Hop til indhold

Recommended Posts

Hun var også i Danmark for et par år siden. Der kaldte hun sig Thai-Patty og holdt bla til ved Holstebro og Århus.  Der ligger nogle anmeldelser af hende. Dem kan I selv søge på, da jeg ikke lige kan finde ud af linke op her. 

Dengang skrev hun også at hun var i 20'erne. Jeg besøgte hende dengang. Hun har en pæn slank krop. Og var som sådan sød. Men det var lige som om at hun ikke rigtigt kunne lide hvad hun lavede.  Ringe massage som egentligt bare var lidt nusset rundt med olie. Sex var nærmest som om,  at det skulle overståes i en fart. Hun fortalte dengang at hendes rigtige alder var 47 år. Jeg så godt for et par uger siden,  at hun er tilbage.  Jeg springer over denne gang. 

Link til hendes anden annonce 

https://annoncelight.dk/showad/343115

 

 

Redigeret af Lullefar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Er det ikke Noody? 

Hmm måske.  Har jeg knaldet med hende :?:

tjekke lige ovenstående.  Takker for svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 49 minutter siden:

Har jeg knaldet med hende 

Ja, den eneste i byen du ikke har knaldet er mig
Hvorfor, i øvrigt? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Ja, den eneste i byen du ikke har knaldet er mig
Hvorfor, i øvrigt? :roll:

der er vidst heller ikke mange som du ikke har knaldet - så måske i to bare skulle få det overstået ;) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Ja, den eneste i byen du ikke har knaldet er mig
Hvorfor, i øvrigt? :roll:

Den røde satan i din profil skal jeg ikke nyde noget af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Er det ikke Noody? 

Eller måske Jijiy / Jijii ?!

Relativ mange anmeldelse - og sjældent at de melder om positive oplevelser ! 

Redigeret af Tranporter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte i går LekLee  da jeg havde set der skulle være en veldrejet thaipige på stedet. Det var desværre absolut ikke tilfældet skulle det vise sig, derfor denne advarsel til jeg som tænker det samme som jeg gjorde.

Jeg fik lavet aftale og ankom til tiden, døren blev åbnet af en midaldrende thai med et smil som afslørede grimme tænder som absolut ikke var et indbydende syn. Jeg tænkte dog at det blot var mutter på stedet og at pigen som jeg havde bestilt tid hos (billeder på link her under) ville komme ind i det rum jeg blev ført ind i. Hun bad mig smide tøjet og gik derefter ud af rummet, da jeg lidt efter lå forventningsfuld på madrassen på gulvet kom hun desværre selv tilbage.... Jeg burde naturligvis bare have gået igen, men dilleren var i hopla og posen var fyldt, så liderligheden tog desværre over.  Heldigvis tog jeg kun 30 minutter selv om hun forsøgte at få mig til at betale for en time, så lidt kunne den øverste hjerne dog stadig administrere :) 

Herefter fulgte den mest ligegyldige massage man overhovedet kan forestille sig, det var meget tydeligt at hun overhovedet ikke gad det hun var igang med. Som sagt var jeg dog top horny inden jeg gik der ind, så dilleren stod som altid stiv og strunk (det var dog på ingen måde pga den behandling jeg fik) så det var så meningen at hun skulle slutte med et handjob, men ikke engang det mestrede hun at gennemføre, og det var på ingen måde lysten hos mig der manglede. Det lykkedes hende dog ikke at få mig til at komme fordi hun var så tydeligt uinteresseret.

Så mit råd til jer er: Gå ikke ind og spild jeres penge på dette sted, det er absolut falske billeder og falsk reklame som intet har at gøre med det du vil møde der. 

 

https://annoncelight.dk/showad/343115

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...