Milner 611 Skrevet 18. Juni, 2022 44Knudsen skrev, for 4 timer siden: ud på farimagsvej og ind forbi køreskolen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 18. Juni, 2022 Det lyder rigtigt - uden at have været dér, tror jeg ikke der er nogen bagindgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2773 Skrevet 18. Juni, 2022 Har været der, og mener ikke man kan komme ind bagfra, selv på gåben. Var der en Søndag eftermiddag, og alt var stille og roligt. Så om aftenen eller i weekends, er stedet diskret.( hvor køreskolen er lukket) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anstændige Christian 66 Skrevet 19. Juni, 2022 De gange jeg har været der har jeg bare kørt eller gået direkte ind via den stejle indkørsel fra Farimagsgade, man kan parkere lige ved døren. Mvh.Christian 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 51 Skrevet 20. Juni, 2022 Så fik jeg besøgt Nana og Pooky. Bestilte fuld pakke i 30 minutter., dog kun sex. Fik klaret betalingen med Nana, hvorefter forlod hun lokalet, mens jeg tog tøjet af. Kort efter komme Pooky ind og begynder at nusse mig. Jeg sutter hendes bryster og leger lidt med hendes mis. Nana kommer ind og begynder at sutte min pik, mens jeg slikker fisse på Pooky. Nana får sig en dejlig ridetur, mens jeg slikker Pooky til orgasme. Pigerne bytter stilling, og jeg slikker lidt fisse på Nana, mens Pooky tager en ridetur. Pooky vil også gerne ride mig i reverse cowgirl, have den bagfra og til sidst i missionærstillingen. Til sidt må jeg give efter, og kommer ud over Pookys mave, mens pigerne leger med deres fisser. Seancen slutter med fællesbad med pigerne, noget jeg ellers ikke gør. Til info. Nana er godt behåret på mellem etagen. Pris: 2000 kr. i 30 minutter. Normalt ikke en pris jeg betaler, men blev grebet af annoncen. Alt i alt en god oplevelse. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg