Hop til indhold

Recommended Posts

stifmeister skrev, for 5 timer siden:

Nogen som har erfaringer med Nu-On massage i Smallegade 11 Herning. 

I en gl 2015 tråd står det som "grøn sted" 

Men om den stadig holder stik? 

 

Jeg har været forbi en enkelt gang for noget tid siden. Jeg fik besked på at beholde underbukserne på. Der var ikke antydning af noget som helst. 

Hende der masserede mig gav en god hård massage. Massagen i sig selv ville jeg godt komme igen for, men (og det er et stort men for mig) der var så meget larm og uro under stort set hele massagen at det var svært at koble fra og slappe helt af og nyde massagen. På et tidspunkt kom der også en skarp madlugt som jeg ikke fandt vildt behagelig (det lugtede meget af fisk). 
Der er flere rum på stedet. Når man kommer ind er der et større rum med en disk. Der er et rum bagved og så er der en gang ned langs facaden med et par rum. Fælles for alle rum er at skillevæggene ikke går helt til loft og at døren blot udgøres af et forhæng. Jeg kommer mange steder hvor det fungerer fint kun med forhæng mellem briksene, men på de steder er der ro. Her var der et konstant rend ind og ud af bagdøren og snak på thailandsk. 
Jeg var uheldig at få rummet bag disken hvor det var meget højlydt. Jeg nævnte det også efter massagen og blev lovet et rum nede af gangen næste gang jeg kom. Desværre tror jeg bare stadig ikke at man slipper helt for støjen. 

Kan man abstrahere fra støjen og går efter en god massage uden ekstra så er det et fint sted ellers så vil jeg anbefale at finde et andet sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

Jeg har været forbi en enkelt gang for noget tid siden. Jeg fik besked på at beholde underbukserne på. Der var ikke antydning af noget som helst. 

Hende der masserede mig gav en god hård massage. Massagen i sig selv ville jeg godt komme igen for, men (og det er et stort men for mig) der var så meget larm og uro under stort set hele massagen at det var svært at koble fra og slappe helt af og nyde massagen. På et tidspunkt kom der også en skarp madlugt som jeg ikke fandt vildt behagelig (det lugtede meget af fisk). 
Der er flere rum på stedet. Når man kommer ind er der et større rum med en disk. Der er et rum bagved og så er der en gang ned langs facaden med et par rum. Fælles for alle rum er at skillevæggene ikke går helt til loft og at døren blot udgøres af et forhæng. Jeg kommer mange steder hvor det fungerer fint kun med forhæng mellem briksene, men på de steder er der ro. Her var der et konstant rend ind og ud af bagdøren og snak på thailandsk. 
Jeg var uheldig at få rummet bag disken hvor det var meget højlydt. Jeg nævnte det også efter massagen og blev lovet et rum nede af gangen næste gang jeg kom. Desværre tror jeg bare stadig ikke at man slipper helt for støjen. 

Kan man abstrahere fra støjen og går efter en god massage uden ekstra så er det et fint sted ellers så vil jeg anbefale at finde et andet sted. 

 

Tusind tak for brugbar input. 

Er heller ikke vild med forhængs stederne. Jeg kan ikke abstrahere fra de lydindtryk der måtte komme. 

 

Og når det kommer til madlugt og det der fermenteret fisk så hopper jeg over. 

Har 2 gange fået massage + af en der lugtede af det. Og det er simpelthen så kras en "duft" at det ødelagde "turen" 

Redigeret af stifmeister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for ca. 3uger siden til en ok gang massage, men blev også bedt om, at beholde underbukserne på og ingen antydning af ekstra:unsure: så jeg måtte videre ud i byen:rolleyes: Der var to midaldrende massører i butikken  da jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...