Jernsvinet 13841 Skrevet 30. September, 2013 Ja, nogen kan jo li dem og andre ikke - jeg har nok holdningen: alt med måde. Her er det ihvertifald gået rent galt: https://annoncelight.dk/annonce/75017/sa ... e-i-aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 30. September, 2013 Ja de har da godt nok fået en mystisk facon. Dårligt håndværk af kirurgen. Ellers har jeg typisk intet mod kunstfyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. September, 2013 Alt med måde. Det håndværksmæssige skal selvfølgelig være i orden, og frem for alt skal størrelsen passe til pigens øvrige statur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. September, 2013 Jo større jo bedre Jeg foretrækker klar ægte naturlige bryster i alle størrelser, men har ikke noget imod pæne hjulpet bryster. Jeg har haft fornøjelsen med Melanie Moon, hendes bryster var meget store, men ret hårde som bolde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tøver 8 Skrevet 30. September, 2013 Det er godt nok voldsomt Men nu er silikonebryster i forvejen et turn-off for mig. Hellere små, i forskellig størrelse og hængende end silikone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 30. September, 2013 Gud ved om der skal tjenes penge til at få den katastrofe rettet ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 1. Oktober, 2013 Det er godt nok voldsomt Men nu er silikonebryster i forvejen et turn-off for mig. Hellere små, i forskellig størrelse og hængende end silikone. 100 % enig :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 1. Oktober, 2013 Gud ved om der skal tjenes penge til at få den katastrofe rettet Synes at være lidt op ad bakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Oktober, 2013 Synes at være lidt op ad bakke. Der er ikke 2 års reklamationsret på arbejdet ? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg