Bosse1910 157 Skrevet 2. Maj, 2022 Hej er nysgerrig for at høre om nogen herinde har besøgt Lone eller har info om hende. Synes hun har en spændende annonce. https://annoncelight.dk/showad/342523 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 2. Maj, 2022 Kigger lige med her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 2. Maj, 2022 De Grønne på Eg burde for længst ha opfundet en Følger-knap og placere den i øverste højre hjørne, hvilket vil være rigtig smart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 2. Maj, 2022 Bosse1910 skrev, for 1 time siden: Hej er nysgerrig for at høre om nogen herinde har besøgt Lone eller har info om hende. Synes hun har en spændende annonce. https://annoncelight.dk/showad/342523 hun skal da lige åbne først , profil oprettet den 1 maj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BredMenFed 17 Skrevet 2. Maj, 2022 Var forbi for 10 min siden lone er vist spansk, hun kan ikke et ord engelsk. Det var ikke hende på billederne. Du skriver med en der skriver dansk. 30 min 1000kr. Kvinden var umiddelbart ikke den skrevet alder. Find en anden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 2. Maj, 2022 #Mortenkok hvad er der galt med den “Følge-knap” som er i bunden af tråden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 22 Skrevet 2. Maj, 2022 Svarede hurtigt på sms, men vil ikke stemmetjekkes via opkald. Jeg springer over! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 2. Maj, 2022 JJOH skrev, for 47 minutter siden: #Mortenkok hvad er der galt med den “Følge-knap” som er i bunden af tråden Ups den havde jeg ej set, min fejl og undskylder unødvendig Afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 2. Maj, 2022 BredMenFed skrev, for 2 timer siden: Lone er vist spansk, hun kan ikke et ord engelsk. Det var ikke hende på billederne. Et meget almindeligt navn i Spanien 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 3. Maj, 2022 Mortenkok skrev, for 12 timer siden: De Grønne på Eg burde for længst ha opfundet en Følger-knap og placere den i øverste højre hjørne, hvilket vil være rigtig smart Skal du ikke en tur for Louis Nilsen ? Der er en knap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besøgende 10 Skrevet 3. Maj, 2022 Pite skrev, for 35 minutter siden: Skal du ikke en tur for Louis Nilsen ? Der er en knap Så kan du jo tage med. Der er tidligere gjort opmærksom på dette, og Mortenkok har undskyldt, han ikke har set. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg