Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/Slutty+tøs
https://annoncelight.dk/showad/234606

"DANSK Q SØGER DEN FRÆKKE GENTELMAN"

Jeg har besøgt Slutty Tøs i Støvring (hun er osse ofte set i nr. snede og Hadsten). Jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk i starten. Hun har nogle super frække billeder i hendes annonce og en annoncetekst der lokker. Der er noget kinky over hendes billeder men hun er ikke domina - hun er en slutty tøs :wink:

Vi har skrevet en hel del sammen og har endda ringet sammen, uden at det er lykkes at mødes. Hun er altid sød og venlig at kommunikere med men alligevel har vi talt forbi hinanden og jeg har tidligere kørt forgæves, så jeg afstemte mine forventninger.

Da jeg kom frem og havde fået værelsesnummeret, blev jeg mødt af en kvinde med en nogle kæmpe patter (Er du babsomaner der ikke vil have silikone, så er det bare afsted). Der gik lidt tid før jeg opdagede at hun faktisk havde et meget kønt ansigt. Jeg havde nogle specielle ønsker og dem var hun 100% med på at opfylde uden at der kom alle mulige tillægsydelser på - skønt. Hun virkede oprigtigt til at nyde det og vi havde en super god kemi. Jeg vil ikke gå i detaljer med hvad vi lavede men hun giver et helt fantastisk blowjob som du ikke får det derhjemme - med spyt og gag lyde.

Der er ingen priser i annoncen men hun sender en liste som starter ved 800 for 15 min. - men husk nu at give lidt drikkepenge når i møder en sød pige drenge ;)

Hvis du er til små nips på 50 kg skal du nok hoppe videre, for Slutty tøs er en kvinde med kvinde former.

Jeg kommer helt sikkert igen!

Der er andre anmeldelser af hende herinde HER og HER

Alder: Sidst i 30'erne
Nationalitet: pære dansk
Højde: 165 cm
Vægt: 80 kg
Hårfarve: Sort
Negle: lange kunstige negle
BH-størrelse: Kæmpe naturlig J+

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er klart hver en krone værd , Sød og imødekommende , hun har meget få grænser og er piv fræk. tror hun har de største bryster der kan erhverves på markedet i det jyske for tiden , et paradis for os med fetisch for kæmpe kasser , efterhånden en af de få danske på markedet hvor man føler man får valuta for sine spareskilinger ..  jeg er efterhånden der hvor jeg heller betaler lidt mere for de danske end være dum og blive ved med at spare en plov for elendige udenlandske købe trunter og dårligt sex gang på gang  .  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ednukeroh

Jeg ville meget gerne møde hende, men det passer altid så pokkers dårligt ind i programmet. Men gud, hvor jeg savner at blive kvalt i nogle ordentlige kæmpe patter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...