Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har før været der og fået en halvdårlig massage af den lidt ældre der er, men sidste tænkte jeg at jeg ville give dem et sidste forsøg da de havde et weekendtilbud.

Lang historie kort, så fik jeg en FANTASTISK massage af en massør ved navn Kassie/Cassie (lignende) som var en dejlig kvinde i 30'erne. Hun gav simpelthen den bedste massage jeg længe har fået. De sidste 20 minutter kom hende den anden ind (som jeg før havde fået massage af) og masserede mig også da Cassie havde kaldt på hende grundet vores gode kemi. 250 kroner, for en times massage hvoraf den i 20 minutter gives af to kvinder??

Nå, men til sidst var jeg blevet godt vild i varmen efter den gode massage og da flaget blev hejst, smuttede Cassies veninde. Jeg blev spurgt om jeg havde lyst til mere - hvilket jeg simpelthen ikke kunne sige nej til... Det der fulgte var et utroligt dejligt og sensuelt HJ alt imens jeg rørte ved hende, hvor jeg fik lov til at give den fuld gas (sandsynligvis grundet vores rigtigt gode kemi!). En time senere fik jeg en flaske vand, et kys og fik lovet at jeg næste gang tager en body2body massage (hvilket SKAL være med Cassie!).

Gentagelsesrisiko : 100%

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj

Super anmeldelse, men tror du ikke hun hedder Catty ? ;);)

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16041

Halløjsa...

Jeg er kommet på 233 gennem længere tid. Har altid fået en fin betjening af Anna (ejeren). Ved ikke hvorfor jeg ikke har prøvet en af de andre... Måske pga hendes dejlige glimt i øjet. Hun snakkede om at hun ikke ville give fuld pakke længere. Kun massage og håndjob.. Det andet måtte de andre gøre. Er der nogen der har prøvet fuld pakke både med Anna og f.eks. Catty? Sådan til sammenligning? Er Catty også en frækkert og til sport i toeren?

Eller skal man søge et andet sted hen? Hvilket? Nogen der ligner i service og venlighed? Der er så mange thai steder, så et tip ville være fedt.

Hyg jer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis du mener "Bai Tong Wellness" er det nr. 227

Det har du da vist ret i. Så er det nok bageren i 229, men der kan man også få gode boller :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du mener "Bai Tong Wellness" er det nr. 227

Stedet kalder sig nu om dage Thai Thani wellness, det ligger i nr. 227 1 .sal.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj

Tak for tipsene til spørgsmålet om andre Thai steder. Det må prøves, men skal lige af afrundet denne:

fik ikke rigtig svar på dette vedr 233: Er der nogen der har prøvet fuld pakke både med Anna og f.eks. Catty? Sådan til sammenligning? Er Catty også en frækkert og til sport i toeren? Andre med denne erfaring fra 233?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...