Hop til indhold
Guest 567

Katja Vestegnen forfærdeligt

Recommended Posts

Fik besøgt Katja, og det var tæt på det værste jeg har oplevet. 
Hun siger på tlf svaren at hun er i 40’erne, men det er nok 20 år siden at det var rigtigt. 
Et blowjob som ikke blev udført med munden, men kun med meget få strøg med hånden. 
Efter ca 20 sekunder siger hun: hvor er den dog stiv og stor, og der var jeg stadig slatten som en udkogt asparges. Det endte med at jeg selv måtte spille den ud over hendes bryster. 

• Tak 1
  • Haha 3
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 567 skrev, for 3 timer siden:

Fik besøgt Katja, og det var tæt på det værste jeg har oplevet. 
Hun siger på tlf svaren at hun er i 40’erne, men det er nok 20 år siden at det var rigtigt. 
Et blowjob som ikke blev udført med munden, men kun med meget få strøg med hånden. 
Efter ca 20 sekunder siger hun: hvor er den dog stiv og stor, og der var jeg stadig slatten som en udkogt asparges. Det endte med at jeg selv måtte spille den ud over hendes bryster. 

Fatter ikke at du ikke vendte om i døren…?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det burde jeg have gjort, men trængte virkelig til et blowjob. 
Tog dog revanche senere, da jeg besøgte Tina Thai, dog kun en halv time, men pengene var jo delvis brugt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej men det er helt forfærdeligt. Lejligheden stinker af røg, og hun har en meget nysgerrig hund. Hendes blowjob gjorde mere ondt end noget andet, og hendes “dirtytalk” fik mig til at opgive. 500kr for decideret ingenting. Det eneste jeg kan bruge oplevelsen til, er at tænke på den, når jeg vil holde lidt længere, med en hvor jeg rent faktisk nyder det. 

Det skal siges, at hun egentlig er sød nok, og fin at tale med, men for fanden jeg havde det stramt over det besøg længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Guest 567 skrev, for 6 timer siden:

Det burde jeg have gjort, men trængte virkelig til et blowjob. 

Den kender jeg alt for godt :)) godt du endte i god mund bagefter :))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...