Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle brugere efter mange år hvor jeg læst mange af jeres indslag, har jeg beslutte at trodse min skræk for at poste et indlæg. Så jeg håber I vil bære over med stave- og kommafejl.

Jeg har gennem de sidste mange år fået b2b hos Verushka, og jeg kan se at hun har fået blandet anmeldelser. Jeg kan på det varmeste anbefalede hende, og de forskellige service hun tilbyder. Verushka kan godt virke stille og tilbageholdende, men hvis man er en høflig renlig mand, der ikke prøver at presse prisen, så levere hun at super service. De mange gange jeg har besøgt hende, er jeg blevet modtaget af en smilende kvinde der lige har været i bad. Vi aftaler hvad jeg ønsker og får afregnet. Derefter er der kun hygge på programmet.

Noget af det jeg godt kan lide ved Verushka, er at hun er så naturlig, både i udsende og særlig i sin væremåde. Man kan godt komme med ønsker om ekstra ydelser, men det er bestemt ikke sikkert at hun tilbyder det, så skal hun nok sige nej tak, hvilket jeg syntes er helt ok. Jeg har en gang for år tilbage fået en lækker facesitting som ekstra ydelse, men ved ikke om det er noget hun tilbyder til alle. Pas godt på hende, og behandle alle i branchen godt, det har de fortjent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, den 9.8.2022 at 15:04:

Hvilken nationalitet har hun? Er stedet på Østerbro det nær rundkørslen?

Det var jo ikke den store respons jeg fik på mine spørgsmål. Pigen interesserede mig og for at få nogle brugbare svar måtte jeg jo selv tage afsted og det skete så her til formiddag.

Vedrørende nationalitet kom hun mig i forkøbet ved på annoncen at tilføje, at hun var ukrainer, og det er jo nærmest en heltebetegnelse i vore dage. Vedrørende arbejdssted forholt det sig helt som jeg mistænkte. Jeg har nemlig været der en del gange hos den tidligere massør og det er et pænt og rimeligt diskret sted.

Jeg blev til aftalt tid lukket ind af Verushka. Det der havde lokket mig var billederne af hende på massagebriksen, mens de mange nye bagfra ikke sagde mig noget. Billederne på briksen viste sig at være vellignende. Det første der slog mig var dog hvor lille hun egentlig er. Højde er jo noget vanskeligt at anslå på fotos, men jeg blev alligevel noget forbavset. Så søger man et højt fyrtårn, er Verushka ikke det rigtige valg.

Det skal siges med det samme, at jeg stod overfor en flot kvinde. En rigtig flot kvinde med t rigtig kønt ansigt, og som det skulle vise sig minutter senere en efter min smag osse rigtig flot figur. Flotte bryster i en pæn størrelse, der også viste sig at være berøringsvenlige, og en lille charmerende topmave – jeg har aldrig været til helt tynde piger så Verushka var lige mit nummer.

Som det er fremgået af andre anmeldelser af hende virker hun lidt genert og passiv til at starte med. Jeg blev uden ord lukket ind i bagerste lokale på det velkendte sted og med fagter angav hun, at jeg kunne tage tøjet af. Jeg stillede nogle almindelige spørgsmål for lissom at bryde isen og fik lige så mange "yes" tilbage uden yderligere uddybning. Der opstod lidt tavshed og så pegede hun ind på sengen.

Men efterhånden som vi under sessionen, havde vænnet os lidt til hinanden, fik jeg faktisk gravet et rigtigt charmerene væsen frem, og hun blev mere udfarene og viste sig at være et ganske charmerene selvskab.

Jeg havde lagt lidt hårdt ud med at vælge den dyreste meny på spisesedlen, nemlig tantra med lingam. Jeg kunne dog ikke finde ud af hvor det tantriske lå, da det var en meget almindelig massqge, men nu er tantrisk jo ike nogen beskyttet titel og min erfaring fortæller at hver udøver har sin egen fortolkning af hvad begrebet indeholder.

Nå, jeg fik en udemærket og vidunderlig massage og undervejs blev jeg flere gang spurgt om jeg havde det godt. Her kunne man jo kun svare ja.

Verushka er ikke fettet med at bruge sin krop under massagen og spejlet på væggen giver et godt udsyn. Da det længe ventede tegn om at vende sig om kom fik jeg syn for herlighederne. Jeg kunne ikke dy mig for straks at røre ved de flotte bryster, og de var helt berøringsklar.

Jeg fik nu en god frontmassage og langsomt nærmede Verushka sig de mere sentrale kropsdele. Kalorius kom nu i fuld kampberedskab og jeg nød en god lingam der efter meget tirren endte i en alt for hurtig men befriende geyser.

Derefter lå vi og snakkede lidt indtild jeg spurgte om hun kunne tænke sig lidt massage. Det ville hun gerne og fra min side var det mere et påskud for at kunne touche hendes dejlige krop. Men hun nød det faktisk.

Efter lang tid i hi var det dejligt igen at nyde en kvindes selvskab. Verushka virker som sagt lidt genert i starten, men efterhånden – som hun måske føler sig tryk? – folder hun sig ud og under besøget får man således en både fysisk og mental flot kvinde foran sig.

Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg hos Verushka, hvor de sædvanlige indledende masker er faldet.

Hun kan således varmt anbefales fra min side. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fed anmeldelse!

jensen jr. skrev, for 27 minutter siden:

Jeg havde lagt lidt hårdt ud med at vælge den dyreste meny på spisesedlen, nemlig tantra med lingam.

Tantra er vel nærmest strygninger op og ned af kroppen......

Du skriver endvidere;

jensen jr. skrev, for 27 minutter siden:

Verushka er ikke fettet med at bruge sin krop under massagen og spejlet på væggen giver et godt udsyn.

Var det en decideret B2B du fik, og i givet fald, har du indtryk af at det er tilladt at "røre" med tungen hvis hendes skød kommer så tæt på at man kan nå det med tungen imens??

Redigeret af migigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, for 17 minutter siden:

Fed anmeldelse!

Tantra er vel nærmest strygninger op og ned af kroppen......

Du skriver endvidere;

Var det en decideret B2B du fik, og i givet fald, har du indtryk af at det er tilladt at "røre" med tungen hvis hendes skød kommer så tæt på at man kan nå det med tungen imens??

Tak for de fine ord.

Tantra er som jeg har opfattet det noget med fjer, lette strygninger og prikkerier på de rigtige steder. Det er de færreste steder jeg har prøvet der har den "ægte".

Jeg fik b2b, hvor Verushka gned sig op af ryggen på mig og lod mig mærke hendes tyngde, og på forsiden fik kalorius meget opmærksomhed fra hendes bryster. Hun vendte ikke bagdelen til mig så tunge kontakt blev der ikke tale om. Men jeg fik lov til at røre hotspot og det var fugtigt. Enten af olie eller ..............

Men som sagt er en senere udforskning nok påkrævet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faldt tilfældigt over  VERUSKHA  , da jeg på AnnonceLight scrollede ned over ' Kvinder ' ,  ' København '  

link til AL-annonce  :  https://annoncelight.dk/showad/348816  -   du skal klikke på og åbne HENDES annonce for at se billeder  -  

jeg blev fristet af de lækre billeder af den lille blondine  og hendes lækre krop og lidt lystig pik-leg 

Jeg fik en varm , behagelig modtagelse i den lille to-delte lejlighed på Østerbro

(det gik i øvrigt rimeligt nemt at finde en P-plads - husk at sætte P-app ,  Kbh. Gul Zone ) 

Jeg blev nøgen på et øjeblik og så lod hun det håndklæde , hun havde om sig , falde og fremviste en splitternøgen krop med lækre former .  

Jeg havde bestilt b2b massage med bj-afslutning  ,  så jeg fik først en grundig håndmassage  OG en fræk 'glidetur' rundt på min ryg med de faste bryster i tæt kontakt , OG lidt fingerleg med min halvstive pik der var drejet ned mellem mine ben -  og med jævne mellemrum gnubbede hun sin liderlige fisse mod mit baglår og mine balder  -  vildt liderligt

Og så blev det også til lidt massage af min forside - dét kom dog næsten straks til at handle om lidt ' kompetent håndarbejde ' af min nu helt stive pik , mens hun gnubbede fissen mod mit lår  -  det var vildt liderligt at se hendes clitoris komme til syne hver gang den havde fået en 'glidetur' hen over mit lår 

der kom også et par indslag af ' spansk ' massage  mellem de faste bryster , hvor hun lod min stive pik køre rundt i ansigtet omkring hendes mund  

vi nåede så frem til at jeg fik et kondom på , og så suttede Veruskha ellers stiv pik fuldstændigt skamløst , mens hun kiggede mig dybt i øjnene -  

da jeg efter et stykke tid ikke 'havde leveret '  trak hun kondomet af og fortsatte med at spille min pik med hånden , kontant og hurtigt indtil jeg lige pludselig afleverede min store varme ladning ud over hendes hånd og mit maveskind  .  

Det var en vildt lækker oplevelse hos Veruskha på Østerbro  -  hende vil jeg klart besøge igen . 

M fra Valby

Redigeret af Bryan Mills
Adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gulfeber
GB2023 skrev, for 6 timer siden:

Faldt tilfældigt over  VERUSKHA  , da jeg på AnnonceLight scrollede ned over ' Kvinder ' ,  ' København '  

link til AL-annonce  :  https://annoncelight.dk/showad/348816  -   du skal klikke på og åbne HENDES annonce for at se billeder  -  

jeg blev fristet af de lækre billeder af den lille blondine  og hendes lækre krop og lidt lystig pik-leg 

Jeg fik en varm , behagelig modtagelse i den lille to-delte lejlighed på Østerbro

(det gik i øvrigt rimeligt nemt at finde en P-plads - husk at sætte P-app ,  Kbh. Gul Zone ) 

Jeg blev nøgen på et øjeblik og så lod hun det håndklæde , hun havde om sig , falde og fremviste en splitternøgen krop med lækre former .  

Jeg havde bestilt b2b massage med bj-afslutning  ,  så jeg fik først en grundig håndmassage  OG en fræk 'glidetur' rundt på min ryg med de faste bryster i tæt kontakt , OG lidt fingerleg med min halvstive pik der var drejet ned mellem mine ben -  og med jævne mellemrum gnubbede hun sin liderlige fisse mod mit baglår og mine balder  -  vildt liderligt

Og så blev det også til lidt massage af min forside - dét kom dog næsten straks til at handle om lidt ' kompetent håndarbejde ' af min nu helt stive pik , mens hun gnubbede fissen mod mit lår  -  det var vildt liderligt at se hendes clitoris komme til syne hver gang den havde fået en 'glidetur' hen over mit lår 

der kom også et par indslag af ' spansk ' massage  mellem de faste bryster , hvor hun lod min stive pik køre rundt i ansigtet omkring hendes mund  

vi nåede så frem til at jeg fik et kondom på , og så suttede Veruskha ellers stiv pik fuldstændigt skamløst , mens hun kiggede mig dybt i øjnene -  

da jeg efter et stykke tid ikke 'havde leveret '  trak hun kondomet af og fortsatte med at spille min pik med hånden , kontant og hurtigt indtil jeg lige pludselig afleverede min store varme ladning ud over hendes hånd og mit maveskind  .  

Det var en vildt lækker oplevelse hos Veruskha på Østerbro  -  hende vil jeg klart besøge igen . 

M fra Valby

Hvis hun lever op til dette reklameindslag så er jeg også klar...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gulfeber  

det er ikke et 'reklame-indslag'   

det er en anmeldelse / beskrivelse af mit sex-besøg hos en lækker ung kvinde , jeg tilfældigt faldt over på  AnnonceLight 

og du skulle da bestemt give dig selv dén liderlige fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GB2023 skrev, for 2 timer siden:

Hej Gulfeber  

det er ikke et 'reklame-indslag'   

det er en anmeldelse / beskrivelse af mit sex-besøg hos en lækker ung kvinde , jeg tilfældigt faldt over på  AnnonceLight 

og du skulle da bestemt give dig selv dén liderlige fornøjelse 

Hun ser ud til at tilbyde mere end da jeg var der. Produkt udvikling?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...