Hop til indhold
UnitedCph

Fantastiske Brenda - føles som en drøm.

Recommended Posts

Tilbage start maj havde jeg en booket en time sammen med skønheden Brenda. Dette er anmeldelsen fra mit besøg. Linket virket desværre ikke i øjeblikket.

Som relativ ny i denne verden blev jeg virkelig overrasket over, hvor helt igennem faktisk en oplevelse kan være, når alle brikkerne bare falder på plads helt perfekt. En naturlig skønhed, et smil der smitter og bare generelt et dejligt menneske er blot nogle af de få ord som beskriver hende (ja jeg er nok lidt små forelsket :x - og jeg kan simpelthen ikke vente og håber så meget på, at hun kommer tilbage.)

Jeg var i syvende himmel med hende - hun formår at skabe en ro, men samtidig en længsel, som man bare skal opleve.. Jeg havde den vildelse afslutning - og jeg griner stadig lidt over, hvor lang tid jeg skulle bruge for at komme tilbage til mig selv. Hun skaber en længsel i dig og du vil bare have mere og mere. Jeg skal i hvert fald have mere end en time med hende næste gang (hun forhåbentlig) kommer på besøg til Danmark igen.

Hun er smuk, sød, serviceminded og bare down to earth. Jeg kunne blive ved..

/Kaz

Redigeret af UnitedCph

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...