny selv selvom jeg tror det bliver meget begrænset med mængden aktive brugere. Man ved aldrig. Var talk2us ikke et forsøg på samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Growler 96 Skrevet 6. Maj, 2022 Hej i skuret. "Nordens arabere", i rigtigt mange sammenhænge sidder den lige i øjet. Tak for den Bananas. AalborgLook : Det er med kliker som med korruption, det er noget lort, hvis man ikke er med i det. Jeg tror du har en fastlåst opfattelse, som jeg ikke formår at ændre, så den vil jeg lade dig have i fred. Til trods for det vil jeg give dig lidt oplyst information. Hvis du omhyggeligt læser hvad jeg tidligere har skrevet i denne streng, havde vi to kvinder der havde kontakt til klinikkerne/pigerne. De havde faktisk til opgave at undersøge hvad der var gået galt, og hvad der kunne have udløst en dårlig anmeldelse. Sagen var jo den, at en dårlig anmeldelse af en pige, på ganske mange klinikker, udløste en omgående fyreseddel til pigen. Jeg må indrømme, at det havde jeg faktisk svært ved at tro, så jeg dykkede ned i dette, på to klinikker i København, og det viste sig at være rigtigt. Samtidigt erfarede jeg, at nogle skribenter, drog rundt til pigerne,med en mappe, med kopier af deres anmeldelser. De afpressede pigerne, til at gå over deres grænser seksuelt, jeg konfronterede faktisk en af dem ansigt til ansigt, de pressede på pris og hvad har vi haft. Det stod mig klart, at pigerne uagtet at havde et "kunstnernavn" var person henførbare i een eller anden forstand. Derfor, og kun derfor, vakte det mistanke, hvis en pige efter en del positive anmeldelser, pludselig fik een der rev gulvtæppet væk. Husk at der skal to til en anmeldelse, nemlig aktøren der skriver anmeldelsen, og skuespillerinden der ved første øjekast, skal give dig opfattelsen af du er århundredets tyr. Uagtet at uden at tænke over det, kom fra arbejde, med dårlig ånde, pispletter på underbukserne, rester af papir og smålort i røven. Oveni det når du svarer på spørgsmålet "hvad kunne du tænke dig" svarer du: Noget jeg ikke får derhjemme". Det svarer jo lidt til at man ringer hjem, og spørger : "hvad kunne du tænke dig til aftensmad" og svaret er: "det ved jeg ikke".....hvor finder man den opskrift? Du postulerer at nogle piger, fordi de kendte "kliken" som du kalder det" nød ekstra beskyttelse, sig mig lever du også i den tro at USA aldrig var på Månen, Onkel Adolf var Obamas bedstefar, at der var en tunnel fra Berlin til Ankara i 1945 ? Alt det fandt du så ud af uden nogensinde at have mødt "kliken", eller var det bare såden: "VL var for alle, men ikke for alle og enhver" Rafaele: Jeg var faktisk ikke en sen starter, jeg havde Motorola mobiltelefon med gaslys i min bil med tilladelse fra post og telegrafvæsnet. Min første computer var en portabel der vejede et ton, post og telegrafvæsnet opsatte et telt udenfor min indkørsel efter at have gravet et hul, så jeg kunne få mere kobber ind. Modemet som var top of the pops var et 1200 modem. Det tog en hel nat, at overføre et billede af et frimærke til min printer (som min kat senere sked i) jeg husker ordene til min kone da vi kikkede på frimærket: "Så bliver det aldrig bedre". Vi var jo igang i midt halvfemserne med Dreamgirl der tilsidst blev til VL. Gnæk Growle 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 7. Maj, 2022 Mange tak for info. Kunne læse mig frem til, på archive.org, at "ledelsen" af sitet på et tidspunkt var opdelt i special-områder. Det var nok den rigtige måde at gøre det på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. Maj, 2022 Growler skrev, for 16 timer siden: Du postulerer at nogle piger, fordi de kendte "kliken" som du kalder det" nød ekstra beskyttelse, sig mig lever du også i den tro at USA aldrig var på Månen, Onkel Adolf var Obamas bedstefar, at der var en tunnel fra Berlin til Ankara i 1945 ? Jeg skrev en anmeldelse på VL af en af de "etablerede" piger. Det udløste en besked om jeg ville få så mange tæsk at jeg ikke ville kunne få stiv pik igen. En anden af de atablerede bruger på VL ville sende et tæskehold fra HA. Og han er forøvrigt også her på EG. Jeg kan ikke finde anmeldelsen, men jeg skrev bare at jeg ville mene at hendes billeder var taget for 10-15 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 7. Maj, 2022 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: Jeg skrev en anmeldelse på VL af en af de "etablerede" piger. Det udløste en besked om jeg ville få så mange tæsk at jeg ikke ville kunne få stiv pik igen. En anden af de atablerede bruger på VL ville sende et tæskehold fra HA. Og han er forøvrigt også her på EG. Jeg kan ikke finde anmeldelsen, men jeg skrev bare at jeg ville mene at hendes billeder var taget for 10-15 år siden. Du skulle da have kontakte HA og fortalt om en der misbrugte deres varemærke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 8. Maj, 2022 Hmm uden at kende @AalborgLook s kontekst i anmeldelsen på VL kan jeg da huske at anmeldelse blandt andet af A Gruppen ikke ønskes og ville blive slettet og A Gruppen var på en eller anden måde tilknyttet HA og Thomas Degn måtte anmelde HA til politiet da HA holdt ved hans hjem og lavde “show of force” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Bødlen skrev, 1 time siden: Hmm uden at kende @AalborgLook s kontekst i anmeldelsen på VL kan jeg da huske at anmeldelse blandt andet af A Gruppen ikke ønskes og ville blive slettet og A Gruppen var på en eller anden måde tilknyttet HA og Thomas Degn måtte anmelde HA til politiet da HA holdt ved hans hjem og lavde “show of force” Det er rimeligt barnligt at være bange for overvægtige motorcyklister. Men hvis det virker så kan jeg forstå at ejeren af A-gruppen købte beskyttelse. Men den med at kontakte dem man bliver truet/afpresset med har sikkert en god effekt. Det er afprøvet på et andet forum. Redigeret 8. Maj, 2022 af Rafale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Jeg ville også være bange for HA og andre voldsparate og anmelde dem. De holdt hjemme i hans indkørsel og han kone og børn var hjemme, men du jo mere modig kan jeg forstå. Redigeret 8. Maj, 2022 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Bødlen skrev, for 1 time siden: Jeg ville også være bange for HA og andre voldsparate og anmelde dem. De holdt hjemme i hans indkørsel og han kone og børn var hjemme, men du jo mere modig kan jeg forstå. Åbenbart meget modig, men har nu ikke skrevet jeg ikke ville anmelde dem. Holdt de i min indkørsel ville det være anmeldelsesgrund. Det barnlige er jo at hoppe på hvad en tilfældig på internettet slynger om sig af trusler. At Fønsby benytter sig af rockere til at få nogen til at makke ret må være hendes og den "rammes" sag. Og i min forrige indlæg smuttede et par ord . Meningen var at man bør kontakte HA eller andre hvis de benyttes til forsøg på at skræmme nogen. Kunne være de ikke var glade for misbrug af deres varemærke. Redigeret 8. Maj, 2022 af Rafale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 739 Skrevet 8. Maj, 2022 Så mange gode indlæg, og minder om dejlige mennesker man har mødt her på EG og skønne kvinder man har mødt som GPer. Har ikke læst alle indlæg her, vil bare sige at en væsentlig grund til mine sjælne besøg her er at chatten lukkede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Ok... så er det vist på tide at jeg tager bladet fra munden... Ja... jeg har censureret mig selv indtil videre i denne tråd især. Læs med og forstå hvorfor dersom du lyster Venuslogen vs. Eroguide... og alt muligt andet: Jeg har indblik fra nogle helt andre vinkler end dem der allerede er luftet af nogle af de gamle brødre fra logen. Nogle af dem afslører jeg så her. Jeg