Hop til indhold

Recommended Posts

jeg ringede og spurtgte - der er ingen dansk med emma

giver dig ret i de prøver at skrive det så man misforstår det - hun ser dejlig ud og en gang dansk med emma ville stå højt på min ønskeliste :-)) men det giver hun stadig ikke

mvh jakob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tænkt på den mulighed, men teksten til højre handler nu om Emma og ikke om Kimmie. Det kan man bl.a. se på den påståede alder.

Din tolkning er alt for vidtgående, måske drevet af ønsketænkning? Tolkningen forudsætter at den der opretter annoncen er ekstremt omhyggelig og gennemtænker alle de indirekte tegn, som en spekulativ læser kan finde på at tyde. Intet tyder på det er tilfældet. Alene det at Emma har annonceret med ganske fantasifulde omskrivninger af hvad hun tilbyder i forskellige forklædninger i forskellige termer til mærkelige priser. Fx vælg mellem "superfransk" til 500,- og "Fræk cocktail, superfransk, svensk" til 800,-

Baseret på det tiltror jeg ikke forfatteren så stor snuhed. Snarere tror jeg forfatteren regner læseren for idiot

hun ser dejlig ud og en gang dansk med emma ville stå højt på min ønskeliste :smile:) men det giver hun stadig ikke

Billederne er ikke af Emma, men nogle tidligere anmeldere har ment at de ligner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fatter simpelthen at folk gider diskturere denne Emma, nå så mange anmeldelser ar rigtige gode pige får næsten ingen respons. Ingen dansk, vil ikke slikkes, alt skal være hurtigt overstået, ret dyrt  - hvor ringe kan det dog være?

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fatter simpelthen at folk gider diskturere denne Emma, nå så mange anmeldelser ar rigtige gode pige får næsten ingen respons. Ingen dansk, vil ikke slikkes, alt skal være hurtigt overstået, ret dyrt  - hvor ringe kan det dog være?

Det er flere faktorer

• Billeder af sprød, ung petit kvinde
  • Hun er dansk og tilbyder ægte superfransk
  • Hun har et langt menukort, men reelt er der kun 1-2 ting på det
  • Mange ville elske at være den der fik lov til lidt mere end alle andre (fx dansk)

Det er bare en mærkelig annonce, som sætter nysgerrighed og skepsis igang.

Hun har måske noget mellem benene, der kan skræmme mænd?

Det er gennemtærsket. Læs dette: 

Utroligt så ofte homofobi dukker op hos prostitutionskunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Amatører kan være interessante. Sådan lidt naboens datter. En der skiller sig ud fra mængden-

Ingen dansk. Det går nok for en enkelt gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Emma flere gange. Hendes service står fint til måls med hvad jeg har haft brug for de gange. En god sutter til lige at få taget trykket. Hun er super super sød og snaksagelig. Hendes super fransk er helt ok og når man har været der mere end en gang, så har hun al den tid i verden det skulle være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@sabi

Du har nu skrevet om det websted her på EG i fem tråde på 1 minut.

Jeg betragter det som særdeles ufint at spamme EG med det link.

Eller vil du afsløre meningen med, at du i så mange tråde her på EG beder os om at prøve det link?

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...