Nysgerrig sjæl 0 Skrevet 23. Maj, 2022 https://annoncelight.dk/showad/343603 nogen som kan give en beskrivelse af Sophie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snavs_noeglehul 0 Skrevet 17. Juni, 2022 Jeg er også interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 17. Juni, 2022 ja jeg kørte lige forbi i går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterdd 3 Skrevet 17. Juni, 2022 knallert skrev, for 27 minutter siden: ja jeg kørte lige forbi i går Hvordan lyder beskrivelse så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jasonj Skrevet 18. Juni, 2022 Det er første gang jeg har skrevet en anmeldelse på forummet, men jeg synes det er det værd. Har i dag besøgt Sophie, til en times btb/lingammassage. Sophie er en sød pige, og det er hende på billederne ,meget smukkere i virkeligheden. Hun har et sødt smil og hendes engelsk er ok, så vi kunne sagtens snakke sammen, atmosfæren var rar og afslappet, 10 til pige 10 til stedet, alt sidder perfekt. Trænger du til en lækker massage og pirrened berøringer, så skal du helt klar prøve denne unge kvinde, som har en rigtig lækker ungpige krop, unik og sensuel massage er det som bliver tilbudt, rigtig dejlig oplevelse. Jeg vender tilbage til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterdd 3 Skrevet 18. Juni, 2022 Hvad måtte du slippe for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailover78 7 Skrevet 19. Juni, 2022 @Jasonj måtte man rører ved hende? Jeg har skrevet til hende uden at få svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg