TommyHansen 2973 Skrevet 6. Maj, 2022 (edited) Jeg har en midt-50-årig kvindelig veninde, som jævnligt fortæller om sine fantasier om at blive gennemarbejdet godt og grundigt af en stor, afrikansk pik. Det er mit indtryk, at hun deler denne fantasi med mange andre kvinder, både yngre og jævnaldrende. Men hvordan får hun mulighed for at føre fantasien ud i virkeligheden? En form for betaling skal sikkert indgå i arrangementet. Kender I tilfælde på, hvordan disse fantasier er blevet ført ud i livet? Redigeret 6. Maj, 2022 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 6. Maj, 2022 Der er en fyr på AL der annoncere på Fyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fetchris 1 Skrevet 6. Maj, 2022 Jeg kan godt give hende det. Gratis. Er dog mellemøstlig men har en giga pik. Send dog lige billeder til min e mail først på [email protected]. Behøver ik ansigt, bare lidt af kroppen med eller uden tøj styre hun selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Maj, 2022 Jeg kan også godt give hende det. Gratis. Min pik er dog ikke særlig stor. Men jeg har været i Afrika..... Bare send billeder.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 7. Maj, 2022 Jeg kommenterede på en kommentar herinde. Der skrev en STOR mand til mig Så komentar feltet el efterlysning burde være nok. Go dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg