Hop til indhold
peterpikkemand

Intim piercing hos mænd

Recommended Posts

Lige et spørgsmål til jer dejlige GP’er

Gør en intim piercing noget for jeg, ren seksuelt? En Prince Albert fx?? 

Er der størrere risiko for at kondomet springer ved fx en ring i pikhovedet??

Eller beder i om at gæsten tager den ud??

PB er velkommen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel personlig præference nærmere end sikkerhed, tænker jeg? 
De fleste piercinger er jo afrundede enten som ringe eller stave med kugler for hver ende, så rent sikkerhedsmæssigt skulle der jo ikke være nogen større risiko hvis der bruges kondom.

Jeg kan ikke mærke et klap forskel på med og uden Prins Albert eller andre pik-piercinger. Jeg er forholdsvist stram - sådan grænsende til problematisk stram sommetider, så det er ikke fordi jeg ikke kan mærke noget i "pløre-hullet" :D 

Jeg ved at nogle kvinder er glade for gnubning af klitoris med en piercing, men den begejstring har jeg af nedenstående årsager aldrig været i stand til at få øje på.  

Rent æstetisk er det for mig personligt et turn-off med piercinger og smykker i det hele taget, så jeg er nødt til at bede mænd (og kvinder) om at tage dem ud fordi jeg har sådan lidt en anti-fetish af ukendte årsager.
Det er naturligvis bare en særhed jeg har. Den er dog så sær at jeg ikke kan abstrahere fra det. Der er jo rigtigt mange der synes det pynter. 
Jeg kan næsten ikke have en samtale med en der har en ansigts piercing fordi det visuelt "larmer" helt vildt for mig. 
En tidligere elskerinde jeg havde, var piercet lige over klitoris. Der måtte jeg sætte tommeltotten på den for ellers kunne jeg slet ikke gå ombord i hende. Hun tog den sommetider ud, og ellers satte vi sådan et lille plaster på. 
Jeg er så weird! 

Glæder mig dog til at læse andre pigers svar, da jeg tydeligvis ikke er særligt repræsentativ lige præcis i dette tilfælde :) 

Kærligst, 
Underlige Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt en del mænd med sådan nogle implanerede gummi kugler.. Jeg synes det ser mærkeligt ud og det gør det sværere at give et godt blowjob.. Det samme med prins Albert for mig.. Det ødelægger på en måde vacuumet:lol:.. Visuelt gør det heller ikke noget specielt for mig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Det ødelægger på en måde vacuumet:lol:.. 

:D Fra nu af, så bliver du altså kaldt "Nilfisken" af mig...

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 9 minutter siden:

Fra nu af, så bliver du altså kaldt "Nilfisken" af mig...

Hey det lyder lidt koldt og skarpt! Det er ikke mere end 28 timer siden Jennifer gav mig et super blødt, varmt og lækkert blowjob. Det fåes ikke bedre:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...