tror ikke der er andre tilbage der kan - og sikkert slet ingen der vil Tiden var en anden på næsten alle områder. Der var en ualmindeligt aggressiv intern konflikt imellem en "plastic-blondine-bordelmutter" i det ene kvarter med den ene gruppe af de slemme motorcykeldrenge i ryggen, og en anden "plastic-blondine-bordelmutter" fra et andet kvarter med den anden gruppe af de slemme motorcykeldrenge i ryggen. De havde et gammelt fjendskab som blev vedligeholdt af en masse LORT og hvor nogle af pigerne kom meget i klemme. Der blev skudt og tæsket og slåsset som ind i Helvede. Det var en catfight med rocker-raketter der nær var endt i Ragnarok. Ikke kun for dem, men for branchen i sin helhed. Det sendte chok-bølger ud i hele København når der var konflikter. Det måtte jo ændres. Så det gjorde nogen over et par år. Før da betalte ALLE bordeller stort set uden undtagelse beskyttelsespenge. Næstefter narko var det en af de rigtigt gode "cash-cows" for bagmændene som flok. Det var IKKE kun rockere. Det var et ualmindeligt kompliceret misk-mask og årsag til rigtigt mange konflikter, der udefra set ikke havde noget med prostitutionsbranchen at gøre. Med snilde, skidesmarte idéer, eksperimenter, manipulation og en lillebittebitte smule kærlig afpresning fra en af kvinderne der er nævnt i mit indlæg senere (afpresning af især 2 af "de høje herrer i veste på 2 hjul") - og ikke mindst med hjælp og støtte fra bl.a. nogle af de meget aktive drenge på Venuslogen - som privatpersoner og gennem deres faglige kvalifikationer - så lykkedes det faktisk at ændre branchen markant så miljøet blev bedre at arbejde i for langt størstedelen af sexarbejderne fra den generation. Det var både held og uforstand og fuldstændigt hul i hovedet. Men det lykkedes med hiv og sving. Der var ganske enkelt 3-4-5 nyere bordeller - alle ejet af kvinder - der løftede i flok over et par år, og samarbejdede i kulissen for at ændre markedet. De fik i løbet af halvandet års tid smidt motorcykeldrengene på porten. Bum væk med jer. Find nogle andre at malke. Vi vil ikke ha' jer og vores kroppe er vores at bestemme over. Næste gang I kommer så betaler I ligesom alle andre og I lægger vesten udenfor døren. Smut Pomfrit! Det var nyt at betragte hinanden som kolleger og på META-niveau som samarbejdspartnere, selvom de også var konkurrenter. Branchen havde en slags "Guldalder" hvor Venuslogen var en af akserne, omend ikke i aktiv forstand som medejere af bordellerne. Top-styringen og fællesskabet blandt "de nye og bedre klinikker" set med pigernes øjne var lige dele et socialt eksperiment som det var semi-politisk og forretning der gav overskud. Disse gæve kvinder var en broget flok og med meget forskellig baggrund. Det blev "tilladt" at sexarbejderne helt selv kunne vælge hvilke bordeller de ønskede at arbejde på, med ganske få undtagelser, og alle sexarbejdende kvinder i København fik en helt ny frihed og mulighed for selv at styre deres forretning. Der var husmøder og en slags kollektivistisk ånd og kollegialt netværk der desværre i dag er forsvundet lidt igen. De to krigeriske bordelmutre med den interne konflikt valgte at lukke deres steder ned eller sælge dem videre i løbet af relativt kort tid. På ganske få år havde vi sparket røv de rette steder og fuldstændigt ændret en meget betændt branche til noget bedre og mere moderne og langt mere positivt. Den indsats der blev igangsat fra "egne rækker" af den lille håndfuld "PowerPussies" har faktisk holdt i tæt på 20 år snart. Blandt andet fordi vi havde en fællesnævner i Venuslogen. Uden Venuslogen var det måske aldrig lykkedes disse kvinder at finde sammen og få flyttet bjerget. Men det gjorde de! Også i den grad. Branchen har siden ændret sig markant, bl.a. fordi de kvinder der ikke er herboende har overtaget størstedelen af markedet. De har ikke samme forståelse af "frihed under ansvar", og har ej heller helt samme interesse i at "sparke alfonserne i røven". Det er langt mere "all over the place" og ustyrligt i dag. De kvinder der løftede i flok for årtier siden, er ikke alle blandt os længere, og nogle er så langt ude af branchen at der faktisk ikke er nogen "flok" tilbage. Eroguide er på ingen måder i nærheden af at have samme potentiale til et "branche-løft" som Venuslogen havde. Det er ej heller deres agenda eller opgave. Stedet her er markant anderledes skruet sammen og motiveret af HELT andre årsager en Venuslogen var. Der er fordele og ulemper ved begge "modeller" som jeg ser det. Jeg er rørende enig med @Growler i at det vil være helt tosset at lave en "Venuslogen v. 2.0" Det er helt andre ting der mangler i branchen i dag. Så det er ikke enten/eller og handler slet ikke om hvorvidt det var bedre i gamle dage eller ej. Det var anderledes. Det var branchens Guldalder på alle måder og alting var nyt. Venuslogen var en plov der flyttede noget... det er så underdrevet at det næsten er løgn Der var andre der såede. De afgrøder der helt frem til i dag kan høstes i denne branche, er et direkte resultat af den indsats og de mennesker der gjorde noget dengang. Det er ikke Venuslogens fortjeneste alene. Men uden Venuslogen havde vi i dag efter al sandsynlighed at dømme haft lige så mange alfonser og bandekrige over "købe-kællinge-markedet" som det vitterligt var betegnet som, dengang for en meget stor del af branchen. Det har både direkte og indirekte reddet røv og liv for rigtigt mange mennesker. Det var intet mindre end en revolution. Og Venuslogen var vores "frokost-stue". Bastabum! Kærligst, Eva Redigeret 8. Maj, 2022 af Eva Nadine 5 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 8. Maj, 2022 Tak @Eva Nadine, Jeg havde på fornemmelsen den gang at noget som jeg ikke havde forstand på, skete bag kulissen. Selv var jeg bare en glad svensker som syntes det var sjovt at skrive løs. Nu forstår jeg bedre den stemning jeg kunne føle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 8. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, for 31 minutter siden: Der var ganske enkelt 3-4-5 nyere bordeller - alle ejet af kvinder - der løftede i flok over et par år, og samarbejdede i kulissen for at ændre markedet. Der var særligt et af dem som blev lagt mærke til (af mig i hvert fald) gennem VL; "her er noget nyt". Det var nok det første; ved ikke engang hvilke de andre er. Tak for insider beretningen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4550 Skrevet 8. Maj, 2022 Mange tak for et super interessant indlæg, @Eva Nadine. Det er lidt eksklusivt, at du på den måde tager os læsere med “behind-the-scenes” til en svunden tid, som vi næppe skal ønske os tilbage til. Hverken som samfund eller hvis man er en del af branchen, lyder det til. Det er rent gætværk fra min side, men jeg tvivler på, at dem med vestene så er helt ude af spillet nu. Mon ikke nogen stadig rumsterer i kulissen, men hvor rollen som pimp bare er blevet transformeret til en rolle som lokalitets-manager i stedet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Min tanke var egentlig blot at cementere mit "kudos" til Venuslogen. Jeg kan skrive om det hele nu fordi det er så mange år siden og alle involverede med ganske få undtagelser er så meget videre at ingen kommer i klemme. Og ingen navne nævnt, ingen glemt. "Storspillerne" fra dengang ved godt hvem jeg er og der er helt ren luft imellem alle og det har der været i mange år. Der var nogle af os der fik nogle høvl. Personligt måtte jeg gå helt under jorden i næsten 7-8 måneder, pga. hvad der viste sig at være sådan overordnet set en "misforståelse". Jeg holdt mere eller mindre ufrivilligt pause fra branchen i en rum tid. Det var så ikke var det helt store problem, da jeg ganske enkelt var på et andet kontinent ifm. min primære karriere som tog fart lige på det tidspunkt hvor "The Aftermath" stod på. En af damerne i flokken overtog efter mig, og hun gjorde det endnu bedre end jeg Der var andre der fik nogle hug, men alt i alt drev det stort set bare over. Set i bakspejlet var det bestemt det hele værd. @Den_glade_amatør Jeg er slet ikke involveret "i kulissen" længere, så jeg har faktisk ingen som helst idé om hvorvidt der rumsteres i kulissen eller der er produktudviklet til lokalitets-management. Det er mit generelle indtryk at der er mange spillere på banen, men jeg har ingen idé om hvordan infrastrukturen er bortset fra ganske få steder, hvor det stadig er "i samme ånd" som i gamle dage. Jeg kunne dog godt tænke mig selv atter at "røre lidt i andedammen" for at forbedre betingelserne og vilkårene for sexarbejdere her til lands. Det er immervæk gået ned ad bakke siden dengang. Men nu må vi se... jeg synes ligesom at jeg har aftjent min værnepligt, og der skal også være plads til yngre kræfter til nye revolutioner, så der ikke er fare for at der går nostalgi i revolutionen, hvilket nok er uundgåeligt med sådan en gammel krage som mig i frontlinien Hvis jeg gør noget så bliver det not-for-profit... et eller andet skal der jo stå på min gravsten, andet end "Kysse-bollede lystigt til sine dages ende" Men der er statistisk set en rum tid endnu. Man har jo hørt om at "Når der går ild i gamle huse..." såøeh... vi får se om jeg stryger en tændstik under sexarbejder-revolutionen v. 2.0 - måske vil jeg hellere bare knalde det væk i en tilnærmelsesvist lykkelig glemsels-rus Kærligst, Nostalgiske Revolutionista-Eva Redigeret 8. Maj, 2022 af Eva Nadine 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Growler 96 Skrevet 9. Maj, 2022 (edited) Hej Nadine, jeg erindrer så tydeligt den tid den var grim. Vi var to mere, der blev udsat for langt mere end larm. Vil man finde nogen, så finder man dem.Glem alt om politi, det duer ikke, i mit perspektiv. Nu kommer der en lignelse ligesom fra Biblen: En gang hvert andet år går man over på sit værksted, og der ligger jo tonsvis af lort, man har kikket på i årevis, det samler man under afdelingen "ting jeg aldrig får brug for", det kan være vandhane pakninger, til vandhaner der ikke er lavet i tyve år med mere, en gammel rørskralde der fylder ad helvede til, og som man aldrig får brug for, men den fylder og irriterer. Man får læsset traileren, og får læsset af på losse/genbrugspladsen. Det var rart, at komme af med alt det irriterende lort. Nogle uger efter banker et problem på døren, et stort og ubehageligt et, hmmm, man spekulerer havde jeg ikke en dims der måske kunne håndtere, det her ? Man går over og leder på værkstedet, men det er væk, og man kan ikke købe noget nyt, de laves ikke mere. Jeg og den anden var glad for, at vi ikke var gode til at smide "ting ud" læs (mennesker). For dem som sidder som et spørgsmålstegn til ovennævnte, at hive i faldlemmen her på boardet, er en nem løsning, men ikke nødvendigvis den klogeste. Gnæk Growler Redigeret 9. Maj, 2022 af Growler 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 12. Maj, 2022 Rafale skrev, den 8.5.2022 at 11:27: Det er rimeligt barnligt at være bange for overvægtige motorcyklister. Det er rimelig dumt ikke at være påpasselig overfor den slags voldsparate typer. Det kræver ikke meget indsigt fra dagspressen, at den slags typer kan være livsfarlige for de fleste, hvis man tisser op ad den gale hæk. Det stereotype billede af en rocker, er ikke lig med den virkelighed, som er derude, idag kan en rocker ligne både dig og mig - både i alder og udseende. Det sagt, uden at jeg ved en dyt om dig Men som Growler skriver, vil du finde en person, så finder du ham...de kan osse finde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg