Hop til indhold

Recommended Posts

Ved i om der ligger nogle gode steder oppe i Frederikssund?

Jeg kommer relativt tit forbi byen, men har ingen anelse om hvor man kan finde et sted med en fornuftig service til en fornuftig pris..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved i om der ligger nogle gode steder oppe i Frederikssund?

Jeg kommer relativt tit forbi byen, men har ingen anelse om hvor man kan finde et sted med en fornuftig service til en fornuftig pris..

Et skud fra hoften: Jeg mener – uden at være sikker – at der er kommet en thaibiks på Roskildevej nede omkring den gamle biograf ved åen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej bkg, gamle "våde ven".

Jeg tror desværre, du denne gang har læst lidt let hen over mit indlæg, for bemeldte thaiklinik skulle efter mine begreber befinde sig på Roskildevej i Frederikssund – og ikke i Roskilde.

Du har dog ret så langt, at Frederikssund og omegn samt Hornsherred tilsyneladende er underforsynet med gode tilbud. Det er ikke her, du skal modtage dit "brusebad".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den der thaimassage i frederikssund, er der nogen der har været der og kan bekræfte at man også kan få sex der, og ikke kun massage af kroppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...