Hop til indhold
Bulder

Blaffer

Recommended Posts

min fejl... fik såmænd bare trykket på den forkerte knap :oops: håber ikke at det er nok til at ødelægge din søndag :shock:

Jeg er skam blot et menneske der kan begå fejl... håber du har forståelse for det

Del dette indlæg

Link til indlæg

min fejl... fik såmænd bare trykket på den forkerte knap :oops: håber ikke at det er nok til at ødelægge din søndag :shock:

Jeg er skam blot et menneske der kan begå fejl... håber du har forståelse for det

Alt forladt, shit happens, blev bare lidt forvirret. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg samlet en polsk herre op for et par år siden der gik og blaffet med sin 2 årige datter på skuldrende, han skulle til kbh, det skulle jeg også....og det gik fint nok, trods min vap brokkede sig lidt meget.

Havde datteren ikke været med, havde jeg aldrig samlet ham op. Men vi fik en fin snak om livet i almindelighed.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel blevet moderne at få et lift med andre igen.... Folk står ikke ved vejkanten og venter for evigt.

På nettet kan man jo få kontakt på den der hjemmeside som jeg ikke lige ved hvad hedder... Så er man mere sikker på at nå frem til tiden, når det er arrangeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...