Hop til indhold
Sliksen

Er pigerne egentlig ok med anmeldelser?

Recommended Posts

Guest Sisseck
Eva Nadine skrev, for 41 minutter siden:

Siden denne tråd blev startet og jeg gav mit besyv med har jeg så selv lige oplevet hvad jeg tror at nogle af de sexarbejdere der ikke ønsker anmeldelser mener når de siger noget i stil med "Det ender ofte i hat og briller". 
Der saboteres eller sås tvivl og gives kritik og modarbejdes af (for mig) ukendte årsager. 
I det tilfælde jeg hentyder til, har en (eller flere?) EG bruger(e?) jo nok klikket på den dér "anmeld dette indlæg"-knap så en moderator har skullet bruge tid på at gå ind at se om anmelderen og jeg var samme person, så vidt jeg har forstået det. 
Det er jo helt tumpe-dumpet :D 
At en anmeldelse skal ende med at have en moderators kommentar om at Eroguide har været inde at kigge i et eller andet i kulissen (forstår ikke helt hvordan?) så de teknisk kan se om det er en falsk anmeldelse og skriver "kan ikke forbinde brugeren med den anmeldte" er da lidt langt ude.
Jeg var ret optaget af nogle andre ting og debatter herinde da det stod på, så jeg nåede faktisk først at se gøgleriet efter det ligesom var overstået. Jeg overvejede at finde ud af hvad Eroguide definerer som "person-angreb" men valgte at trække på skuldrene og lade det ligge. Da jeg så så den dér klokke i toppen der bimler når der er sket noget nyt man følger med i, og så at en moderator havde været inde over imens jeg var i "Hyggesnak" og i vaskekælderen, ja så havde jeg en "AHA-oplevelse" fordi jeg pludselig fattede hvad det var de piger jeg kender mente når de har fortalt at de ikke orker anmeldelser pga. bøvl. :wub:

Det er jo skørt med skørt på. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad det er der sker når der går "hat og briller" i den. Måske i hvert enkelt anmeldelse hvor det går helt eller delvist galt, kan man gisne om hvor kæden hoppede af og for hvem. Men generelt set, er det svært at gennemskue. 
Det er overordnet set med mine øjne, også smadder ærgerligt at potentielt set fremtidige anmeldere måske bliver skæmt "tilbage i skabet" og forholder sig tavse, fordi de ikke orker det der følger med. 
Så hvis udviklingen går i retning af at færre sexarbejdere ønsker at blive anmeldt, og færre sexkøbere ønsker at anmelde, ja så synes jeg at det går den gale vej for os alle.
Hvis Eroguide ender som primært et debatforum, vil der være et tab for mange sexkøbere og kommende sexkøbere, tror jeg. 
Med de anmeldelser jeg har læst (det er ikke mange, må jeg indrømme) hvor det ender i er en eller anden form for gakkelak dialog, kan jeg godt forstå at pigerne synes det er lidt op ad bakke. Især når jeg så har målt mig frem til hvor lidt det betyder på bundlinien. Omsætningsmæssigt mærker jeg ingen forskel. Har heller ikke indtryk af at de andre piger jeg kender fra branchen gør. Det er derfor måske bare nemmere at frabede sig anmeldelser i det hele taget, selvom man svinger med det store segl og ikke bare luger ukrudtet. Det er jo til at forstå rent forretningsmæssigt også hvorfor man ønsker at undgå bøvl og ballade, når reklameværdien er så forholdsvist lille alligevel? 
Jeg gætter jo bare. Jeg kan naturligvis kun tale og skrive for mig selv her :) 

Jeg har det nu stadig fuldstændigt som jeg skrev tidligere. Selv sabotøren bidrager jo positivt i sidste ende, da andre mænd som evt. tænker "ej det er sguda for godt til at være sandt, det må være snyd" jo så holder sig væk, så de andre kan komme til. Så det er en hjælp... og så fik jeg også chancen for at skrive mit første "Glædelig Jul" i år :D 
Intet er så skidt at det ikke er godt for noget. 

Til de kolleger der frabeder sig anmeldelser - uanset årsagen: 
Jeg forstår jer bedre nu end jeg gjorde for et par dage siden. Jeg undskylder hvis jeg har været for unuanceret i mine holdninger og beklager min manglende støtte i jeres fravalg. Jeg forstod det ganske enkelt ikke. Det gør jeg nu. :wub:
Har dog ikke personligt ændret holdning, men måske nærmere fået bekræftet at jeg har det som jeg har det også når der er "modvind".

I bedste mening som altid, og med kærlig hilsen,
Eva <3

@Eva Nadine Med al respekt, men prøv lige at se hvor meget, du skriver under ‘Generel debat’ :blink: Respekt for engagement osv. men jeg syntes meget debat ‘drukner’ i dine meget lange skriv. Jeg tror mange ‘tabes’ i debatten eller denne til tider afspores, når et indlæg nærmest kunne forsøges udgivet som bog :) 
Jeg kigger selv ofte i ‘Generel debat’ hvor der kan være meget af interesse, men står af når indlæg nærmer sig dagbogsform og scroller videre mod de lidt mere korte og stadig oplysende indlæg. Jeg bliver sikkert ikke populær på at skrive dette, men igen tror jeg flere ville deltage i debatten, hvis man skrev med måde…kortere og præcise pointer. Ellers skal det vel under ‘Hyggesnak’ (som jeg ikke besøger) :)

Således et generelt indspark efter at have kigget lidt i de forskellige debattråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sisseck Trådene ville være lidt kortere hvis folk ikke citerede hele indlæg :D 
Det står jo enhver frit for at springe indlæg over hvis de er for lange eller hvis man af helt andre årsager ikke gider læse dem. Det gør jeg da selv. Man kan i øvrigt helt ignorere en bruger så man slet ikke bliver præsenteret for deres indlæg. Det' smart ;) 
Jeg har - som før nævnt - rigtigt meget skærmtid de næste to uger hvor jeg bare skal være til rådighed og der ikke sker ret meget. Du kan glæde dig til at jeg ikke får tid til at være her så meget - eller lufte mine meninger - fra om et par uger. Indtil da må du nøjes med de teknologiske løsninger eller overspringsmuligheder der er, vil jeg mene.
Jeg har før foreslået at folk jo kan samle ind og betale mig for at holde kæft... det er muligt der er tiltag igang jeg ikke kender til. Du kan jo være tovholder :) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisseck skrev, for 6 minutter siden:

@Eva Nadine Med al respekt, men prøv lige at se hvor meget, du skriver under ‘Generel debat’ :blink: .....

......

Jeg bliver sikkert ikke populær på at skrive dette, men igen tror jeg flere ville deltage i debatten, hvis man skrev med måde…kortere og præcise pointer. Ellers skal det vel under ‘Hyggesnak’ (som jeg ikke besøger) :)

Således et generelt indspark efter at have kigget lidt i de forskellige debattråde.

Ved du hvad jeg har opdaget @Sisseck?  Man kan besøge de piger man har lyst til (og råd til), man kan læse de bøger man vil, og se den film som lokker.

Og man kan læse de indlæg og de tråde man har lyst til på EG. Og springe over dem man ikke interesserer sig for.

Er det ikke dejligt med al den frihed?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck

@Eva Nadine Mit indlæg blev netop langt, fordi jeg tog dit seneste med som eksempel.

@Bananas Vi er enige. Jeg springer over, når debatten går over i ‘dagbogsform’. Men det er da ærgerligt, at en interessant overskrift og oplæg til debat, drukner og ændrer karakter efter flere meget lange indlæg man ikke orker at læse…Det er jo ikke bogforum, det her…

Hyg jer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg er meget glad for anmeldelser, jeg gør mit aller bedste for at kunden får en god oplevelse og er da kun dejligt at så få en anmeldelse af det :)

På den måde ved man os om man gør det godt eller kan gøre noget bedre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 9 minutter siden:

Ja jeg er meget glad for anmeldelser, jeg gør mit aller bedste for at kunden får en god oplevelse og er da kun dejligt at så få en anmeldelse af det :)

På den måde ved man os om man gør det godt eller kan gøre noget bedre :)

Kan du ikke bare bede kunden / gæsten om at skrive til dig efterfølgende og evaluere på mødet? Så kan man ved dialog få udredt eventuelle misforståelser der måtte have været? Det er sådan jeg selv gør og det virker virkelig godt. Og jeg har endnu ikke oplevet en gæst ikke have lyst til at skrive til mig efterfølgende. Det der er sket mellem en gæst og mig er af så privat karakter, at jeg synes det bør forblive - ja netop - privat. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 10 minutter siden:

Kan du ikke bare bede kunden / gæsten om at skrive til dig efterfølgende og evaluere på mødet? Så kan man ved dialog få udredt eventuelle misforståelser der måtte have været? Det er sådan jeg selv gør og det virker virkelig godt. Og jeg har endnu ikke oplevet en gæst ikke have lyst til at skrive til mig efterfølgende. Det der er sket mellem en gæst og mig er af så privat karakter, at jeg synes det bør forblive - ja netop - privat. 

Jo det kunne man godt, men jeg har ikke noget imod en offentlig anmeldelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 59 minutter siden:

Nu er det ikke alle der har tiden til at sidde og chatte med hver enkelt gæst og kysse deres røv efterfølgende, og tror næppe at flertallet af mændene har lysten til det.

Så længe at anmelder er ærlig og sober finder jeg det fint at de kan anmelde og nej de skal vi gud ikke spørge om lov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Nu er det ikke alle der har tiden til at sidde og chatte med hver enkelt gæst og kysse deres røv efterfølgende, og tror næppe at flertallet af mændene har lysten til det.

Så længe at anmelder er ærlig og sober finder jeg det fint at de kan anmelde og nej de skal vi gud ikke spørge om lov. 

"Kysse deres røv"?  Hvad mener du med det?  Sætter du lighedstegn med at have kontakt med sine gæster efterfølgende og så at "kysse deres røv" Og synes du at man " kysser røv" fordi man skriver med dem før og efter? Provokerer det dig mon? Og hvorfor egentlig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

"Kysse deres røv"?  Hvad mener du med det?  Sætter du lighedstegn med at have kontakt med sine gæster efterfølgende og så at "kysse deres røv" Og synes du at man " kysser røv" fordi man skriver med dem før og efter? Provokerer det dig mon? Og hvorfor egentlig? 

Om det provokere mig!!!!! Overhovedet ikke. Gad vide om hvor mange mænd herinde som har tiden/lysten til at sidder og skriver længere med de besøgte kvinder EFTERFØLGENDE? . Et tak for oplevelsen er helt fint. Så er det også slut herfra. 
Kysse røv…. Her tænker jeg at vil en gæst besøge mig igen kommer det sig af at han har følt at han har fået en god oplevelse. Ikke ved at jeg sidder og skriver til ham hvor lækker/dejlig hans besøg var. Det viser jeg ham når han kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 39 minutter siden:

Om det provokere mig!!!!! Overhovedet ikke. Gad vide om hvor mange mænd herinde som har tiden/lysten til at sidder og skriver længere med de besøgte kvinder EFTERFØLGENDE? . Et tak for oplevelsen er helt fint. Så er det også slut herfra. 
Kysse røv…. Her tænker jeg at vil en gæst besøge mig igen kommer det sig af at han har følt at han har fået en god oplevelse. Ikke ved at jeg sidder og skriver til ham hvor lækker/dejlig hans besøg var. Det viser jeg ham når han kommer igen.

Endelig kommer der en der ser og skriver så det kan forstås;-) Kunne ikke være mere enig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

Synes at havde læst et sted -du kun har ganske få kunder? Så kan man måske godt have tid til hyggenygge skrive med kunderne efterfølgende. Jeg er dog enig i man kan have brug for evaluering efterfølgende -men det kan vel klares i mens man kan se hinanden i øjnene? Jeg prøver altid selv, at sige min mening inden jeg går fra et besøg. Det er bare ikke altid damen gider hører det -da de allerede er i gang med forberedelserne til næste gæst... Igen hvis jeg skrev det til dem, tvivler jeg på de kunne huske detaljerne ved mit besøg... Måske er det en "dansk" ting, at dvæle så meget ved et besøg. Som nævnt så kunde jeg aldrig drømme om, at spørge om lov til, at skrive en anmeldelse -når jeg skriver er det fordi jeg har noget på hjertet -ikke for at hænge nogen ud -med eks. deres deller, pletter eller vorter;-) Man kan måske også tag tingende for alvorligt herinde? Også skøjte let og elegant hen over det væsentlige...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 18 timer siden:

Nå sådan. 

Det kan jeg fortælle at du helt har misforstået. Jeg skriver ikke efterfølgende til en gæst og oplyser ham om hvor dejlig han er og hvor godt besøget var :lol: kan godt høre at du slet ikke kender mig når du tror det ;)

Jeg må vist hellere forklare : jeg har ikke en seance uden dominans.  Og ofte er det mig der er den dominerende.  Og jeg har tid til max 3 seancer pr måned. Og som oftest med de samme gæster ( stamgæster) derfor spørger jeg dem som oftest om de kunne have lyst til at skrive om deres oplevelse til mig efterfølgende. Men kun hvis de har lyst. Og jeg har endnu aldrig oplevet at de ikke gør det. Men jeg henvender mig aldrig til dem først. Skriver kun til dem hvis de først har indledt en dialog. På den måde får jeg en fornemmelse af hvilke ting der var gode og hvilke ting der er mindre gode og det er nyttigt for mig.

Men jeg medgiver da gerne at hvis jeg havde rigtig mange gæster, så ville det være for tidskrævende. Men som det ser ud nu er det en rigtig fin balance for mig mellem et travlt arbejdsliv og så denne lille " hobby" 

Håber det står lidt tydeligere nu, ellers er du velkommen til at spørge yderligere ind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 17 timer siden:

Synes at havde læst et sted -du kun har ganske få kunder? Så kan man måske godt have tid til hyggenygge skrive med kunderne efterfølgende. Jeg er dog enig i man kan have brug for evaluering efterfølgende -men det kan vel klares i mens man kan se hinanden i øjnene? Jeg prøver altid selv, at sige min mening inden jeg går fra et besøg. Det er bare ikke altid damen gider hører det -da de allerede er i gang med forberedelserne til næste gæst... Igen hvis jeg skrev det til dem, tvivler jeg på de kunne huske detaljerne ved mit besøg... Måske er det en "dansk" ting, at dvæle så meget ved et besøg. Som nævnt så kunde jeg aldrig drømme om, at spørge om lov til, at skrive en anmeldelse -når jeg skriver er det fordi jeg har noget på hjertet -ikke for at hænge nogen ud -med eks. deres deller, pletter eller vorter;-) Man kan måske også tag tingende for alvorligt herinde? Også skøjte let og elegant hen over det væsentlige...  

Ja du har ret. Jeg har meget få gæster. Jeg udvælger dem nøje og derfor har jeg også en interesse i dem. Det handler for mig ikke kun om penge, men er en hobby for mig. En hobby jeg synes er interessant og giver en fantastisk modvægt til et meget krævende og tungt civilt arbejde. Jeg ville iøvrigt føle det mærkeligt hvis vi bare gik hver til sit uden en eller anden form for opfølgning. Hvor sært og atypisk det end kan lyde. 

( læs evt også mit svar til frodige ida) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Bananas skrev, den 9.5.2022 at 22:45:

Ved du hvad jeg har opdaget @Sisseck?  Man kan besøge de piger man har lyst til (og råd til), man kan læse de bøger man vil, og se den film som lokker.

Og man kan læse de indlæg og de tråde man har lyst til på EG. Og springe over dem man ikke interesserer sig for.

Er det ikke dejligt med al den frihed?

Gode pointer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Because I dont do this often anymore, I dont really need more reviews, but back when I was more active with ads, it was super good promotion indeed! 
looking back at the reviews even now, feels nice as the kind words boosts my overall confidence :D !

so to sum up - yes! Most of us are super happy with reviews ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 7.5.2022 at 00:01:

Jeg ønsker mig faktisk et lignende forum for os piger, så vi kan minimere alt den tid vi spilder på de, desværre til tider mange, ubeskriveligt trætte de mænd

Overvejer at lave en SMS kæde.. Man kan jo bare deltage med sit arbejdsnummer:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Overvejer at lave en SMS kæde.. Man kan jo bare deltage med sit arbejdsnummer:P.. 

Ja, og når I så har blokeret alle de useriøse, og dem som I troede var useriøse, så skal vi til at læse om, at det er hårde tider og telefonen aldrig ringer mere. God fornøjelse med det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 10 timer siden:

Ja, og når I så har blokeret alle de useriøse, og dem som I troede var useriøse, så skal vi til at læse om, at det er hårde tider og telefonen aldrig ringer mere. God fornøjelse med det :) 

Hellere det end alle de fuckfaces-_-.. 35 sms samtaler, 15 samtaler og én eneste gæst.. Tænker faktisk det er en skide god idé.. Jeg gå i tænkeboksen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisseck skrev, den 9.5.2022 at 22:34:

@Eva Nadine Med al respekt, men prøv lige at se hvor meget, du skriver under ‘Generel debat’ :blink: Respekt for engagement osv. men jeg syntes meget debat ‘drukner’ i dine meget lange skriv. Jeg tror mange ‘tabes’ i debatten eller denne til tider afspores, når et indlæg nærmest kunne forsøges udgivet som bog :) 

Helt enig!
Ekstremt lange indlæg ødelægger ofte flowet i trådene…. Og ja, det virker til tider som om at der er GP’ere der har for megen fritid på deres vagter og fylder det ud med ord på EG.

Redigeret af Kubrick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 9 minutter siden:

Helt enig!
Ekstremt lange indlæg ødelægger ofte flowet i trådene…. Og ja, det til tider som om at der er GP’ere der har for megen fritid på deres vagter og fylder det ud med ord på EG.

Hold nu op med at fortælle andre, hvordan de skal og ikke skal skrive. Du og @Sisseck gider sikkert heller ikke få dikteret, hvad I skal og bør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Hold nu op med at fortælle andre, hvordan de skal og ikke skal skrive. Du og @Sisseck gider sikkert heller ikke få dikteret, hvad I skal og bør.

Læser du det som om jeg dikterer…? ved at du dikterer mig hvad jeg skal mene?

Tag dig sammen, og læs hvad jeg skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Hellere det end alle de fuckfaces-_-.. 35 sms samtaler, 15 samtaler og én eneste gæst.. Tænker faktisk det er en skide god idé.. Jeg gå i tænkeboksen.. 

Så længe vi andre ikke kender indholdet af de mundtlige og skriftlige samtaler, så er det svært at vurdere, om de mænd har været useriøse eller om de bare har vurderet ud fra kommunikation, at du alligevel ikke var noget for dem. 

Grunden til jeg reagerer på det her er blot, at jeg ikke er tilhænger af, at fordi en GP synes man er useriøs, at man så automatisk er stemplet som useriøs og dermed blokeret ved 20 andre GP’er. 

Jeg oplevede selv på et tidspunkt - og ved faktisk stadigvæk ikke hvorfor - at blive blokeret på et sted i Aalborg. Jeg fik mistanke om det fordi jeg uanset hvem der var på stedet aldrig fik svar på mine ellers pæne beskeder og opkald. 

En dag skrev jeg og bestilte tid fra et andet nummer. Jeg havde et fantastisk besøg og da vi var ved at tage tøj på igen fortalte jeg hende om min antagelse om, at jeg var blokeret. Hun blev faktisk lidt ked af det og meget overrasket over det og fortalte også, at hun faktisk kunne have mange potentielle kunder, som var blevet blokeret på telefonen blot fordi en anden GP havde set sig sur på en. 

Jeg siger ikke, at der ikke er dybt useriøse mænd derude, men lad nu være med at blokere til højre og venstre blot fordi en kommunikation går lidt skævt eller fordi man spørger om noget, får svar, men ikke bestiller en tid. Det gør jo altså ikke nødvendigvis en useriøs. 

Der sker jo typisk det, at man skriver til en….. venter og venter, der sker ingenting tiden går og pludselig har man forespørgsler ude ved 4 piger, og nærmest indenfor et minut svarer alle 4 piger, hvor den første besked ellers er sendt 2 timer forinden. 

Man besøger så en af pigerne. Hun synes man er en gentleman. De tre andre stempler en som useriøs…. Men nej vel? 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt se din pointe, @Søren A, men ved en SMS-kæde mellem pigerne, bestemmer den enkelte pige jo selv, om hun vil blackliste de numre, som andre har haft bøvl med eller ej. Forudsat hun selv styrer sin telefon, selvfølgelig, men det er nok tilfældet med @JenniferRomantica og de piger, hun har tænkt sig at dele med.

Vil man ikke blokere for henvendelse, kan hun jo alternativt indkode det nummer, som hun ikke selv er blevet kontaktet af, men som en veninde fandt useriøs som “Sofie advarer” eller tilsvarende. Så er hun i hvert fald up-front vidende om, at en anden pige havde problemer med den nye potentielle gæst, og så kan hun jo vurdere, om det skal spille en rolle eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 37 minutter siden:

Så længe vi andre ikke kender indholdet af de mundtlige og skriftlige samtaler, så er det svært at vurdere, om de mænd har været useriøse eller om de bare har vurderet ud fra kommunikation, at du alligevel ikke var noget for dem. 

Grunden til jeg reagerer på det her er blot, at jeg ikke er tilhænger af, at fordi en GP synes man er useriøs, at man så automatisk er stemplet som useriøs og dermed blokeret ved 20 andre GP’er. 

Jeg oplevede selv på et tidspunkt - og ved faktisk stadigvæk ikke hvorfor - at blive blokeret på et sted i Aalborg. Jeg fik mistanke om det fordi jeg uanset hvem der var på stedet aldrig fik svar på mine ellers pæne beskeder og opkald. 

En dag skrev jeg og bestilte tid fra et andet nummer. Jeg havde et fantastisk besøg og da vi var ved at tage tøj på igen fortalte jeg hende om min antagelse om, at jeg var blokeret. Hun blev faktisk lidt ked af det og meget overrasket over det og fortalte også, at hun faktisk kunne have mange potentielle kunder, som var blevet blokeret på telefonen blot fordi en anden GP havde set sig sur på en. 

Jeg siger ikke, at der ikke er dybt useriøse mænd derude, men lad nu være med at blokere til højre og venstre blot fordi en kommunikation går lidt skævt eller fordi man spørger om noget, får svar, men ikke bestiller en tid. Det gør jo altså ikke nødvendigvis en useriøs. 

Der sker jo typisk det, at man skriver til en….. venter og venter, der sker ingenting tiden går og pludselig har man forespørgsler ude ved 4 piger, og nærmest indenfor et minut svarer alle 4 piger, hvor den første besked ellers er sendt 2 timer forinden. 

Man besøger så en af pigerne. Hun synes man er en gentleman. De tre andre stempler en som useriøs…. Men nej vel? 

Det jo heller ikke jer der skal vide indholdet.. Og jeg vover at påstår at vi alle kan vurderer selv ud fra samtaler der evt bliver screenshottet og sendt videre.. Så kan man hver især vurderer om man gider tage chancen.. 

Jeg kunne jo sige det præcis samme om anmeldelser.. Bare fordi en gæst har haft en dårlig oplevelse med en pige så det jo ikke sikkert den næste få det.. Men ville du tage chancen.? Det vil mange af os piger i hvertfald ikke når det kommer til no shows og lignende.. Så det er et virkelig ufattelig dårligt argument i et forum der lever på at en person laver en anmeldelse der kan være fake eller skabt for at ødelægge pigens karrierer.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...