Hop til indhold
TheLion

Nye oplevelser. Russiske/ungarske young baby Alena.

Recommended Posts

Så var jeg forbi i dag hos Alena, der vist lige er ankommet. Jeg bestilte en time. Ideen var, at jeg skulle prøve urinsex for første gang, da hun tilbyder det (pis på hende), men det blev aldrig til noget (jeg havde forsøgt at forberede mig, men jeg må drikke mere vand inden en anden gang - der skal godt nok meget til!). Det blev ændret til CIM.

Alena.

Pigen var russisk, hun skriver 19 år (var vist 20 år), høj ca. 170 cm. Hun så meget fin ud med lyst hår, og meget fine bryster (silikone) og modtog mig i fint sort lingeri. Det er altid spændende med nationaliteter i disse dage, og vi kom forbi både Rusland, Polen og Ungarn. Pigen havde også nogle tatoveringer.

Hun holder til på Amager i Ørestads-området (de fleste vil kende stedet, da mange af de andre ungarske piger holder til der, jeg har selv tidligere mødt Kristyn på stedet - hun holder vist til andetsteds nu).

Sexen var fin og udmærket med gode dybe kys. Der var dog andre overraskelser. Vær dog opmærksom på, at pigen er trans (post-op), så det blev min første gang med det, hvilket var super fint (ville dog helst have prøvet pre-op), men nu var det ikke ligefrem planlagt. Sådan en ting, for kan man kræve at få det at vide inden eller ej? Jeg ved det ikke rigtig.

Jeg lagde 1.800 kr. for fornøjelsen (1.500 kr. for en time + 300 kr. for urinsex, der så aldrig blev til noget, men vi ændrede det til CIM). Alena var super sød og virkede rigtig kvik og var en fornøjelse at snakke med. Hun virkede også lidt crazy i det, men på den gode måde (se evt. hendes billeder).

Hun bliver her vist et par uger til de interesserede :)

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, 1 time siden:

Sexen var fin og udmærket med gode dybe kys. Der var dog andre overraskelser. Vær dog opmærksom på, at pigen er trans (post-op), så det blev min første gang med det, hvilket var super fint (ville dog helst have prøvet pre-op), men nu var det ikke ligefrem planlagt. Sådan en ting, for kan man kræve at få det at vide inden eller ej? Jeg ved det ikke rigtig.

Det vil jeg sige er en ret væsentligt detalje at det i virkeligheden er en mand. Personligt ville jeg venligt men bestemt bede om at få mine penge retur. Fair nok hvis nogle er til ladyboys

Ledelsen skrev, for 15 minutter siden:

Er måske dum men hvad betyder trans (post-op) og pre-up ? 

Halli Halløj... Post og pre op handler om hvorvidt penis og testikler er blevet fjernet og en kunstig vulva og vagina er blevet lavet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din anmeldelse. Men jeg synes altså godt at hun kunne have informeret at hun var tidligere mand på sin annonce. Her gik jeg og troede at hun var en "ægte" kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 timer siden:

Der var dog andre overraskelser. Vær dog opmærksom på, at pigen er trans (post-op)

Hvordan fandt du ud af det?

Var det tydeligt, da først trussen røg af, eller hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 2 timer siden:

Er måske dum men hvad betyder trans (post-op) og pre-up ? 

Pre = før.     Op = operation.    Preop = før operation. Shemale / ladyboy med penis.

post = efter.   Op = operation.     Postop = efter operationen.    Efter operativ fjernelse af penis og etablering af skede.   Så er det vel en kvinde (?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 15 minutter siden:

Det bør hun/han sgu da oplyse i annoncen…jeg var smuttet igen

Enig. Jeg synes det er direkte skræmmende. Hvis bare én undlader at infomere om det, gad vide hvor mange der så undlader. Jeg troede 100 % på at hun var, og altid har været kvinde. Synes også det et eller andet sted er respektløst at undlade at oplyse, fordi det er en så stor ting. 

Redigeret af Noah1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne vi ikke få afklaret om det er noget “pigen” har bekræftet eller om vi er ude i noget gætteri…?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr_T skrev, 1 time siden:

Hvordan fandt du ud af det?

Var det tydeligt, da først trussen røg af, eller hvordan?

Det var flere tegn. Også inden. Men hun var ret øm omkring det, og så er der netop også andre ting, der er værd at ligge mærke til. Nu synes jeg ikke udelukkende anmeldelsen skal handle om det, og jeg synes, at vi skal respektere alle for de mennesker, som de er. Altså i mange kønsorienterede-aktivistmiljøer kæmper man netop for, at der ikke skulle være forskel på en “han” og “han” og “hun” og “hun” :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 43 minutter siden:

Kunne vi ikke få afklaret om det er noget “pigen” har bekræftet eller om vi er ude i noget gætteri…?

Jeg har svært ved at se, hvad ideen skulle være med det? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har svært ved at se, hvad ideen skulle være med det? :)

Der er jo ingen grund til at gå i selvsving over at hun er ombygget, hvis hun ikke er. Ligesom det er da ærgerligt at “hun” mister kunder hvis det igen bare er en Eroguide sandhed….

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 13 minutter siden:

Det var flere tegn. Også inden. Men hun var ret øm omkring det, og så er der netop også andre ting, der er værd at ligge mærke til. Nu synes jeg ikke udelukkende anmeldelsen skal handle om det, og jeg synes, at vi skal respektere alle for de mennesker, som de er :)

Selvfølgelig skal vi respektere hende for hvem hun er. Men vi har da ret til at vide vide det på forhånd. Vores respekt overfor hende skal da ikke være på bekostning af os. Det er så basalt, og vigtigt at jeg synes hun skal infomere folk om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, Lige nu:

Der er jo ingen grund til at gå i selvsving over at hun er ombygget, hvis hun ikke er. Ligesom det er da ærgerligt at “hun” mister kunder hvis det igen bare er en Eroguide sandhed….

Jeg tænker, at du selv godt ved, hvad der er op og ned her? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noah1 skrev, for 3 minutter siden:

Selvfølgelig skal vi respektere hende for hvem hun er. Men vi har da ret til at vide vide det på forhånd. Vores respekt overfor hende skal da ikke være på bekostning af os. Det er så basalt, og vigtigt at jeg synes hun skal infomere folk om det. 

Jeg har tilføjet ekstra til mit svar i forhold til transeksuelle. Det er ikke sort hvidt, og jeg har ikke mere at tilføje. Jeg synes netop, at respekten er noget, der bør gå alle veje :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, den 3.5.2022 at 20:14:

Så ved du eller formoder du at hun er "ombygget"?

Må give @Kubrick ret i at nogle bare spreder rygter om GP'er på Ero, hvor de ikke har noget at lægge det i og hvor det faktisk har konsekvenser for GP'en.
Jo, GP'er skal melde klart ud om de er "ombyg" eller ej. Men det vil også klæ' TS at oplyse om han ved det eller formoder det.

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, den 3.5.2022 at 20:14:

Altså…. Jeg har jo ikke været der. Så jeg ved sq ikke om jeg skulle kunne vide det alene udfra billederne?
Så for at gøre det helt klart. Kan du bekræfte at han/hun bekræftede overfor dig der er foregået en ombygning.
Det er lige ud af landevejen, et ja eller nej…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge 

Hendes add sagde post-op pige i er kort øjeblik. Det er den rigtige måde at reklamere med da man jo køber ind på en pige eller dreng eller ombygger.

Der er meget fint med hensyn til det ene og det anet køn og alt det ind imellem, som efterhånden kræver er PhD for at forstå .. såden til bunds.

Jeg syntes generelt der er fo lidt respekt for at man kan være forskellig også på det område…

Men når det er sagt skal diverse LGBT mm. nu også tage det lidt med ro… altså hvormange typer toiletter skal vi have 6-8-10 hvor det bliver en skilteskov i tændstikmennesker med og uden kjoler og andet beklædning ;)

Her er det direkte forkert at lege pige og ikke stå ved at være en post-op, da man jo reelt sælger sex 

Det er sku lidt som st købe et Skoda pimpet op med en Mercedes-Benz stjerne …. Den bliver da ALDRIG solgt som en Mercedes-Benz !!!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happy69luke skrev, den 8.5.2022 at 20:36:

Hej Drenge 

Hendes add sagde post-op pige i er kort øjeblik. Det er den rigtige måde at reklamere med da man jo køber ind på en pige eller dreng eller ombygger.

Der er meget fint med hensyn til det ene og det anet køn og alt det ind imellem, som efterhånden kræver er PhD for at forstå .. såden til bunds.

Jeg syntes generelt der er fo lidt respekt for at man kan være forskellig også på det område…

Men når det er sagt skal diverse LGBT mm. nu også tage det lidt med ro… altså hvormange typer toiletter skal vi have 6-8-10 hvor det bliver en skilteskov i tændstikmennesker med og uden kjoler og andet beklædning ;)

Her er det direkte forkert at lege pige og ikke stå ved at være en post-op, da man jo reelt sælger sex 

Det er sku lidt som st købe et Skoda pimpet op med en Mercedes-Benz stjerne …. Den bliver da ALDRIG solgt som en Mercedes-Benz !!!!! 

Det er sgu mænd på Eroguide. Det er aldrig blevet nævnt i annoncen (har forhørt mig rundt). Vildt nok at sammenligne pigen med en bil … ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...