Liv 14249 Skrevet 16. Maj, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, den 15.5.2022 at 20:29: Vil du tro, at det er en holdning, som de fleste GP’er deler? Hvis du har ret i det, så er det altså i virkeligheden rendyrket ubegrundet arbejdsvægring, når en GP afslår sex, fordi “den er for stor”? Der er forskel på kvinder og kvinders fisser. Er man småt bygget forneden er store pikke knap så sjove, det handler dog også om pikkens ejer, teknik og stillinger. Jeg har skrevet det før, men gentager gerne; hvor våd man bliver eller ikke bliver handler ikke nødvendigvis om liderlighed, men også om cyklus (både måned og liv), dagsform, hvor velhydreret man er mv. Jeg foretrækker helt klart små til mellem str. pikke, men har også kunnet tage nogle overraskende store pikke, mest takket være god teknik fra manden. Redigeret 16. Maj, 2022 af Liv 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 221 Skrevet 16. Maj, 2022 Mere end almindeligt stort? Tja at dømme efter anmeldelserne herinde får man indtrykket af, at størrelsen på det gennemsnitlige med(lem) herinde er ca. 20 cm. .... Selv da er 17 i omkreds til den store side, vil jeg tro. Min omkreds er dog også “kun” 15. Jeg fandt ud af det ret sent. I de unge år var det kun længden, der havde voldt mig spekulationer, med drømmen om et par cm. mere. Det med omkredsen fandt jeg ud af, da jeg efter mange år havde syntes, at kondomer strammede meget, og næsten umulige at rulle på. Nogle havde kommenteret størrelsen, og jeg tænkte, at det kun var for at smigre. Indtil en kvinde engang med hånden, signalerede, at det var bredden. De fleste kvinder har været glade for den. Jeg har også oplevet nødvendigheden af opvarmning m.v. Der er stor forskel på kvinder hvad størrelsen på deres udstyr og præferencer angår. Nogle foretrækker mindre. Andre kan håndtere en hegnspæl. Jeg tænker, at rigtig mange vil kunne håndtere din også, hvis de vil og har lyst. Men husk at det største sex-organ sidder mellem ørerne. Hos begge køn. L 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 17. Maj, 2022 The @Chocholade is a bit shy so he PMed me a photo of his penis. I understand the dilemma now - it's not about the length - the length is quite attractive... .... but the width.... oh la la.... a fine specimen. Visually it's very appealing, - but.... nobody can open their mouth endlessly and the vagina doesn't stretch infinitely.... - I think - some girls will love the TS for his "manly beauty", others will have concerns about the width ,- there may be small injuries or even worse - it won't fit at all..... ...but visually....beautiful.... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliveAndKicking 0 Skrevet 17. Maj, 2022 12 cm i omkreds og 14 lang føler mig lidt sølle her men den står i det mindste stolt aligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 471 Skrevet 18. Maj, 2022 Tantra skrev, den 15.5.2022 at 19:57: A rigid, beautifully shaped penis is a visual stimulus I don't measure length with a ruler - XXXL size wouldn't appeal to me.... .... but... I like to watch it when it's stiff... @Chocholade You could provide a picture of yourself, then we can "assess" if it's really "too big". HIHIHI ... Ja @Chocholade klask pikken op på forumet som Tantra siger og lad hendes fantasier få afløb. Nej .. undskyld min humor, den er måske lidt morbid. Jeg kunne bare ikke lade vær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4841 Skrevet 18. Maj, 2022 (edited) Er der ikke noget med at man faktisk slet ikke må "klaske pikken op på forumet" her på EG? Nogen gjorde det i en anmeldelse sidste år, hvor der under besøget var taget en pikkemands-selfie, og den blev da slettet. Altså ikke hele tråden men det indlæg hvori der var en pik-selfie. Kan være EG skal ha' en pikbillede-tråd i Hyggesnak? Jeg mener det halvt i alvor og halvt for sjov... som så ofte før Ret mange mænd er jo vilde med at vise deres pikke frem. Og efterhånden findes der vel ikke rigtigt steder hvor man kan gøre det uden at blive udskammet? Stedet her er jo lidt et frirum der favner flere andre social(politiske) tabuer. Så hvorfor ikke også en dedikeret "cock-tribute" tråd? Blot en tanke /Eva Redigeret 18. Maj, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chocholade 36 Skrevet 18. Maj, 2022 Tantra spurgte efter et billede, derfor sendte jeg hende et. Jeg skal ikke have billeder af min pik i et offentligt forum, hvor der absolut ingen kontrol er med hvor de havner henne. Og så er det som nævnt nok heller ikke tilladt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg