Hop til indhold
Sliksen

Er pigerne egentlig ok med anmeldelser?

Recommended Posts

Guest Søren A
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Men ville du tage chancen.?

Det er jo ikke fordi jeg ikke forstår dig! 

For at svare på dit spørgsmål så ja, det har jeg gjort flere gange. Nogle gange med stor succes og andre gange ikke og det er jo lige præcis min pointe i det her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo ikke fordi jeg ikke forstår dig! 

For at svare på dit spørgsmål så ja, det har jeg gjort flere gange. Nogle gange med stor succes og andre gange ikke og det er jo lige præcis min pointe i det her. 

Og så kan vi jo alle stadig vurdere.. Nogle piger vil nok vælge at tage chancen som du.. Andre vil ikke.. Jeg vil ikke.. Så synes jeg det er super fedt vi kan hjælpes ad med faktisk at blokerer de rigtige noshows og ikke bare blokerer fordi de virker useriøse.. Hvis jeg kan se en gut er udeblevet til aftaler med 3 andre piger så vil jeg sku ikke tage chancen hvis jeg kan undgår at skulle tage den.. Nogen gange sidder man jo selv og bliver i tvivl om ens egen mavefornemmelse.. Og det ville være dejligt hvis andre så kan sige "din fornemmelse er total korrekt".. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Så synes jeg det er super fedt vi kan hjælpes ad med faktisk at blokerer de rigtige noshows og ikke bare blokerer fordi de virker useriøse.

Fint at skelne imellem de to situationer. Nøjes du så med at blokere noshow’erne, så er du og @Søren A vist nogenlunde på samme side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Fint at skelne imellem de to situationer. Nøjes du så med at blokere noshow’erne, så er du og @Søren A vist nogenlunde på samme side.

Generelt så kan jeg slet ikke se problemet med det.. Uanset hvem vi så deler derinde.. Det burde jo være i alle sexkøberes interesse at pigerne er glade og afslappet og ikke anspændte og irriteret pga 35 idioter på en dag:ph34r:.. 

Hvis jeg har en chatsamtale med en gut der 20 gange har skrevet "er du ledig nu" eller "sutter du slet ikke uden" så virker det virkelig ikke seriøst for mig.. Så ville jeg kunne dele fyren derinde og folk vil kunne sige "aye ham har jeg også skrevet med 35 gange uden han har besøgt mig endnu" og så ved vi begge han er useriøs.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

så ved vi begge han er useriøs..

Du har ret. Men i det mindste har han så ikke blokeret en tid, som en anden måske kunne have ønsket sig? Pyt, uanset hvad kan jeg godt følge og forstå din intention.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...