Guest … And Justice for All Skrevet 21. Januar, 2023 Den lille frøken skrev, for 20 timer siden: Du glemte at nævne urinrørs orgasmer. For de findes også Kan du ikke lave et kursus for os mænd, så vi kan oplæres i dette univers? For en urinrørs-orgasme er aldeles nyt for mig! Og hvor ligger den på skalaen for intensitet i forhold til de øvrige orgasmer? Og er sprøjte-orgasme ikke blot en effekt af G-punkts orgasmen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 454 Skrevet 25. Februar, 2023 … And Justice for All skrev, den 9.5.2022 at 20:04: Ok - jeg har i privat regi oplevet en - og kun én - pige, som fik de bedste orgasmer ved analsex, men hun skulle samtidig stimuleres i missen. Selv har jeg prøvet prostata massage og ja, det kan være godt, men kun når også pikken stimuleres. I modsat fald føles det bare irriterende. Så det store spørgsmål; er anal orgasme blot en myte, eller findes den virkelig derude et sted? Ja det er oplevet et par gange, kræver dog at der bliver leget med klitten op til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 27. Februar, 2023 lejogbrug skrev, den 25.2.2023 at 16:52: Ja det er oplevet et par gange, kræver dog at der bliver leget med klitten op til. Jeg har ofte oplevet en orgasme, når jeg var godt igang med at give hende den analt, uden at lege med hendes klit... Altså min egen orgasme.. /Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 454 Skrevet 5. Marts, 2023 Francois skrev, den 27.2.2023 at 15:47: Jeg har ofte oplevet en orgasme, når jeg var godt igang med at give hende den analt, uden at lege med hendes klit... Altså min egen orgasme.. /Francois Det kan også noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg