Hop til indhold

Recommended Posts

Kom lige forbi igennem Aars hovedgade, og så der var en smørrebrødsforretning. Det var middagstid, og jeg var sulten, så oplagt at der lige blev klemt 3 halve ned. En dejlig solskinsdag, så jeg gik lidt op ad hovedgaden, og til min overraskelse, så jeg der var en thaibutik med madvarer osv, men også at de reklamerede med massage. Det er bare sjældent jeg er i Aars så jeg tænkte, at denne chance skulle jeg ikke gå glip af.

Gik ind i butikken og så en ikke helt ung men nydelig og slank thaikvinde. Spurgte om det var muligt med en times massage, og det var ok selvom hun var alene i butikken.

Massagerummet lå inden i bagbutikken, gennem et opholdsrum. Rummet lå med en stor rude ud til vejen, men et gardin blev trukket for.

Blev pænt ledt ind, og fik at vide at alt tøjet skulle af undtagen underbukserne. Så det gjorde jeg. Lagde mig på briksen og ventede et par minutter. Så kom hun, og spurgte om det sædvanlige om man havde ondt nogen steder. Nej, og dog øm i kroppen efter hård træning dagen før.

En fin og grundig massage, af ben og ryg. Hun fandt mine fejl i højre skulder, og min ømme nakkemuskler. Om på ryggen med massage af ben, men ingen pirring overhovedet. Det er også helt ok, for det var der ikke lagt op til.

*Fin fin massage, uden dikkedarer. Kommer gerne igen.

Men men men, hold da kæft hun snakkede meget, og sikke nysgerrig, men jeg var i godt humør, og fandt det charmerende at snakke med en i denne lille provinsby.

En sød thaikvinde, jeg gerne ville møde til en date - hvis jeg altså boede i området :D:D:D:D - fik nemlig at vide, at hun var skilt. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...