Slave_klaus 4 Skrevet 4. Maj, 2022 (edited) Hej Jeg har en fantasi som jeg ønsker undersøge nærmere. Ønsker at høre fra nogle som har erfaringer med slave kontrakter enten fra nogen som er under sådan en kontrakt eller som har slaver under kontrakt. Det kunne også være en anbefaling på kvinder som tilbyder dette. Er godt klar over over at der ikke bare er nok man skal kaste sig ud i, men det kunne være relevant på længere sigt da fantasien er stor Med venlig hilse Klaus Redigeret 4. Maj, 2022 af Slave_klaus Manglende ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slave_klaus 4 Skrevet 4. Maj, 2022 Og nej jeg ved godt at sådan en kontrakt ikke er bindende i Danmark men noget som minder om det kunne måske lade sig gøre som en fælles 'leg" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madam Ladonna 32 Skrevet 4. Maj, 2022 Jeg har en enkelt slave på kontrakt. Skriv mail hvis du vil høre mere hvordan jeg fx gør det. Alle toppe er forskellige, og bundene ligeså. Så en kontrakt bliver altid skræddersyet til hver enkelt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slave_klaus 4 Skrevet 4. Maj, 2022 Kan ikke få lov til at sende mails endnu så jeg prøver i morgen da jeg er meget gerne vil høre mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 4. Maj, 2022 (edited) @Slave_klaus Prøv på hendes private mail [email protected] Redigeret 4. Maj, 2022 af Madame Illona 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slave_klaus 4 Skrevet 4. Maj, 2022 Madame Illona skrev, for 6 minutter siden: @Slave_klaus Prøv på hendes private mail [email protected] Tak det vil jeg prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slave_klaus 4 Skrevet 6. Maj, 2022 (edited) Tak for de folk som har skrevet til mig omkring det emne. Kan høre at der er meget forskellige holdninger og måder at køre sådan et kontrakt forløb men syntes det lyder rigtigt spændende og vil være min ultimate fantasi. Er helt med på at man skal igennem flere niveauer inden man når niveauer til at kunne underskrive sådan en kontrakt. Kunne dog godt tænke med at høre fra folk som er under sådan en kontrakt inden jeg selv påbegynder sådan en rejse Redigeret 6. Maj, 2022 af Slave_klaus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 28. Maj, 2022 Du kommer aldrig til at underskrive sådan en kontrakt. Du er bare nysgerrig og synes det er spændene at skrive og læse om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 28. Maj, 2022 Søren A skrev, for 13 minutter siden: Du kommer aldrig til at underskrive sådan en kontrakt. Du er bare nysgerrig og synes det er spændene at skrive og læse om. Wow! Kan du ikke også fortælle mig om mine lyster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slave_klaus 4 Skrevet 28. Maj, 2022 Søren A skrev, for 10 timer siden: Du kommer aldrig til at underskrive sådan en kontrakt. Du er bare nysgerrig og synes det er spændene at skrive og læse om. Aha, jamen tak for din grundige analyse af mig og mine lyster. Men nej jeg har jo heller ikke sagt st jeg er klar til at kommer under en kontrakt nu og her, men vil gerne starte rejsen mod den. Om jeg kommer så langt? Måske / måske ikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 29. Maj, 2022 Slave_klaus skrev, for 13 timer siden: Aha, jamen tak for din grundige analyse af mig og mine lyster. Men nej jeg har jo heller ikke sagt st jeg er klar til at kommer under en kontrakt nu og her, men vil gerne starte rejsen mod den. Om jeg kommer så langt? Måske / måske ikke Det var også forkert af mig at kommentere sådan, som jeg gjorde. Det beklager jeg. Pøj pøj med din videre søgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg