Guest Qwertyy Skrevet 14. Maj, 2022 Hej - har prøvet at lægge profilbillede på - men max størrelsen på billedet virker meget lille - er det mig der er idiot? hvad er den nemme måde lige at lægge et billede på - fra en Samsung telefon eller en iPhone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Qwertyy Skrevet 14. Maj, 2022 Der findes sikkert en tråd om dette allerede men kunne ikke lige finde den…(?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 14. Maj, 2022 (edited) @Qwertyy https://compressjpeg.com/ Tag skærmprint fra din telefon af billedet - i stedet for at uploade det originale. Klip det kvadratisk på din telefons billed-redigerings funktion. Komprimér det på ovenstående eller et andet lign. sted. Se om det er lille nok og så kan du uploade og flytte firkanten rundt på Eroguide. Hvis alt andet fejler, så send et link til mig i privat besked. Jeg har gjort det så mange gange efterhånden at det ligger på rygraden. JA JA JA @AB455 Så kan der siges "En Garde" igen... Jeg har leget avatar-billede-ikon-sjov mindst 8 gange, og det er bare til mig selv og mine skizoide EG-egoer Eva Redigeret 14. Maj, 2022 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 265 Skrevet 14. Maj, 2022 Kender godt det med billedproblematikken. ville have lagt et dickpic op af mit udstyr, men ligegyldig hvad jeg gjorde, forblev det en lille pik. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg