Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Hvor meget er du villig til at betale?

Hvor meget betaler du?  

83 medlemmer har stemt

1. 1. Hvor meget er du villig til at betale for en stund med din yndlings GP?

• 500 kr. max - heller mange gange end lange møder
    • En rund tusse - det er mange penge i min verden for sex
    • 1.500 kr. - synes ikke man får en bedre oplevelse af at betale mere
    • 2.000 kr. - god sex kræver god tid
    • 3.000 kr. - kvalitet koster
    • The Sky is the Limit. Og er der noget bedre at bruge penge på en god sex?

Recommended Posts

En lille markedsundersøgelse :-)

Redigeret af … And Justice for All

Del dette indlæg

Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 27 minutter siden:

Når der er en pige jeg har lyst til, betaler jeg prisen.

100% enig og er hun for dyr, så har jeg ikke lyst til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg besøger en GP er det tit en Domina og der de bedste dyre, helt op til 5000 kr. for en seance. :) Og jeg springer gerne 2 gange over for, at få det bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Jeg har det med gp’er som jeg har det med mine AirPods  Jeg betaler gerne ekstra for kvalitet.

Det skal lige siges jeg har lige mistet mine AirPods  idag så det var en lorte samligning men i mit hoved var det en god samligning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Jeg ved slet ikke hvorfor jeg svarer, for jeg ved jo reelt ikke noget som helst :)

Anyway, jeg tænker at der er svært at være GP i Danmark og Dansk uden at betale skat på i hvertfald en god del af forretningen, uden at risikere at komme i problemer med SKAT.

Dem der kommer fra udlandet, har også det problem, men på et helt andet niveau, hvis de tilbringer mindre end 189 dage (så vidt jeg husker) per halvår, så er de slet ikke skattepligtige i Danmark, men i den land de er bosat i, og deres hjemland er næppe klar over at de overhovedet har indkomst i et andet EU land, så de har nok ret gode muligheder for at have indkomst som ikke bliver beskattet.

Når det så er sagt, så er det slet ikke noget jeg overvejer, jeg tænker ikke over om det er "rimeligt" kun hvor langt mine midler rækker. Hvis en Dansk GP er interessant nok, så vil jeg betale det det koster, men i min optik er der ganske få Danske GPer som yder noget som jeg gerne vil betale ekstra for, så jeg har kun besøgt et meget begrænset antal Danske piger som er helt specielle, og som jeg har vurderet, helt sikkert var det værd; resten af tiden, vil jeg heller besøge 4 i stedet for 2; stadig med fokus på gode oplevelser, så jeg kigger ikke efter laveste pris.

Der er en række (flere end jeg har ambitioner om at besøge) udenlandske piger, som både er meget rimelige i pris, og som samtidigt yder en rigtig god oplevelse, så jeg føler ikke det er en begrænsning på nogen måde.

"Rimeligt" er efter min overbevisning ikke noget der er værd at overveje. Hvis der er kunder er prisen "rimelig" Der er en "luksus" GP som hun kalder sig selv som vil have 4500 per time. Og hun har annonceret i flere år nu, så jeg tænker at det lave antal kunder, opvejes af den høje pris. Der er ingen rigtig forklaring, hun kan ikke få dig til at komme 10 gange på en aften, eller give dig de bedste orgasmer, hun er bare ung og ser god ud, og kalder sig selv "luksus"; men det fungerer åbenbart fint. Der er andre kendte med hendes kvaliteter, som tager det halve. go figure.

mvh amatør 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 5 timer siden:

30 min eller 2 time? :rolleyes:

Du bestemmer selv - her er det din maks pris der spørges om. Om du kan få det til at række 30 min eller 120 min. er underordnet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en fast dame (dansk) som jeg betaler 200 kr pr gang. Ca 30 min men jeg kan strække det op til 1 time.

Jeg har en anden regelmæssig dame (udenlandsk) som jeg betaler 300 kr pr gang. Også ca 30 min.

Besøger begge 1-3 gang pr måned nogen gange sjældnere.

Begge udfører det de udfører på fremragende vis. Min maksimale betaling har været 800 kr for 30 minutter. Det leverede var ikke på niveau med de første.  Til gengæld var hun virkelig flot og charmerende og thai.

Har også besøgt andre, ikke regelmæssigt, som gør det virkelig godt for 500 kr. Kan godt levere navne på PB hvis nogen er interesseret.Alle annoncerer på annoncelight så det er ikke hemmeligt, men gider ikke fnidder og spørgsmål om enkelte damer.

Så min grænse er 500 kr pr gang og egentlig er behovet bare 20-30 min. Hvis jeg skal betale 500 så skal det også nærmest være garanti for at bliver godt, ellers føler jeg mig snydt

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer jo an på så meget.

Men generelt hedder det 30min - Max 1000kr
1 time - Max 1500,-

Men tager helst de 30 min til ca 800,- dem har jeg virkelig haft mange gode oplevelser på, men i kraft af at flere har sat deres priser op, må man jo tilpasse sig…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået så gode oplevelser i prislejet 800-2.000kr. at jeg tvivler på at de bliver  bedre af at betale mere. Skulle jeg betale mere, ville det være for et weekendophold eller andet - hvor der var tid til en dimension mere end den erotiske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...