Marvinmair 3 Skrevet 3. Maj, 2022 Jeg går med en idé om at se på en glædespige blive taget mens jeg bare ser på. Hvis nogle går med en lyst tll at dele en pige hvor kun du deltager så skrive gerne kbh omegn Sjælland Jeg kan sagtens betale halv delene privat eller bordel er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 741 Skrevet 4. Maj, 2022 Nogen speciel slags pige du har lyst til at se ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marvinmair 3 Skrevet 4. Maj, 2022 Babavian skrev, 1 time siden: Nogen speciel slags pige du har lyst til at se ? Hun skal bare være pæn og have en god krop så kun det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marvinmair 3 Skrevet 4. Maj, 2022 LOVE2FUCK skrev, 1 time siden: Kender du en kvinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 4. Maj, 2022 Første tanke - hvorfor i hulan det? Spild af tid og penge! Næste tanke - det kunne måske være ret sjovt, at være med på en kigger. Så jeg kunne også være interesseret - ikke i noget gruppehalløj, men som kigger på et par, gp eller privat. Foretrukne: Måske 30-35 årig der ved hvad det drejer sig om, gerne med store bryster. Sjælland, eller måske København. Så byd frisk ind, gerne pm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVE2FUCK 20 Skrevet 4. Maj, 2022 Marvinmair skrev, for 8 timer siden: Nej men vi kunne finde en sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marvinmair 3 Skrevet 5. Maj, 2022 LOVE2FUCK skrev, for 8 timer siden: Nej men vi kunne finde en sammen Okay lyder perfekt skriv til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orangee 13 Skrevet 5. Maj, 2022 Jeg er frisk på at stille op. Har prøvet setuppet før. Du kan bare sende en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marvinmair 3 Skrevet 6. Maj, 2022 Kan du anbefale en kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Qwertyy Skrevet 6. Maj, 2022 Du må gerne skrive PM til mig - det lyder som en sjov oplevelse - har prøvet lignende før - det er cool:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg