gry 298 Skrevet 11. Maj, 2022 Sikke da noget æv at annoncelight er lukket ned, der står dog de kommer tilbage kl 08.00 men ingen dato gad vide om ens vip bliver forlænget med den tid siden er nede… nogle erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 11. Maj, 2022 gry skrev, for 3 minutter siden: Sikke da noget æv at annoncelight er lukket ned, der står dog de kommer tilbage kl 08.00 men ingen dato gad vide om ens vip bliver forlænget med den tid siden er nede… nogle erfaringer Der var en fejl at det var denne besked der blev vist. Vi er blot i gang med en opdatering og burde være tilbage online indenfor kort tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøken 10 Skrevet 11. Maj, 2022 Har intet fået af vide. Hvor har du læst det henne Gry? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 11. Maj, 2022 gry skrev, for 2 timer siden: Sikke da noget æv at annoncelight er lukket ned, der står dog de kommer tilbage kl 08.00 men ingen dato gad vide om ens vip bliver forlænget med den tid siden er nede… nogle erfaringer Jeg vil så gerne lige påpege, at jeg har ikke problemer med at bruge annoncelight.dk i øjeblikket, har både kigget på siden, været online på siden,samt har fået oprettet,lavet en annonce derpå, jeg kunne bruge hjemmesiden og har været siden kl.9.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg