Jesper12 21 Skrevet 13. Maj, 2022 Nogen der kan berette om hende ?. Beklager men jeg kan ikke finde ud af at lincke. Annoncer på annoncelight.dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 13. Maj, 2022 (edited) Jesper12 skrev, for 12 minutter siden: Nogen der kan berette om hende ?. Beklager men jeg kan ikke finde ud af at lincke. Annoncer på annoncelight.dk. Mon det er denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/341280 Så skal du også lige huske at efterlysninger og spørgsmål som dette skal ligge i "Efterlysninger". Velkommen til Eroguide. Redigeret 13. Maj, 2022 af 22 cm and thick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 13. Maj, 2022 Ja tak. Præcis. Tak for hjælpen. Og beklager min fejl . Nogen der kan berette ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 13. Maj, 2022 Jesper12 skrev, for 1 time siden: Ja tak. Præcis. Tak for hjælpen. Og beklager min fejl . Nogen der kan berette ?. Hejsa, jeg har været på besøg og det er en ældre dame af grønlandsk afstamning og ikke muligt at få bad eller andet, hun er liderlig nok og vil gerne uden gummi, det kom så ikke på tale med mig, men hun er sød og skal du bare tømmes kan det gå an, ellers find en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 13. Maj, 2022 Tak for svar Ksm. Tænker jeg finder på noget andet. Men synes det er frækt concept. Med moden kvinde som tager imod hjemme privat. Så jeg høre gerne om noget. Hvis nogen vil dele noget med mig. Evt. Pm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 13. Maj, 2022 Hejsa nu er ældre jo et vidt begreb Snakker vi plus 50 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 14. Maj, 2022 B70 skrev, for 13 timer siden: Hejsa nu er ældre jo et vidt begreb Snakker vi plus 50 Kunne du tænke dig at besøge mig i Middelfart. Elsker kys oralsex og blid dansk. Jeg er 39 år. Pris 800 kr. Ansigtsbillede sendes på mms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 14. Maj, 2022 martin55 skrev, for 2 timer siden: Kunne du tænke dig at besøge mig i Middelfart. Elsker kys oralsex og blid dansk. Jeg er 39 år. Pris 800 kr. Ansigtsbillede sendes på mms. Ellers tak - Jeg er ikke til mænd .. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 15. Maj, 2022 Tak for svar nu var det egentlig ksm mening jeg ville høre da han jo har besøgt hende og det er jo ikke altid sikkert at det der anføres i annoncerne er helt op too date God søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 16. Maj, 2022 Har også været forbi -og hun er adopteret fra Korea -tro hun er omkring de 40-45 Hun er vældig sød og ligefrem -det er både bad og toilet (på gangen) bj var da super og resten udmærket for 800kr. ½ time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 16. Maj, 2022 Takker for svar 40-45 så er hun jo en ung kvinde Jeg er 52 Vil da kraftigt overveje et besøg i den nærmeste fremtid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 18. Maj, 2022 hejsa, hvordan er hendes mål ellers tænker højde vægt bryster?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 20. Maj, 2022 Hejsa så kom jeg forbi Som møffe skriver hun er både sød og rar alder passer nok meget godt med 40-45 Hun kysser meget gerne Jeg vil mene hun er omkring 170 cm og 65/70 kg med en lille mave Store bryster med lange vorter Hun sutter fint og sex var også dejligt Hun tog ladningen i munden og slugte Alt i alt en fin halv time Genbesøg tror jeg ikke Tror jeg er mere til piger som kan give en god massage og ikke kun lige på sex men nu er det prøvet God weekend 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 24. Maj, 2022 Link er dødt, nogen der har link eller kontaktinfo. Evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 25. Maj, 2022 Så er annoncen på igen https://annoncelight.dk/showad/341280 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 233 Skrevet 25. Maj, 2022 (edited) Link dødt Redigeret 25. Maj, 2022 af ild i piben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg