SuperWood 58 Skrevet 17. Maj, 2022 Nogen der kan fortælle om denne lille frækkert SugarDaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 19. Maj, 2022 hun vil have 1200 for en tur uden i bilen, kan ikke fortælle mere da jeg ikke er til bilsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 19. Maj, 2022 Miller223 skrev, for 2 timer siden: hun vil have 1200 for en tur uden i bilen, kan ikke fortælle mere da jeg ikke er til bilsex Du er heldig, at du har fået et svar. Mine beskeder læser hun kun, men svarer aldrig. Øv øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 19. Maj, 2022 Det virker som scam først ville hun godt komme hjem til mig, så skulle det pludselig være i bil og hendes veninde skulle også være med, stadig til samme pris. Jeg trak mig hurtigt igen….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 19. Maj, 2022 Hvorfor trak du dig? Du havde da trods alt chancen til at blive dobbelt scammet for den samme pris når begge udebliver, så halv pris for scam! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest malerenchris Skrevet 19. Maj, 2022 Pas på hende der, hun er ægte nok, og møgfræk.. et eller andet siger mig bare, det bliver ikke en god oplevelse.. vil os gerne høre om nogle r hoppet på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 20. Maj, 2022 malerenchris skrev, for 10 timer siden: Pas på hende der, hun er ægte nok, og møgfræk.. et eller andet siger mig bare, det bliver ikke en god oplevelse.. vil os gerne høre om nogle r hoppet på. har du mødt hende, siden du siger hun er ægte og møgfræk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest malerenchris Skrevet 20. Maj, 2022 Miller223 skrev, for 5 timer siden: har du mødt hende, siden du siger hun er ægte og møgfræk? Kun på facetime.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 17 Skrevet 26. Maj, 2022 Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden. Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 26. Maj, 2022 XCCX skrev, 1 time siden: Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden. Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen. Jeg har endelig fået lidt kontakt til hende. Kan du fortælle hvordan hun ser anderledes ud, end på billederne.? Er hun gammel, tyk, og grim, eller...? Det generer ikke mig, hvis hun har røget et lille joint, men hvis du vurderer, at hun er narkoman, siger jeg også 'nej tak'. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 17 Skrevet 26. Maj, 2022 Hr. Børgesen skrev, for 1 minut siden: Jeg har endelig fået lidt kontakt til hende. Kan du fortælle hvordan hun ser anderledes ud, end på billederne.? Er hun gammel, tyk, og grim, eller...? Det generer ikke mig, hvis hun har røget et lille joint, men hvis du vurderer, at hun er narkoman, siger jeg også 'nej tak'. På forhånd tak. Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden. Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen. Hr. Børgesen skrev, for 2 minutter siden: Jeg har endelig fået lidt kontakt til hende. Kan du fortælle hvordan hun ser anderledes ud, end på billederne.? Er hun gammel, tyk, og grim, eller...? Det generer ikke mig, hvis hun har røget et lille joint, men hvis du vurderer, at hun er narkoman, siger jeg også 'nej tak'. På forhånd tak. Hun var tynd og så mere hærget ud i ansigtet en på hendes profil. Brysterne så fine ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 26. Maj, 2022 XCCX skrev, for 1 minut siden: Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden. Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen. Hun var tynd og så mere hærget ud i ansigtet en på hendes profil. Brysterne så fine ud Ok. Tak. Jeg tænker over det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest malerenchris Skrevet 27. Maj, 2022 XCCX skrev, den 26.5.2022 at 15:15: Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden. Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen. Det blev hun ikke sur over? Du gik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 28. Maj, 2022 XCCX skrev, den 26.5.2022 at 15:15: Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden. Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen. Måske du skulle sende en anonym mail, til det bosted, og fortælle hvad du har oplevet. Det ligner et misbrug af en sårbar pige , som ikke kan finde ud af noget selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pcsx 6 Skrevet 28. Maj, 2022 (edited) daddyo skrev, for 4 timer siden: Måske du skulle sende en anonym mail, til det bosted, og fortælle hvad du har oplevet. Det ligner et misbrug af en sårbar pige , som ikke kan finde ud af noget selv Ja det lyder ikke som om det er helt ok det der. godt forslag! jeg har selv prøvet at få fanget hendes opmærksomhed flere gange, men forgæves… daddyo skrev, for 4 timer siden: Redigeret 28. Maj, 2022 af pcsx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest malerenchris Skrevet 31. Maj, 2022 daddyo skrev, den 28.5.2022 at 11:38: Måske du skulle sende en anonym mail, til det bosted, og fortælle hvad du har oplevet. Det ligner et misbrug af en sårbar pige , som ikke kan finde ud af noget selv pcsx skrev, den 28.5.2022 at 15:55: Ja det lyder ikke som om det er helt ok det der. godt forslag! jeg har selv prøvet at få fanget hendes opmærksomhed flere gange, men forgæves… Det gør man da ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest malerenchris Skrevet 31. Maj, 2022 daddyo skrev, den 28.5.2022 at 11:38: Måske du skulle sende en anonym mail, til det bosted, og fortælle hvad du har oplevet. Det ligner et misbrug af en sårbar pige , som ikke kan finde ud af noget selv Hvad ville du få ud af det?. Så ville du stikke hende til hendes bosted, fordi du ikke kan få hende opmærksom.. tænk dig dog om, hvorfor skulle man det?. Det ville nok ikke hjælpe nogle, andet end og gi pigen flere problemer end hun sikkert har i forvejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 31. Maj, 2022 (edited) malerenchris skrev, for 4 timer siden: Hvad ville du få ud af det?. Så ville du stikke hende til hendes bosted, fordi du ikke kan få hende opmærksom.. tænk dig dog om, hvorfor skulle man det?. Det ville nok ikke hjælpe nogle, andet end og gi pigen flere problemer end hun sikkert har i forvejen. det er muligt, og det kunne være hun ikke kom i flere problemer med at sælge sig selv og få de problemer det giver ? Og fortsætte med at lave overgreb på en pige som nok har overgreb som en del af sit problem, er ok synes du ??? Redigeret 31. Maj, 2022 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest malerenchris Skrevet 31. Maj, 2022 daddyo skrev, for 2 timer siden: det er muligt, og det kunne være hun ikke kom i flere problemer med at sælge sig selv og få de problemer det giver ? Og fortsætte med at lave overgreb på en pige som nok har overgreb som en del af sit problem, er ok synes du ??? Overgreb?? Hvad fanden snakker du om? Hvad ville du hende?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 1. Juni, 2022 malerenchris skrev, for 21 timer siden: Overgreb?? Hvad fanden snakker du om? Hvad ville du hende?. jeg har ikke haft kontakt, men som 2 andre her , ser jeg hun er i en situation, hvor hun nok ikke fungerer som hun skal, og kan blive misbrugt, og få flere problemer Det kan vel ikke være nyt for dig, hvordan overgreb opstår, og at det at sælge sig selv kan blive til et problem ?? F eks et incest offer , som bliver ved med at lade sig misbruge ?? men heldigvis gik xccx igen da han fulgte sin fornemmelse ved mødet ! og tog ansvar for hvad han så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest malerenchris Skrevet 1. Juni, 2022 (edited) daddyo skrev, 1 time siden: jeg har ikke haft kontakt, men som 2 andre her , ser jeg hun er i en situation, hvor hun nok ikke fungerer som hun skal, og kan blive misbrugt, og få flere problemer Det kan vel ikke være nyt for dig, hvordan overgreb opstår, og at det at sælge sig selv kan blive til et problem ?? F eks et incest offer , som bliver ved med at lade sig misbruge ?? men heldigvis gik xccx igen da han fulgte sin fornemmelse ved mødet ! og tog ansvar for hvad han så Hvordan kan du dog blande dig i andre liv?. Ud fra 2andre, kan du fornemme, hun ikke fungerer som hun skal, og kan blive misbrugt, også vil du stikke hende ud fra en fornemmelse? Må piger hellere ikke ta toget, eller hvad? Der kan man også blive voldtaget og misbrugt. Eller gå i skoven. Redigeret 1. Juni, 2022 af malerenchris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 2. Juni, 2022 (edited) malerenchris skrev, for 22 timer siden: Hvordan kan du dog blande dig i andre liv?. Ud fra 2andre, kan du fornemme, hun ikke fungerer som hun skal, og kan blive misbrugt, også vil du stikke hende ud fra en fornemmelse? Må piger hellere ikke ta toget, eller hvad? Der kan man også blive voldtaget og misbrugt. Eller gå i skoven. det kan jeg sagtens sige, når nogen faktisk har mødt hende , og ikke som dig ikke har mødt hende. Og jeg tager det samme ansvar som andre her i tråden Hvordan kan du sige det nok ikke bliver en god oplevelse at møde hende, uden at have mødt hende ?? og derved blande dig i hendes liv ?? Men vi bliver ikke enige Redigeret 2. Juni, 2022 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest malerenchris Skrevet 2. Juni, 2022 (edited) daddyo skrev, for 6 timer siden: det kan jeg sagtens sige, når nogen faktisk har mødt hende , og ikke som dig ikke har mødt hende. Og jeg tager det samme ansvar som andre her i tråden Hvordan kan du sige det nok ikke bliver en god oplevelse at møde hende, uden at have mødt hende ?? og derved blande dig i hendes liv ?? Men vi bliver ikke enige Måske har jeg mødt hende i virkeligheden? hvad er det for ansvar du syndes du har over for hende, og tror du kan redde hendes liv ved og stikke hende?. Prøv og gå en tur ned igennem Istedgade, og red nogle der, det kan være de har brug for din hjælp.. Redigeret 2. Juni, 2022 af malerenchris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 3. Juni, 2022 malerenchris skrev, for 17 timer siden: Måske har jeg mødt hende i virkeligheden? hvad er det for ansvar du syndes du har over for hende, og tror du kan redde hendes liv ved og stikke hende?. Prøv og gå en tur ned igennem Istedgade, og red nogle der, det kan være de har brug for din hjælp.. Ja og måske har du ikke. Går ikke påIstedgade og ligger penge til pigers narko ? Og stikke hende, hun får nok hjælp hvor hun er Men vi bliver ikke enige, du holder fast i ikke at ville tage ansvar for dine handlinger, og jeg holder fast i at holde ansvar for mine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg