TheLion 724 Skrevet 9. Maj, 2022 (edited) Vi snakker altid om så mange ting på Eroguide. Der har været snakke om for meget og for lidt plastik på pigerne. Der har været snakke om pimps. Der har været nævnt “gang stalking” og mange sjove ting. Verden er så dejlig stor. Med det her indlæg ønsker jeg bare at pege lidt frem her i de meget mystiske både krigsramte tider, men også tider med forhøjede energipriser og prisstigninger. Jeg tror grundlæggende set, at der er meget at kæmpe for altid. For pigerne, for os klienter. Så det håber, og tror jeg også på, at vi kommer til i fremtiden. “Why do we fall Bruce? So we can learn to pick ourselves up.” Thomas Wayne, Batman Begins. Rigtig god solskinsdag til jer alle. Lad os håbe på endnu flere af dem i fremtiden. /TheLion. Redigeret 9. Maj, 2022 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 9. Maj, 2022 Hmm. Jeg forstår ikke rigtigt hvad det er du vil pege frem imod? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 9. Maj, 2022 jensen jr. skrev, for 2 minutter siden: Hmm. Jeg forstår ikke rigtigt hvad det er du vil pege frem imod? Jeg er sikker på, at der er nogen, der kan hjælpe dig et sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 9. Maj, 2022 Det ser jeg så frem til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 9. Maj, 2022 (edited) TheLion skrev, for 1 time siden: Vi snakker altid om så mange ting på Eroguide Jeg synes vi burde snakker om man kan finde arabiske glædespiger. Det var en i Århus sidste. Men hun er væk. De arabiske damer kan godt nok være smukke. Redigeret 9. Maj, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 9. Maj, 2022 Hvor skal vi hen, jo vi skal tilbage til Chat-tråden hvor mænd herinde kan skrive med deres Gpér i forhåbning om gratis sex, osv så vi andre slipper for at læse i div opslået debatter og ligegyldige tråde som kun handler om en ting, det ku båre vær dæjlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 14. Maj, 2022 Gabbana skrev, den 9.5.2022 at 18:49: Jeg synes vi burde snakker om man kan finde arabiske glædespiger. Det var en i Århus sidste. Men hun er væk. De arabiske damer kan godt nok være smukke. Spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 14. Maj, 2022 TheLion skrev, 1 time siden: Spændende. Ja. De gemmer sig bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 15. Maj, 2022 TheLion skrev, for 14 timer siden: Spændende. * Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg