Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var været der flere gange, nogle gange er det hende på billedet, så skal du forberede dig på en meget stille omgang, hun holder hele tiden igen på dig.

andre gange kan man være heldig at det er en anden som taget imod,  de erfaringer jeg har med stedet er at det suverænt er bedst når det ikke er Lena selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herren47 skrev, for 17 timer siden:

Jeg var været der flere gange, nogle gange er det hende på billedet, så skal du forberede dig på en meget stille omgang, hun holder hele tiden igen på dig.

andre gange kan man være heldig at det er en anden som taget imod,  de erfaringer jeg har med stedet er at det suverænt er bedst når det ikke er Lena selv.

Hvad hedder den anden og hvordan ser hun ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herren47 skrev, den 10.5.2022 at 14:46:

Jeg var været der flere gange, nogle gange er det hende på billedet, så skal du forberede dig på en meget stille omgang, hun holder hele tiden igen på dig.

andre gange kan man være heldig at det er en anden som taget imod,  de erfaringer jeg har med stedet er at det suverænt er bedst når det ikke er Lena selv.

Dette var breaking news for mig.

Jeg kan ikke lige genkende dine oplevelser. De gange jeg har besøgt Lena, har jeg altid mødt den samme pige, og har aldrig fået en meget stille omgang. Hun er ikke en Duracell-kanin på speed, men fint og aktivt med på det man har gang i, og frisk på en snak om alt eller intet. Jeg har heller ikke oplevet at hun holder igen på en. Hun har altid sagt, at hun er alene på stedet. Hun siger, at hun har haft veninder på besøg, men det er kun hende der arbejder der.

Kan du have forvekslet stedet med et andet? Eller kan du bare være kommet til at smutte ind hos overboerne, som så har taget det som en hyggelig oplevelse?:)

Redigeret af Storspilleren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...