Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Maj, 2022 1. Jeg føler ofte når folk spørger: “Er stedet diskret?” Så forventes et øde sted hvor ingen kan se eller høre noget. Jeg forstår godt behovet for, ikke at blive afsløret. Men det ville være ulogisk en Gp ville være på en sådan lokation. Risikoen for overfald ville forøges markant. Og nej mit sted er ikke diskret, men omvendt har jeg ingen skilte eller røde lamper der signalere hvad der foregår. Hvad definerer I som diskret? Er det mig der overfortolker og får forkerte tanker om folks intention med det skal være så afsides. Ved også nogen piger tager med på køretur til øde menneske forladte steder for at have sex i bilen. Mega modigt 2. Læste for nylig en efterlysning, hvor ægtheden blev betvivlet på blandt andet på grund af priserne. Det var for billigt. Blev ret chokkeret. I brokker Jer jævnligt over det mange steder er for dyrt og der har været prisstigninger. Man skulle mene I ville værdsætte de som ikke vil franarre Jer en halv månedsløn. Jeg er godt klar over det ikke nødvendigvis er den samme person der i forskellige indlæg kommenterer med tvetydige holdninger. Og at enhver har ret til sin mening. Men mega forvirrende. Og da annoncen, der blev vurderet urealistisk billig, lå langt over mit pris niveau. Fik jeg da instinktivt lyst til at hæve priserne. For ikke at virke fake. Men bare rolig gør det ikke. En vurdering af ægthed hænger jo heldigvis (forhåbentligt) også sammen med hvor længe, man har været i branchen. Og er det for billigt, er I da altid velkomne til at give drikkepenge op til det beløb i synes servicen er værd 3. Kreative måder at støtte gp’ere og andre evt venner og bekendte i en økonomisk svær tid. Nu ved jeg godt jeg berører et ømtåleligt emne. Nogen vil føle det nedværdigende med “nødhjælp”. Men jeg oplevede den anden dag, en kunde der helt spontant havde aftensmad med. Ikke for at spise sammen med mig, det var ren venlighed. Jeg blev da glad og takkede mange gange, nogen gp’er vil nok gerne spørges først, men jeg synes det var/er et godt initiativ. Det er gået op for mange, at vores service helt logisk og forståeligt bliver fravalgt når inflationen presser alle økonomisk. Han arbejdede tilfældigvis et sted hvor medarbejderne jævnligt har mulighed for at tage overskudsmaden med hjem. Og fik tilbuddet skal jeg tage mad med en anden gang (også muligt med en større portion, så der er til fryseren). Øh ja tak. Alt sparet er tjent. Nu er det ikke sådan jeg forventer alle lige kan trylle noget op af hatten. Og skal ikke opfattes som en forventning om at alle nu kommer med frynsegoder til mig. Vil blot dele ideen. Kan jo være andre har mulighed for lignende. Og kan støtte sin egen yndlings Gp. Synes ikke problemet bør være tabu. Jeg har da flere kunder der spørger hvordan går det, som kan berette om andre piger de besøger som er hårdere ramt. (Vil lige pointere ingen navne nævnt, blot en anonymiseret beretning) Principelt kan det være så basalt som at have ryddet op derhjemme i tøjskabet eller ungernes legetøj og man tilfældigvis ved at en man kender har et familiemedlem der kan bruge det. Så ryger det ikke på skrald eller i genbrugsbutikken, men gives i go mening videre gratis. Ha en go dag derude og pas på hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 19. Maj, 2022 Er diskret sted er for mig et sted, som ikke stråler af, at her kan man købe sex. Det kan være en ganske almindelig 3-etageejendom, hvor der på 2. TV. sælges sex midt i Aalborg Centrum. Det er super diskret for mig. Og gerne et sted, der ikke konstant lejes ud til GP’er, da det så bliver kendt af naboer m.v. på et tidspunkt, at der sælges sex, så er det nemlig ikke så diskret længere. Og så sker der typisk det, at naboerne ringer til politiet, som så kommer på kontrol, og jeg vil synes det vil være pinligt at være der under en kontrol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 19. Maj, 2022 Søren A skrev, for 10 minutter siden: Er diskret sted er for mig et sted, som ikke stråler af, at her kan man købe sex. Det kan være en ganske almindelig 3-etageejendom, hvor der på 2. TV. sælges sex midt i Aalborg Centrum. Det er super diskret for mig. Helt enig. Efterhånden som man har flere besøg bag sig, bliver man bedre til at spotte, hvor der godt kunne være mulighed for at købe sex, synes jeg. Men nogle piger holder til i en helt almindelig opgang, hvor ingen tilfældigt forbipasserende ville ane, at man er på vej til eller fra en saftig sexoplevelse. Det er også optimal diskretion i min bog. Normalitet medfører diskretion, kan man måske sige. Søren A skrev, for 19 minutter siden: Og gerne et sted, der ikke konstant lejes ud til GP’er, da det så bliver kendt af naboer m.v. på et tidspunkt, at der sælges sex, så er det nemlig ikke så diskret længere. Og så sker der typisk det, at naboerne ringer til politiet, som så kommer på kontrol, og jeg vil synes det vil være pinligt at være der under en kontrol. God tilføjelse. Igen helt enig. SweetMilf6630 skrev, for 30 minutter siden: forventes et øde sted hvor ingen kan se eller høre noget. Jeg forstår godt behovet for, ikke at blive afsløret. Men det ville være ulogisk en Gp ville være på en sådan lokation. Risikoen for overfald ville forøges markant. Gode pointer i dine sidste to linjer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Maj, 2022 Politiet er jo så ikke problemet hvis det ellers er en lovlig forretning. Men forstår pointen. Selvom naboer i etage ejendomme muligvis også kan høre hvad der foregår. Og undre sig over antallet af gæster. Jeg har dog selv arbejdet i et mindre boligkompleks og ingen klager, anmeldelser el.lign. Tror lige så meget netop nabolaget har betydning. Hvilke typer mennesker det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 19. Maj, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden: Politiet er jo så ikke problemet hvis det ellers er en lovlig forretning. I forhold til diskretion, så vil de fleste af os nok synes, at det er lidt problematisk, hvis politiet dukker op, mens man er på GP-besøg. Også selvom pigen driver en legal forretning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Maj, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden: I forhold til diskretion, så vil de fleste af os nok synes, at det er lidt problematisk, hvis politiet dukker op, mens man er på GP-besøg. Også selvom pigen driver en legal forretning. Forståeligt, men tænkte mere hvis de inden de kører slår stedet op i de it systemet de har. Så kører de vel ikke ud til en lovlig forretning. Redigeret 19. Maj, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rockford 66 Skrevet 19. Maj, 2022 Diskret for mig er at det er uden blinkende lygter osv. Behøves ikke at være langt ude i et industri kvarter. Derudover sætter jeg pris på at det er tydeligt afmærket hvor jeg skal ringe på eller alternativt at døren åbnes på klem imens vi taler i telefon. Værste oplevelse er beskeden nr 7 . Nederste ringeklokke. Når man så er på adressen var der 2 sæt klokker med 2 nederst Naboerne ved altid hvad der foregår så der har jeg ikke de store illusioner, men vil gerne være sikker på ikke at forstyrre dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 19. Maj, 2022 (edited) Øh... hos mig dukker politiet op jævnligt. Op til et par gange om måneden i uniform tilmed. Det er så fordi politimænd også trænger til omsorg i ny og næ, og lige svinger forbi direkte efter job. Jeg tror lidt det er med politimænd og købesex som det dér med edderkopper... de er mere bange for at blive opdaget end vi er bange for at blive opdaget af dem Mht. diskretion, så er det faktisk også noget jeg har tænkt en del over det sidste års tid @SweetMilf6630. Da jeg satte fuld skrue på Lingam massage, etablerede jeg mig på et bordel i et industrikvarter i Herlev. Bl.a. fordi så kunne jeg have flere på en dag. Det gik op i hat og briller, omend jeg ikke oplevede mindre interesse eller "pres på kalenderen" dér end jeg gør nu hvor det er i et privat hjem på Frederiksberg (dog ikke mit). To af mine tre steder er ikke specielt diskrete, selvom i hvert fald det ene kaldes "Privat/Diskret" Det er et af to steder hvor jeg kan leje mig ind på timebasis til kysse-bolle aftaler. Det andet er en massageklinik i udkanten af København. Dér hvor min massagebriks står er i "et hjørne af stuen" i en privat lejlighed i en helt almindelig beboelsesejendom. Ingen naboer ved hvad der foregår, da der er livlig trafik til og fra ejendommens andre beboere. Det kan vist ikke blive mere diskret eller privat end dét. Mit eget hjem er hverken særlig privat og slet ikke diskret Lejlighedens beboer ved naturligvis hvad der foregår, og eftersom hun sjældent er hjemme, så er det dér jeg har "mit kontor". Det er mit indtryk at især kendte mennesker og/eller mennesker med stillinger der er "højt på strå" ganske enkelt ikke kommer steder hvor det ikke er sådan nærmest private lejligheder. Det hænder at nogen sågar sender en stedfortræder til lige at "checke det hele ud" først. Det kan være en privat chauffør, en vagtmand, en kammerat eller en personlig assistent. Helt almindelige ikke-kendte mænd har jo behov for diskretion også, naturligvis. Det er vel på det personlige plan nogenlunde lige alvorligt hvis det har konsekvenser i hjemmelivet såvel som måske arbejdslivet uanset om man ender med "Velkommen på Forsiden" eller ej for den enkelte sexkøber. Men der er vist en tendens til at de fleste tager chancen hvis lysten er stor nok, tænker jeg? De fleste mænd vil vel foretrække fuld diskretion hvis muligheden er der. Men vælger nogen af jer en kvinde fra ganske enkelt fordi stedet ikke er diskret nok? Dufter det lidt af en afstemning mere @Den_glade_amatør ? Kærligst, Eva Redigeret 19. Maj, 2022 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden: Men vælger nogen af jer en kvinde fra ganske enkelt fordi stedet ikke er diskret nok? Jeg er blevet valgt fra på det. Det er på grundlag af min indgangsdør er lige ud til gaden. Men derudover ligner det et helt privat hus. Jeg var faktisk helt ude på landet på et tidspunkt. Så var der brok over transportid, svært at finde osv. Lige en nabo tæt nok på til måske at høre hvis jeg skreg på hjælp. Man kan nok bare aldrig gøre alle tilfredse. Omvendt har jeg kunder fra egen by som er bedøvende ligeglade. De tropper op i fuld dagslys. Så ja alle er forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Maj, 2022 Rockford skrev, for 18 minutter siden: Derudover sætter jeg pris på at det er tydeligt afmærket hvor jeg skal ringe på eller alternativt at døren åbnes på klem imens vi taler i telefon Det sender jeg så er billede af døren så ingen er i tvivl. Huset har nemlig flere døre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 19. Maj, 2022 (edited) Ét diskret sted for mig er ikke nødvendigvis et sted langt ude på landet. Jeg føler mig ikke godt tilpas et sådant sted. Ét diskret sted for mig kunne være mulighed for at parkere et andet sted end ved huset. Det kunne være ved indkøbscentre over for eller lignende. Jeg har til dato aldrig valgt et sted fra, fordi det har lagt midt inde i byen. Jeg tænker, at de fleste mænd tænker ét diskret sted, så er det et sted, der ikke signalerer sex. Jeg går også meget op er det ordnet forhold. Det vil sige ét sted, hvor glædespigen gør det af lyst. Derfor besøger jeg kun danske piger. Redigeret 19. Maj, 2022 af Kristianv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 19. Maj, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 50 minutter siden: Forståeligt, men tænkte mere hvis de inden de kører slår stedet op i de it systemet de har. Så kører de vel ikke ud til en lovlig forretning. Jo, de kører ud for at sikre sig, at der er tale om en lovlig forretning og at der på stedet ikke er en pige, der er i landet ulovligt eller sælger sex under tvang. De gør det også for at registrere på hvilke adresser, der sælges sex i deres kreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 19. Maj, 2022 Et diskret sted for mig er mulighed for at trække gardiner for vinduet, så der ikke samles tilskuere udenfor. Selv om det også på sin måde kan være lidt sjovt. Dog ikke så diskret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 19. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, for 51 minutter siden: Men vælger nogen af jer en kvinde fra ganske enkelt fordi stedet ikke er diskret nok? Yes - det har jeg gjort mange gange! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 19. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, 1 time siden: Men vælger nogen af jer en kvinde fra ganske enkelt fordi stedet ikke er diskret nok? Jep - det gør jeg. Fint med dem som helt nonchalant kan vade ind alle steder, men det kan jeg ikke. Jeg er meget opmærksom på at holde min hobby skjult - også selvom jeg ikke er i nærheden af at være kendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 19. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, 1 time siden: De fleste mænd vil vel foretrække fuld diskretion hvis muligheden er der. Men vælger nogen af jer en kvinde fra ganske enkelt fordi stedet ikke er diskret nok? It's one of those: I could not care less. I have had friendly neighbors open the door for me when I couldn't make the door-phone work. And I've had friendly people ask if I needed directions when I've stood looking confused about the exact street or door number, some Danish door numbers makes No sense ! And I have no issues walking around with my phone out looking for the place or waiting for a door code. I don't really care. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Maj, 2022 Tak for de mange svar. Ud fra rigtig mange kriterier, kan jeg så se at mit sted er diskret. Så næste gang jeg bliver spurgt bliver svaret bare, ja det synes jeg det er. Uden en masse forklaring. Så mister jeg måske er par stykker, som vælger fra i sidste øjeblik, når de får husnummer. Men ikke at gøre ved. Et helt alm hus. Masser af offentlig parkering, mulighed for at trække gardiner for, faktisk er de altid trukket for. Lyden når ikke nogen naboer, højst forbipasserende på gåben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 155 Skrevet 19. Maj, 2022 Hvad er et diskret sted? Det kommer an på hvem du er, tror jeg. Er du borgmester i samme by eller bor du lige rundt om hjørnet på en gade hvor alle hilser med hånden, og siger " Hils konen", så har man vel et stort behov for diskretion. Jeg selv er i den meget ulykkelige situation, at en af de mest frække, søde, dejlige kvinder holder til et par gader fra min adresse. En dag hvor jeg kom ud af kontrol og bare måtte, så besøgte jeg hende. Jeg gik langs husmurene og kiggede dybt i jorden. Jeg kendte hver anden jeg kom forbi og resten er sikkert veninder med min kone. Flere har nok tænkt over hvorfor jeg kom latterligt snigende og jeg har helt sikkert har lignet Benny fra Olsenbanden på rov. I sikkerhed bag en låst dør ..ja..hm..fandt vi en fælles passion. Måske var det mest mig som var fælles om denne passion, men hun fik mig til at tro, at vi var fælles, og det er rigeligt for mig. Bagefter vidste jeg, at vi måtte mødes igen. Men ikke der. Desværre mødes hun kun der. Derfor har jeg kun besøgt hende fantasien siden. Besøger jeg en gp i nabobyen er jeg ligeglad, om gadedøren vender ud til hovedgaden, hvis altså der ikke er kukørte lamper, et blinkende OPEN skilt i vinduet ved siden af en diskret menu, hvor man kan læse, at her tilbydes et og ander på op til flere sporg. Er jeg 50 km hjemmefra, så kan selv den mest hidsige blinkende røde lygte ikke skræmme mig væk. Så SweetM, dit spørgsmål har flere svar. Måske nærmest et for hver gæst du har. Mit råd er at du gør som du vil. For nogle kan det alligevel aldrig blive diskret nok og for andre betyder der ikke noget som helst. Hav en dejlig dag SweetM. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Maj, 2022 mindiskret skrev, for 45 minutter siden: Mit råd er at du gør som du vil. For nogle kan det alligevel aldrig blive diskret nok Enig, og gør også hvad jeg vil. Og netop derfor er det svært for mig at svare på om det er diskret når kunder spørger. Men nogen har vitterligt fået mig til, at føle det helst skulle være afsides. Men kan jo også være netop de, har ønsket det sådan. Hvor jeg så har spekuleret, på årsagen til behovet for en sådan beliggenhed. Åh det må ha set sjovt ud og er jo netop mere opsigtsvækkende og mistænkeligt, som bare at færdes helt normalt, hilse som man normalt ville gøre. Nu er jeg ikke kunde, men i et fiktivt scenarie tænker jeg, at jeg lige ville hvem som er i nærheden lige der hvor og når jeg skal ind. Lige stoppe op for at tjekke snørebånd el.lign som giver tid til at kigge sig rundt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 20. Maj, 2022 Diskret er en lokation der ligner alle andre, uden blinkende lygter og røde lamper eller hjerter ved ringeknappen til opgang, hbis det er en etageejendom. Hvis kunder er lige så diskrete som de selv ønsker GP skal være, er det sjældenti et problem at have business i lejlighedskompleks. Husker I Hvidovrevej 88 stuen - Hansen på dørtelefon Anne og siden Linda og Brenda. Der var PD i dekader uden problemer. Nu bebos lejligjeden almindeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2022 Søren A skrev, den 19.5.2022 at 18:14: Og så sker der typisk det, at naboerne ringer til politiet, som så kommer på kontrol, og jeg vil synes det vil være pinligt at være der under en kontrol. Nu har jeg arbejdet flere af sådan nogle steder og politiet kommer altså ikke bare lige på kontrol.. Det jo ikke ulovligt at sælge sex.. Eller købe det.. Så de har ikke nogen grund til at komme medmindre ejeren af stedet beder om det.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 21. Maj, 2022 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Nu har jeg arbejdet flere af sådan nogle steder og politiet kommer altså ikke bare lige på kontrol.. Det jo ikke ulovligt at sælge sex.. Eller købe det.. Så de har ikke nogen grund til at komme medmindre ejeren af stedet beder om det.. Jeg siger heller ikke at det nødvendigvis er ulovligt, men når en nabo eller en i opgangen ringer til politiet og anmelder, at der sælges sex fra adressen, så kommer de og undersøger det, særligt mhp. om det er en 3. landsborger m.v. Det er jo heller ikke alle der sælger sex, der lovligt kan være her og heller ikke dem, som modtager penge fra det offentlige samtidig med de tjener penge på sex og ikke ikke modregner det. Sådan noget undersøger politiet også og videregiver så informationerne til SKAT. Det kan så godt være, at du ikke oplever så tit, at politiet besøger dine steder, men det er jo ikke ensbetydende med, at de ikke besøger andre steder. Men ja, det kræver som regel en anmeldelse, men i dag har politiet faktisk også lov til, at kontakte en pige, der reklamerer med, at hun sælger sex, bestille en tid og herefter troppe op på adressen og foretage en kontrol. Dette med det formål, at selvfølgelig undersøge hvem hun er, er hun er lovligt osv. Men også for at kortlægge, hvilke adresser der sælges sex fra. Så ved man nemlig når næste anmeldelse kommer, at nu sælges der igen sex fra den adresse, hvilket på sigt kan give grundlag for at undersøge ejerforholdet nærmere i forhold til en eventuelt rufferisag, da ejeren måske bevidst tjener penge på, at pigerne sælger sex, idet han har taget en forholdsvis høj husleje for stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 21. Maj, 2022 Det vil selvfølgelig være skidt, hvis man møder nogen, man kender, når man står foran døren til et kendt bordel, omvendt, så generer det mig ikke, at folk, der ikke kender mig, kan gennemskue, at jeg er på vej til et GP besøg. oplevede der en gang, hvor jeg skulle på Cass., der stod en kvinde og baksede med en klapvogn, jeg gik forbi og ventede et stykke tid rundt om hjørnet. Det viste sig bare, at jeg ikke ventede længe nok, hun spurgte, om jeg skulle ind, hvilket jeg først benægtede. Hun spurgte, om jeg var sikker, så jeg valgte at gå ind. Hun fik sit barn til at flytte sig, så jeg kunne komme ind, og fortalte mig, at jeg bare skulle banke på i kælderen. Hendes måde at tage det naturligt på gjorde, at jeg siden ikke har spekuleret så meget i det, med det diskrete. Det er selvfølgelig rart at man kan stå,lidt skjult, indtil man bliver lukket ind, som hos PG, hvor man står bag en matteret glasdør. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 21. Maj, 2022 Søren A skrev, for 11 timer siden: Det kan så godt være, at du ikke oplever så tit Nej ikke "ikke så tit".. Aldrig.. Jeg har mødt politiet 4 gange i mine 7, snart 8 år, I branchen og det var alle gange på de normale steder.. 1 gang på romantica og 3 gange i saunaclubben fordi de ved lov skal besøge de kendte steder 2 gange om året.. De kommer og tjekker at vi er der af egen fri vilje.. Politiet er jeg 100% sikker på er det sidste man skal frygte som sexkøber.. Jeg er dog klar over de har lukket flere udenlandske steder, "bordeller", pga ejeren og dennes ulovlige virke.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 22. Maj, 2022 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Politiet er jeg 100% sikker på er det sidste man skal frygte som sexkøber.. Jeg frygter på ingen måde politiet. Jeg synes blot det vil være meget pinligt, at de ankommer for at foretage en kontrol og jeg så er på stedet som sexkøber. Det vil jeg virkelig gerne undgå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg