Hop til indhold
Guest … And Justice for All

En videnskablig undersøgelse

Hvilke former for sex dyrker du?  

50 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Hvilke former for sex dyrker du?

Recommended Posts

I videnskabens navn B), tænker jeg at en undersøgelse af danskernes sex-vaner må være på sin plads. Så hvilke ydelser har du på menuen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 12 minutter siden:

I videnskabens navn B), tænker jeg at en undersøgelse af danskernes sex-vaner må være på sin plads. Så hvilke ydelser har du på menuen?

Ingen af de ovenstående.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 19 minutter siden:

Mangler der ingen alternativer...? ;)

Jo, jeg synes der mangler et alternativ.

Jeg har alm. mand/kvinde-sex indendørs, så jeg kan ikke deltage i undersøgelsen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 4 timer siden:

Jeg har alm. mand/kvinde-sex indendørs, så jeg kan ikke deltage i undersøgelsen...

Same :rolleyes: så jeg kan heller ikke bidrage denne gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 6 timer siden:

Det er også skønt, men du kan roligt udvide horisonten. Der ligger mange gode oplevelser i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ ... And Justice for All (som ikke kan markeres på listen med @)
Fedt med endnu en afstemning! <3
- - - - -
Synes også helt klart der mangler en del i "Vanilla"-afdelingen. Selvom jeg trods alt kunne sætte flueben i 4 af dem, så er det måske 95% "Vanilla" og ting der ikke er på listen, og 5% af de 4 jeg her kunne sige ja til - som jeg praktiserer. Altså tilsammen :rolleyes: 

… And Justice for All skrev, for 2 timer siden:

men du kan roligt udvide horisonten

...men man kan også ønske at indsnævre horisonten med alderen når man har været næsten 360 grader rundt ;) 
Det behøver jo ikke være Knud og Karen Kedelig der aldrig har prøvet andet end onsdags-sex der ikke kan deltage fordi de er indskrænkede af natur.
Nogle har måske været raden rundt og haft masser af oplevelser, men har nu fundet den rette hylde - for dem. Disse hylder er måske for manges vedkommende ikke repræsenteret i denne afstemning. Så den ender nok ikke med at være så repræsentativ, og ej heller videnskabelig måske? 
Tanken tæller dog mest - synes jeg :wub:
Hep hep!

Flere afstemninger, tak! 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Eva Nadine - jeg er helt enig med dig. Jeg er selv 90% vanilla + 10% krydderi fra tid til anden.
Vanilla-delen må komme med i fremtidige forskningsprojekter. I oplægget til den afhandling, der udarbejdes med baggrund i undersøgelsen, er udgangspunktet imidlertid at basis udgøres af alm./traditionel sex mellem mand og kvinde. Det er den del der afviger fra basis, som undersøgelsen tager sit udgangspunkt i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 18.5.2022 at 09:31:

Synes også helt klart der mangler en del i "Vanilla"-afdelingen.

Synes da også vi mangler en definition på Vanilla-sex ... ?
Er det 'bare' almindelig onsdagssex / hyggesex eller er GFE, B2B, Slow Sex ...  også inkluderet.
Og hvad med mere 'kinky' former som Voyeur og Cuckolding ... ?
Med det energiniveu @Eva Nadine sådan generelt ligger for dagen, er jeg ikke så sikker på på at hun og jeg tænker på helt det samme når vi snakker om Vanilla-sex ... 
Tror hendes udgave totalt ville ta' pusten fra mig ... :D:D

Eet af de store problemer i parforholdsverdenen, tror jeg i øvrigt, er at de fleste mænd (jeg selv delvis inklusive) godt ka' li' - og fint ka' nøjes med - hyggesex / onsdagssex.
Men det er ikke nok for kvinder.
Så når kvinder ikke har mulighed for de mere livlige udgaver - eller muligheden for at dyrke det er for 'farlige' .- går deres seksualitet i baglås ... 
Min "sparringspartner-sexolog-GP" har sagt noget lignende, ud fra hendes snak med kvinder ... 

Een af de fine ting ved at besøge en GP er at her kan man godt dyrke hyggesex ... hun skal nok få sine behov for de spændende varianter dækket andetsteds ... ;):D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Of course, this is not a scientific study.

This is a poll on a sex forum about sexual preferences.

The participants in the survey are genderless - it is not clear how many male and how many female users answer the survey. So you have absolutely no result here - if all female participants click tantra and male click anal (just as an example) - it doesn't mean that the majority likes anal, or that the majority likes tantra.

This survey only shows that some users (male/female) are taking part in an anonymous survey.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 8 timer siden:

Of course, this is not a scientific study.

This is a poll on a sex forum about sexual preferences.

The participants in the survey are genderless - it is not clear how many male and how many female users answer the survey. So you have absolutely no result here - if all female participants click tantra and male click anal (just as an example) - it doesn't mean that the majority likes anal, or that the majority likes tantra.

This survey only shows that some users (male/female) are taking part in an anonymous survey.;)

This is just fun - nothing more. I honestly didn’t think that anyone would think of this as a scientific study.

Redigeret af … And Justice for All

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, den 18.5.2022 at 00:29:

Jeg har alm. mand/kvinde-sex indendørs, ....

Shit, det lyder kinky. Det måtte jeg altså prøve nogen gang. Indendørs ....:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 59 minutter siden:

Shit, det lyder kinky. Det måtte jeg altså prøve nogen gang. Indendørs ....:-o

Fremragende indlæg.! Vi klapper alle sammen... Nu forstår jeg bedre, at du skrevet så mange. Du skriver bare indholdsløst pis, for at få tiden til at gå. Stakkels dig din tumpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 24 minutter siden:

Fremragende indlæg.! Vi klapper alle sammen... Nu forstår jeg bedre, at du skrevet så mange. Du skriver bare indholdsløst pis, for at få tiden til at gå. Stakkels dig din tumpe.

Ja tak. Stakkels mig. Jeg når jo alligevel aldrig op til din og alle andres niveau, så hvad gøre? 

Men mange tak for applauserne, det varmede mit indholdsløse pishjerte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dear @Tantra - though this has nothing to do with science, I think this little poll has something interesting to offer:

* Alot of men like anal for the girl, but only half of them want the girl to do anal on them - (double standards?)

* It’s not rare to have sex in public places. ( but as you never notice in public, they must be good at hiding)

* Even though most men and women in this forum are open minded, sex with the same gender seems to be a rarety.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Vi skriver ordentligt til hinanden.  Der er ingen tumper herinde. 
Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Hr. Børgesen skrev, den 19.5.2022 at 20:40:

Farvel og tak for denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...