cocacolazero 98 Skrevet 13. Maj, 2022 Hejsa jeg søger en pige der tilbyder sex uden gummi. Gerne i Ålborg eller nord for.. jeg ved hvad jeg søger men er lige hvad jeg har lyst til at give mig i fødselsdagsgave. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 13. Maj, 2022 cocacolazero skrev, for 12 minutter siden: Hejsa jeg søger en pige der tilbyder sex uden gummi. Gerne i Ålborg eller nord for.. jeg ved hvad jeg søger men er lige hvad jeg har lyst til at give mig i fødselsdagsgave. Melinda der er anmeldt mange gange har jeg kneppet nogle gange uden gummi...også analsex...tror bestemt hun stadig tilbyder dette for lidt ekstra mønt....hun er i Aalborg netop nu. https://annoncelight.dk/showad/278025 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. Maj, 2022 Jamen er det raket videnskab. Bare at læse hvem der tilbyde uden . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 32 Skrevet 13. Maj, 2022 Det er jo ikke ligefrem alle, der direkte skriver det ! https://annoncelight.dk/showad/263207 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 13. Maj, 2022 (edited) HardBond skrev, for 33 minutter siden: Det er jo ikke ligefrem alle, der direkte skriver det ! Kunne jo være, at årsagen til at det ikke står i annoncen at hun tilbyder det, er at hun ikke ønsker at alle skal tro, at det er en mulighed. Jeg ville personligt aldrig fortælle om et ekstra gode jeg havde fået hos en pige, hvis det ikke også stod nævnt i hendes annonce. Om det så var sex uden gummi, ekstra tid eller rabat, er sådan set underordnet. Redigeret 13. Maj, 2022 af Lange 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 32 Skrevet 13. Maj, 2022 Lange skrev, 1 time siden: Kunne jo være, at årsagen til at det ikke står i annoncen at hun tilbyder det, er at hun ikke ønsker at alle skal tro, at det er en mulighed. Jeg ville personligt aldrig fortælle om et ekstra gode jeg havde fået hos en pige, hvis det ikke også stod nævnt i hendes annonce. Om det så var sex uden gummi, ekstra tid eller rabat, er sådan set underordnet. Jamen, enig Kvinderne kan da’ altid sige til og fra på alt. Mht. annoncer skal man vel læse det der står mellem linjerne ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg