sweetstone 2770 Skrevet 7. Maj, 2022 Kubrick skrev, for 3 timer siden: Tråden omkring MOOK er et glimrende eksempel. 100 % enig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 7. Maj, 2022 SweetMilf6630 skrev, den 6.5.2022 at 19:27: Ja det er bare en del af branchen. Primært er det jo kundernes site. Til viden om gode/dårlige piger. Selvom mange også har indset. Oplevelsen også kan være præget af kemi og kundens egen adfærd. Tænker da ikke det må være rart, at få dårlige anmeldelser og desværre kan der også skrives løgne og så bliver det ord mod ord. Men ja det er i al fald en del af gamet, vi må acceptere og bare gøre vores bedste. Mat der kan advares mod fusk og afpresning mm er jo i al fald en go ting. Nu hvor jeg bare uenig i dette. Det kan godt være at det i Danmark er en del af branchen, MEN det betyder ikke at det burde være det, eller at man blot accepterer det! Jeg har frabedt mig anmeldelser fordi jeg synes at rigtig mange kunder desværre går ned i hver eneste detalje omkring et møde og det bliver meget hurtigt nedværdigende for kvinden - og ofte er det netop de anmeldelser som er positive, men hvor indholdet er ekstrem eksplicit, hvilket ikke er i orden. For at undgå dette, har jeg frabedt mig anmeldelser, uanset hvor gode de måtte være, det er ikke pointen. Hvilket jeg ved mange af mine kollegaer ligeledes har. Jeg går 120% ind for at man som kunde skal anmelde de GP'er som snyder, benytter falske billeder, eller som ikke overholder aftaler. Naturligvis! Men jeg støtter på ingen måde at vi kvinder i branchen blot skal accepterer at vi bliver omtalt på et offenligt site HVIS vi har frabedt os dette. Det er almindelig respekt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Jeg er vildt glad for anmeldelser. Også dem der ikke er gode. Måske især dem der ikke kun er tjulahopsasa-begejstrede og formår at nævne et eller andet der gør at det er troværdigt og netop ikke kun bliver en slags kompliment til mig. Bevares... var der intet at sætte fingeren på, og sad alting lige i skabet, skal man selvfølgelig ikke tilføje en lille hvid løgn til noget bare for at gøre det troværdigt Når og hvis jeg opfordrer eller "nudger" til en anmeldelse siger jeg altid "Du kan skrive lige hvad du har lyst til, så længe det er ærligt. Og hvis du gør, så skriv den for de andre drenges skyld og ikke for min skyld. Jeg bliver glad uanset hvis bare du kommer igen" eller noget i den stil. Jeg er meget bevidst om hvor meget det betyder for købere der måske ikke har råd til "en ommer" hvis de kommer til den forkerte sexarbejder. Det betyder virkelig noget for mig at jeg ikke bidrager til ærgrelser. Det er helt fundamentalt for mig og min arbejdsglæde at folk synes de hos mig har fået en oplevelse der helst gerne er lidt mere værd (for dem) end hvad de har betalt. Kan jeg ikke opretholde dette, så stopper jeg ganske enkelt. Motivationsfaktoren i det at bidrage til at give en mand (eller en kvinde) den bedste oplevelse på dagen/ugen/måneden/året er ganske enkelt hvorfor jeg i dag bor i Danmark og ikke skiftesvist i N.Y. og på en trope-ø eller i de varme lande. Der er intet der kan sammenlignes med det eller når det til sokkeholderne. Så enkelt er det. For mig. Anmeldelser gør det ganske enkelt nemmere for mig at "sortere i bunken af kandidater" og jeg kan bruge meget meget mindre tid på at besvare spørgsmål. Da jeg etablerede mig sådan for alvor som Lingam massør for godt et års tid siden, da sørgede jeg for at få sat lidt hurtigt gang i anmeldelser så der var nogle at vælge imellem for dem der gerne ville prøve det af, men som var lidt usikre på om det nu også var dét og mig de ønskede sig. Dengang brugte jeg min teledulle Conni som mødebooker. Hendes arbejde blev bare så meget nemmere fordi hun ikke behøvede at svare på ret meget andet end "hvornår kan jeg bestille en tid?". Anmeldelser af kysse-bolle aftaler har jeg kun 2 af, til trods for at jeg kysse-boller med en eller to om ugen... sådan cirka i snit. Det har den forklaring at det ofte er de samme jeg kysse-boller med og at jeg egentlig ikke tilbyder service-sex pånær Blowjobs en gang om måneden. Mere herom senere En kysse-bolle aftale med mig er så personlig, individuel og hmm... tilpasset/unik til og for hver enkelt betalende elsker at det ganske enkelt er svært at anmelde fordi det er så subjektivt og derfor ikke rigtigt relevant for andre end den potentielle anmelder selv. Jeg føler mig jo "godt anmeldt" bare ved at han booker en aftale igen. Jeg vil egentlig gerne have nogle flere. Men det er så mest fordi jeg synes der er lidt for mange der kommer til kemi-møde med happy ending. Jeg siger "kun" ja til mere en anden dag til cirka 1 ud af 10 der spørger. En slags "for-fra-sortering" kunne være en dårlig anmeldelse f.eks. Det kunne også være en god eller blandet. Hvis nogen f.eks. skrev: "Jeg har lige betalt et par tusinde for en røvsyg date med Eva. Før jeg fik tøjet af fik jeg at vide at jeg måtte ikke bide hende i brystvorterne og hun blev lidt stiv i betrækket da jeg rodede hende i håret og da hun så sagde nej til at jeg måtte slikke hende i øret, så var det jeg ærgrede mig lidt. Da hun så sagde "Ej nu stopper du!" da jeg var så flink at ville stikke en tommeltot i røven på hende imens jeg slikkede hende, ja så blev min pik slap. Jeg kommer ikke igen!" Det ville være en STOR hjælp for mig! Dem der kan identificere sig med manden bliver ganske enkelt væk. Det er da et hit for både ham og jeg og så bliver der plads i kalenderen til dem der tænker: "Fedt, mand... her er en anti-brugsanvisning... jeg gør noget andet når det er min tur på Evas balkort". Jeg betragter det som en "udvidet varedeklaration" og er med på at det også antyder at jeg leverer en vare og ikke kun en service. Og det er ok. For mig er det en stor hjælp at tvivleren er i stand til at få en bred vifte af anmeldelser så der er chance for at han kan identificere sig med en eller to af anmelderne og på basis af det, kan træffe en informeret beslutning om hvorvidt han skal bruge sine (måske hårdt) opsparede penge på et besøg hos mig eller hos en anden end mig. Til blowjobs er jeg endnu ikke helt sikker på hvordan jeg vil have det med anmeldelser. Jeg har (i dette årti) kun givet øh... omtrent 15 solo-blæs fordelt på 2 fredage, så der er ingen anmeldelser endnu, formentlig fordi det er så få procent af besøg der bliver anmeldt. Der er et par af disse der har været der begge dage. Den ene især havde en god oplevelse første gang og en lidt mindre god anden gang - selvom han var glad og tilfreds begge gange. Anden gang var jeg lidt mere træt da det var senere på dagen, og han var også langt mere træt end første gang. Hans anmeldelse af begge besøg ville jeg gerne kunne "give" til tvivlerne. Der er også nogle jeg ganske enkelt beder om at udelade en eller anden detalje imens jeg siger "hvis du skriver en anmeldelse, vil jeg bede dig undlade at nævne dit eller dat" hvis det f.eks. ikke bidrager med noget eller indeholder personlige informationer. Der er også nogle få jeg ganske enkelt beder om IKKE at anmelde. I går (fredag) var der en tæskelækker gut med hvem jeg havde så svimlende god kemi med at jeg er helt rundtosset mere end et døgn efter. Det han fik var... lad os bare sige "mere end han betalte for" og det ville immervæk være uheldigt hvis han anmeldte sit besøg, eftersom ingen andre formentlig vil/kan få det han fik. Hvis han anmeldte ville jeg være nødt til at stoppe med blowjob-fredage fordi folk ville komme forbi med ønske eller håb om at blive onduleret i samme stil og lige så længe som han gjorde. Det ville jo smadre både deres forventninger og min blowjob-forretning fuldstændigt. Den ene "anmeldelse" som så er en blanding af gæster fra gamle dages memoirer om mit blowjob og ikke mindst min hedengangne blowjobstol, har i forvejen givet anledning til lidt misforståelser mht. hvad man kan forvente som "sidste mand på dagen". Så - i forhold til forventningsafstemning der for mig er det aller vigtigste for en god oplevelse for begge parter, så er anmeldelser altså en stor hjælp. Både for mig og for køberen. Jeg vil så også tilføje... det er altså ikke så stor en effekt anmeldelser har som nogle folk måske tror. Jeg har målt det til mindste detalje på Lingam massage. Uden link til anmeldelser i annoncen på Annoncelight.dk kommer kun 3% af mine gæster på briksen fra Eroguide. Med link til anmeldelser i annoncen på Annoncelight.dk kommer knap 20% af mine gæster på briksen fra Eroguide. Omsætningen er FULDSTÆNDIGT den samme. Det er så fordi der uanset hvor mange anmeldelser jeg har, får eller linker til er der stygt mange flere der gerne vil booke end jeg har tid og lyst til. Så... på bundlinien betyder det faktisk ikke rigtigt noget. Til gengæld betyder det for læseren af anmeldelser der ender med at enten vælge eller fravælge en pige måske 100%. Derfor... bliv ved med at anmelde. Også mig. Hvorvidt det er fair at man kan anmeldes hvis man frabeder sig dette, mener jeg ikke er relevant for mig at kommentere på. Fordi jeg har det fjong med det, kan jeg ganske enkelt ikke rigtigt forholde mig til hvordan det er eller vil være hvis jeg ikke havde det sådan. Og derfor tæller min mening ikke rigtigt... det mener jeg Kærligst, Eva PS: Jeg ved godt at der sidder mænd og læser med - formentlig flere end folk tror - der tænker jeg er fuld af løgn og selvforherligelse og er bare en manipulerende sirene der synger den samme sang for at lokke livet (eller pengene) ud af (sø)mændene. Og til jer, vil jeg gerne sige: Det er OK! Det må du rigtigt gerne synes. Det er din ret. Fortsæt med at forholde dig kritisk til folk der prøver at sælge dig noget. Der er så mange kvinder at vælge imellem, og vi to passer bedre sammen med nogle andre end med hinanden. Jeg ønsker fra mit inderste at du finder nøjagtigt hende og dem du ønsker dig allermest. God jagt og god fornøjelse. Tanke-krammer på vej fra mig til dig. Behold det selv eller giv det videre til en anden der trænger. Redigeret 8. Maj, 2022 af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 8. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, for 6 timer siden: Hvorvidt det er fair at man kan anmeldes hvis man frabeder sig dette, mener jeg ikke er relevant for mig at kommentere på. Fordi jeg har det fjong med det, kan jeg ganske enkelt ikke rigtigt forholde mig til hvordan det er eller vil være hvis jeg ikke havde det sådan. Og derfor tæller min mening ikke rigtigt... det mener jeg Modsiger du ikke det her lidt længere oppe i din kommentar? Der skrev du jo netop noget med, at du har bedt nogle om at undlade nogle detaljer, hvis altså de ville lave en anmeldelse og andre har du decideret bedt om ikke at lave en anmeldelse. Hvis nu vi leger med tanken om, at de personer ikke havde valgt at følge dit ønske og alligevel lavet en anmeldelse med detaljer m.v., så ville du sikkert også synes at det ikke var i orden, at de gjorde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Jeg har aldrig forstået hvordan man kan " anmelde" intime handlinger. Bare ordet " anmelde" er helt absurd i mine ører. At anmelde menneskers udseende. Vi lever i 2022 hvor metoo bevægelsen og kvinders ligestilling er i fokus. At man så kan have et site der går under radaren for dette og udstiller og omtaler kvinder som en vare - er mig komplet ubegribeligt. Og jeg har ofte tænkt : hvordan kan det her overhovedet være lovligt? Redigeret 8. Maj, 2022 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 8. Maj, 2022 Annika.Sofia.A skrev, for 11 timer siden: Jeg går 120% ind for at man som kunde skal anmelde de GP'er som snyder, benytter falske billeder, eller som ikke overholder aftaler. Naturligvis! Men jeg støtter på ingen måde at vi kvinder i branchen blot skal accepterer at vi bliver omtalt på et offenligt site HVIS vi har frabedt os dette. Det er almindelig respekt. Det gælder så også, hvis en kunde blot vil skrive en anmeldelse, som kort og præcist bekræfter eventuel tvivlere om, at du anvender forholdsvis nye og dermed billeder af dig selv, som er helt up to date og du er et besøg værd? Har ikke mødt dig skal jeg lige skynde mig at skrive, så det ved jeg jo ikke om du gør. Men lige præcis sådan en kort “anmeldelse” er meget værd for mange herinde og mit klare indtryk er, at pigerne vil være glad for sådan en bekræftelse, men formentlig ikke dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 8. Maj, 2022 Den lille frøken skrev, for 6 minutter siden: Og jeg har ofte tænkt : hvordan kan det her overhovedet være lovligt? Hvordan skulle det overhovedet være ulovligt. Kan du give mig en god og gerne juridisk begrundelse for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 8. Maj, 2022 Annika.Sofia.A skrev, for 11 timer siden: Nu hvor jeg bare uenig i dette. Det kan godt være at det i Danmark er en del af branchen, MEN det betyder ikke at det burde være det, eller at man blot accepterer det! Det er jo bare sex verdens “trustpilot” alle virksomheder er under lup nu til dags. Tænker egentlig bare vi skal være glade for, at vi er velkommen på sitet og kan læse med og tage evt kritik, som konstruktiv kritik. Noget kan man ændre hvis man vil, andet er sådan man er og kan ikke laves om. Og igen, alle anmeldelser skal ses for hvad det er den ene persons oplevelse. Men enig med dig i, at for personlige/intime detaljer bør udelades. Den lille frøken skrev, for 9 minutter siden: udstiller og omtaler kvinder som en vare Vi gør os selv til en vare. Det er din krop du sælger. Du bliver vurderer det sekund du ligger et billede op. Metoo har vist ikke lige noget med vores branche at gøre. Det er ufrivillig overgreb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 8. Maj, 2022 Den lille frøken skrev, for 9 minutter siden: At man så kan have et site der går under radaren for dette og udstiller og omtaler kvinder som en vare - er mig komplet ubegribeligt. Og jeg har ofte tænkt : hvordan kan det her overhovedet være lovligt? Det bør være ydelsen der anmeldes og ikke kvinden. De to hænger naturligvis sammen. Men jeg synes det som udgangspunkt bør være være ok at anmelde om ydelsen lever op til det annoncerede. Jeg accepterer gerne hvis en GP ikke ønsker en anmeldelse. Så anmelder jeg kun hvis ydelsen i væsentligt omfang ikke lever op til det der annonceres (fx brug af falske billeder). 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 8. Maj, 2022 Den lille frøken skrev, for 11 minutter siden: Bare ordet " anmelde" er helt absurd i mine ører. At anmelde menneskers udseende. Vi lever i 2022 hvor metoo bevægelsen og kvinders ligestilling er i fokus. Jeg synes faktisk, at det er helt absurd, at du bringer metoo og kvinders ligestilling ind i debatten her. Prøv du og spørg dem som kæmper for de her ting, om det så er okay at kvinder sælger deres kroppe for penge i 2022. Jeg tror nu nok, at dem som kæmper for pigernes ligestilling synes, at det mest nedværdigende en kvinde kan gøre, er at sælge sig selv. Når så en kvinde vælger at sælge sex, så er det også okay, at nogle på en ordentligt og respektfuld måde skriver et par ord om besøget, med det i mente, at der er sindsyg mange fuskere, som forsøger at tage røven på kunderne. Det må være i alles intresse. Jeg bryder mig i øvrigt ikke selv om, at læse detaljerede anmeldelser af piger. Så en anmeldelse forleden, at en pige som jeg tidligere har dyrket noget GFE sex med og nu var hun anmeldt som slavepige på en meget vulgær og detaljeret måde - det var faktisk lidt klamt at læse om de ting hun havde været med til. Det har fjernet min lyst til at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Søren A skrev, for 2 timer siden: Modsiger du ikke det her lidt længere oppe i din kommentar? Der skrev du jo netop noget med, at du har bedt nogle om at undlade nogle detaljer, hvis altså de ville lave en anmeldelse og andre har du decideret bedt om ikke at lave en anmeldelse. Hvis nu vi leger med tanken om, at de personer ikke havde valgt at følge dit ønske og alligevel lavet en anmeldelse med detaljer m.v., så ville du sikkert også synes at det ikke var i orden, at de gjorde det. Det må du gerne synes at jeg gør Det betyder naturligvis en forskel om man bare generelt slet ikke vil anmeldes overhovedet nogensinde, eller om man af hensyn til sin egen anonymitet og/eller beskyttelse af sig selv og sin forretning ønsker der er detaljer der udelades når der bliver anmeldt. Og disse "een ud af hundrede gange"-anmeldelser har ingen andre end "ham den ene ud af hundrede" jo glæde af. Så i alle tilfælde er det du synes er en modsigelse, en "if then else" betragtning. Må man anmelde? Ja/nej Hvis ja, så undlad at give afslørende detaljer der kan ødelægge det for sexarbejderen eller andre. Hvis du har haft en een ud af hundrede-oplevelse særbehandlings-VIP oplevelse så undlad at anmelde da det ikke er relevant for 99% af alle der læser. Hvis svaret for en sexarbejder er "Nej" til "Må man anmelde?" så er resten jo irrelevant. Og min holdning eller mening eller erfaring er fuldstændigt ligegyldig fordi det ikke handler om mig men generelt. Jeg ser ingen grund til at lufte min holdning til om det er ok at anmelde eller ej hvis hun ikke ønsker det. Det er ganske enkelt uinteressant i denne forbindelse, hvad jeg synes om andre og hvad de gør... synes jeg Detaljer der ikke skal nævnes i mit tilfælde kan være adgangsforhold, mit borgerlige navn, adresse, om man fik særbehandling der ikke tilbydes til alle, om man tiltuskede sig en tid på en ikke-arbejdsdag fordi man kom fra Jylland osv. Ting der besværliggør min forretning eller kan være årsag til at jeg er nødt til at stoppe. Det hjælper jo ingen. Tværtimod. Er du tilfreds med klarificeringen? Også selvom vi måske ikke er enige Kærligst, Eva Redigeret 8. Maj, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Søren A skrev, 1 time siden: Jeg bryder mig i øvrigt ikke selv om, at læse detaljerede anmeldelser af piger. Så en anmeldelse forleden, at en pige som jeg tidligere har dyrket noget GFE sex med og nu var hun anmeldt som slavepige på en meget vulgær og detaljeret måde - det var faktisk lidt klamt at læse om de ting hun havde været med til. Det har fjernet min lyst til at besøge hende igen. Jeg elsker så detaljerede anmeldelser, de bliver til en lille film i mit hoved Jeg spørger altid pigen om en anmeldelse er ok. Jeg kunne ikke drømme om at skrive noget, hvis pigen beder mig ikke at at gøre det, eller skrive detaljer hvis hun ikke ønsker at disse oplyst. Og så må jeg da anbefale at man holder sig fra at læse i forummet BDSM, hvis man bliver stødt af den slags, jeg har på fornemmelsen at det er min anmeldelse du har læst Når det er sagt, så kan jeg sagtens forstå at det er svært at undlade at kikke på anmeldelser af en man tidligere har besøgt Redigeret 8. Maj, 2022 af Hans69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Jeg må simpelthen lige tilføje en tanke der kom til mig. Tænk hvis vi var under sundhedsmyndighedernes lup. Blev tjekket op på ligesom restauranter. Du har ikke været til dit tjek hos lægen. Du lukker lige ned til det er klaret. Finde længen noget skal du have et klistermærke i vinduet, med en sur smiley. Det her lokale er for koldt/varmt, der er lidt skimmelsvamp i hjørnet. Bare eksempler. Vi har ret frie tøjler. Og mændene er da i deres gode ret til en mening. Redigeret 8. Maj, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2770 Skrevet 8. Maj, 2022 Søren A skrev, 1 time siden: Jeg bryder mig i øvrigt ikke selv om, at læse detaljerede anmeldelser af piger. Så en anmeldelse forleden, at en pige som jeg tidligere har dyrket noget GFE sex med og nu var hun anmeldt som slavepige på en meget vulgær og detaljeret måde - det var faktisk lidt klamt at læse om de ting hun havde været med til. Det har fjernet min lyst til at besøge hende igen. Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2204 Skrevet 8. Maj, 2022 Jeg er jo rigtig glad for at diskutere og debattere herinde, og der er virkelig mange der trænger til, at blive rusket i deres holdning/tankegang -og i denne tråd er det mere og mere tydeligt, at nogen har succes med det de har gang i -og rent faktisk ser sig i stand til, at anmelder sig selv -og mener de kan styre deres kunder/kender deres anmeldere så godt -at en anmeldelse er overflødig... Hvad er det for et kvindesyn/mandesyn... Penge styre for vildt!!! -så trist et samfund... Er alligevel imponeret over dette forum -hvad man kan læse sig til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2204 Skrevet 8. Maj, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden: Det er jo bare sex verdens “trustpilot” alle virksomheder er under lup nu til dags. Tænker egentlig bare vi skal være glade for, at vi er velkommen på sitet og kan læse med og tage evt kritik, som konstruktiv kritik. Noget kan man ændre hvis man vil, andet er sådan man er og kan ikke laves om. Og igen, alle anmeldelser skal ses for hvad det er den ene persons oplevelse. Men enig med dig i, at for personlige/intime detaljer bør udelades. Vi gør os selv til en vare. Det er din krop du sælger. Du bliver vurderer det sekund du ligger et billede op. Metoo har vist ikke lige noget med vores branche at gøre. Det er ufrivillig overgreb. -De personlige/intime detaljer er jo det nye "De grå sider" -underholdingen værdien er enormt -og hvem ved om det er sandt? det er det som regel kun 2 det gør...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2204 Skrevet 8. Maj, 2022 Søren A skrev, for 2 timer siden: Jeg bryder mig i øvrigt ikke selv om, at læse detaljerede anmeldelser af piger. Så en anmeldelse forleden, at en pige som jeg tidligere har dyrket noget GFE sex med og nu var hun anmeldt som slavepige på en meget vulgær og detaljeret måde - det var faktisk lidt klamt at læse om de ting hun havde været med til. Det har fjernet min lyst til at besøge hende igen. Kan godt se hvis du tænkte det var "naboens datter" du havde "dyrket GFE sex med" -så må det havde været et brat opvågning -da du fik en ny vinkel på denne kvindes spændebredde... Hvad man ikke ved... Men GP har jo prøvet lidt af vært -også selv om de kan se jomfrulige ud, og nok så uskyldige... Er det så ikke en illusion som vi mænd er så gode til, at bilde os selv ind. "De grå sider" lever;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 8. Maj, 2022 Møffe skrev, for 1 minut siden: Kan godt se hvis du tænkte det var "naboens datter" du havde "dyrket GFE sex med" -så må det havde været et brat opvågning -da du fik en ny vinkel på denne kvindes spændebredde... Hvad man ikke ved... Men GP har jo prøvet lidt af vært -også selv om de kan se jomfrulige ud, og nok så uskyldige... Er det så ikke en illusion som vi mænd er så gode til, at bilde os selv ind. "De grå sider" lever;-) Det er heller ikke fordi jeg forsøger, at få brugere til at stoppe med detaljerede anmeldelser, når de gør det efter aftale med pigen, så er det selvfølgelig helt i orden og det giver også helt sikkert brugeren noget at skrive om oplevelsen her. Har selv under tidligere brugernavne anmeldt detaljeret, men så vidt jeg husker, så har jeg ikke skrevet detaljeret om en pige som “Søren A”, men mere om billederne er ægte og i den dur. Jeg har taget til mig, at ikke alle pigerne har lyst til at læse detaljerede intime ting om dem selv, eller at andre skal, selvom det er positive ting der skrives om. Har dog aldrig fået besked af en pige, at hun ikke brød sig om, at jeg skrev intimt og detaljeret om hende, men jeg vil blive ked af det, hvis jeg gik over en grænse og for at undgå dette, så skriver jeg ikke detaljeret og intimt længere. Med mindre det er en fusker, så synes jeg det er i orden at skrive, at der skal lægges 30 kg og 30 år til i forhold til egen beskrivelse. Det er jo også detaljeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 8. Maj, 2022 Møffe skrev, for 3 timer siden: -De personlige/intime detaljer er jo det nye "De grå sider" -underholdingen værdien er enormt -og hvem ved om det er sandt? det er det som regel kun 2 det gør...;-) Tja måske vi skulle ønske os en ny kategori her på EG “sexede noveller”. Så kan anmeldelser holdes sobre og kun indeholde fakta om hvor vidt pigen er ægte, overholder hvad hun lover osv. Og de der har behov for at skrive den saftige, fyldige udgave kan gøre det uden at nævne pigens navn, under noveller. Så er der også plads til opdigtede fantasier/drømme. Ærligt så tror jeg, de der har behov for, at gå i detaljer og billedskabende beskrivelser. Ligeså meget gerne vil fortælle og fremhæve hvor gode de var. Hvor længe de kunne holde, og hvordan de var i stand til at give pigen nydelse. “Værkstedshumor”, vel den digitale udgave af de samtaler der foregår mellem mænd efter en tur i byen hvor mindst en fik scoret og de andre skal vide det hele. Husk nu at måle pikke for at vide hvem der er mest mandig. Gerne med billeder og synlig målebånd. (Ironi kan forekomme) Men igen, anmeldelser ingen problem. Manuskript til pornofilm, det er tydeligvis over grænsen for flere piger. Og bør respekteres. Omvendt risikere i mænd jo bare, at pigen genkender historien så meget, at hun ved hvem hun ikke ønsker besøg af igen (pga mangel på respekt). Og det er jo super ærgerligt hvis oplevelsen var go. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) SweetMilf6630 skrev, 1 time siden: Tja måske vi skulle ønske os en ny kategori her på EG “sexede noveller”. Ej det kan men jo finde overalt på nettet, det særlige ved en anmeldelse er jo at det er sket og det er sket som beskrevet (ihvertfald i mine anmeldelser). Som jeg nævner, så har jeg fået ok fra pigen også for detaljer, det betyder så ikke at alle detaljer er nævnt, der kan være enkelte hun ikke ønsker kommer ud her, jeg spørger altid om noget skal udelades, når vi er færdige med at lege Når jeg skriver anmeldelsen er det som at være der igen, derfor bruger jeg lidt tid på detaljerne Redigeret 8. Maj, 2022 af Hans69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 8. Maj, 2022 Hans69 skrev, for 37 minutter siden: Ej det kan men jo finde overalt på nettet, det særlige ved en anmeldelse er jo at det er sket og det er sket som beskrevet ( ihvertfald i mine anmeldelser) Som jeg nævner, så har jeg fået ok fra pigen også for detaljer, det betyder så ikke at alle detaljer er nævnt, der kan være enkelte hun ikke ønsker kommer videre Når jeg skriver anmeldelsen er det som at være der igen, derfor bruger jeg lidt tid på detaljerne Det er også fint nok med dem det har sagt ja til det. Men anonymt var muligheden der for alle mænd. Også dem der får nej eller ikke spørger. Men er selvfølgelig også muligt i hyggesnak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 418 Skrevet 8. Maj, 2022 Jag är precis tillbaka på mitt hotell efter ett bordellbesök i en stad i Nederländerna. Den GP jag valde att träffa hade recensioner på kinky.nl. Det betyder, antar jag, att hon är positivt inställd till att bli recenserad eftersom kinky.nl erbjuder möjligheten att stänga av möjligheten att ge recensioner. Jag hade en mycket positiv upplevelse med två orgasmer, men jag skulle ändå inte beskriva det intima i detalj. Dels för att det är lite privat och recensioner ju inte ska vara sexnoveller, dels för att det kanske kan innebära problem för min GP! Väl på rummet erbjöd nämligen min GP att vi kunde knulla utan kondom för 50€ extra (ingen debatt om detta i denna tråd!) vilket jag med glädje accepterade. Efter avslutad ”herdestund” noterade jag hon slängde kondomen i avfallskorgen fastän den inte hade använts! På bordellens hemsida står det också uttryckligen att användning av kondom är ett måste. Det kan vara att hon behöver dölja för kollegorna att knullar utan. Jag vet att GP har fått lämna tyska bordeller för att det hade kommit fram att hon hade knullat utan. Men jag vet också att vissa GP:er vill kunna välja vilka de erbjuder sex utan kondom (eller något annat specifikt som anal) och vill därför inte att det ska vara allmänt känt. De vill inte, efter att ha sagt nej till Fredrik, få höra att Jørgen minsann har fått knulla utan. Så, om något ”extra” har erbjudits stäm av med den GP som du har träffat vad du får skriva eller inte! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 9. Maj, 2022 Nu har jeg det princip med hensyn til anmeldelser , at hvis man ikke har noget positivt at sige om andre, ja så bør man holde mund. Derfor skriver jeg generelt kun enanmeldelse, hvis jeg har haft en god oplevelse og forudsat at hun er indforstået med det. Men bevares; Ingen regel uden undtagelse, hvis en GP snyder, bedrager eller lyver, så er det på sin plads at skrive en negativ (men sober) anmeldelse. Hvis jeg blot har været skuffet pga. urealistiske forventninger eller manglende kemi, ja så holder jeg blot min mund. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 9. Maj, 2022 faldt lige over denne annonce pp annoncelight. hun ønsker ingen anmeldelser. Og det mener jeg man skal respektere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 9. Maj, 2022 (edited) Siden denne tråd blev startet og jeg gav mit besyv med har jeg så selv lige oplevet hvad jeg tror at nogle af de sexarbejdere der ikke ønsker anmeldelser mener når de siger noget i stil med "Det ender ofte i hat og briller". Der saboteres eller sås tvivl og gives kritik og modarbejdes af (for mig) ukendte årsager. I det tilfælde jeg hentyder til, har en (eller flere?) EG bruger(e?) jo nok klikket på den dér "anmeld dette indlæg"-knap så en moderator har skullet bruge tid på at gå ind at se om anmelderen og jeg var samme person, så vidt jeg har forstået det. Det er jo helt tumpe-dumpet At en anmeldelse skal ende med at have en moderators kommentar om at Eroguide har været inde at kigge i et eller andet i kulissen (forstår ikke helt hvordan?) så de teknisk kan se om det er en falsk anmeldelse og skriver "kan ikke forbinde brugeren med den anmeldte" er da lidt langt ude. Jeg var ret optaget af nogle andre ting og debatter herinde da det stod på, så jeg nåede faktisk først at se gøgleriet efter det ligesom var overstået. Jeg overvejede at finde ud af hvad Eroguide definerer som "person-angreb" men valgte at trække på skuldrene og lade det ligge. Da jeg så så den dér klokke i toppen der bimler når der er sket noget nyt man følger med i, og så at en moderator havde været inde over imens jeg var i "Hyggesnak" og i vaskekælderen, ja så havde jeg en "AHA-oplevelse" fordi jeg pludselig fattede hvad det var de piger jeg kender mente når de har fortalt at de ikke orker anmeldelser pga. bøvl. Det er jo skørt med skørt på. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad det er der sker når der går "hat og briller" i den. Måske i hvert enkelt anmeldelse hvor det går helt eller delvist galt, kan man gisne om hvor kæden hoppede af og for hvem. Men generelt set, er det svært at gennemskue. Det er overordnet set med mine øjne, også smadder ærgerligt at potentielt set fremtidige anmeldere måske bliver skæmt "tilbage i skabet" og forholder sig tavse, fordi de ikke orker det der følger med. Så hvis udviklingen går i retning af at færre sexarbejdere ønsker at blive anmeldt, og færre sexkøbere ønsker at anmelde, ja så synes jeg at det går den gale vej for os alle. Hvis Eroguide ender som primært et debatforum, vil der være et tab for mange sexkøbere og kommende sexkøbere, tror jeg. Med de anmeldelser jeg har læst (det er ikke mange, må jeg indrømme) hvor det ender i er en eller anden form for gakkelak dialog, kan jeg godt forstå at pigerne synes det er lidt op ad bakke. Især når jeg så har målt mig frem til hvor lidt det betyder på bundlinien. Omsætningsmæssigt mærker jeg ingen forskel. Har heller ikke indtryk af at de andre piger jeg kender fra branchen gør. Det er derfor måske bare nemmere at frabede sig anmeldelser i det hele taget, selvom man svinger med det store segl og ikke bare luger ukrudtet. Det er jo til at forstå rent forretningsmæssigt også hvorfor man ønsker at undgå bøvl og ballade, når reklameværdien er så forholdsvist lille alligevel? Jeg gætter jo bare. Jeg kan naturligvis kun tale og skrive for mig selv her Jeg har det nu stadig fuldstændigt som jeg skrev tidligere. Selv sabotøren bidrager jo positivt i sidste ende, da andre mænd som evt. tænker "ej det er sguda for godt til at være sandt, det må være snyd" jo så holder sig væk, så de andre kan komme til. Så det er en hjælp... og så fik jeg også chancen for at skrive mit første "Glædelig Jul" i år Intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Til de kolleger der frabeder sig anmeldelser - uanset årsagen: Jeg forstår jer bedre nu end jeg gjorde for et par dage siden. Jeg undskylder hvis jeg har været for unuanceret i mine holdninger og beklager min manglende støtte i jeres fravalg. Jeg forstod det ganske enkelt ikke. Det gør jeg nu. Har dog ikke personligt ændret holdning, men måske nærmere fået bekræftet at jeg har det som jeg har det også når der er "modvind". I bedste mening som altid, og med kærlig hilsen, Eva Redigeret 9. Maj, 2022 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg