Montezi 3327 Skrevet 6. Oktober, 2013 min fejl... fik såmænd bare trykket på den forkerte knap håber ikke at det er nok til at ødelægge din søndag Jeg er skam blot et menneske der kan begå fejl... håber du har forståelse for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 6. Oktober, 2013 min fejl... fik såmænd bare trykket på den forkerte knap håber ikke at det er nok til at ødelægge din søndag Jeg er skam blot et menneske der kan begå fejl... håber du har forståelse for det Alt forladt, shit happens, blev bare lidt forvirret. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 7. Oktober, 2013 Jeg samlet en polsk herre op for et par år siden der gik og blaffet med sin 2 årige datter på skuldrende, han skulle til kbh, det skulle jeg også....og det gik fint nok, trods min vap brokkede sig lidt meget. Havde datteren ikke været med, havde jeg aldrig samlet ham op. Men vi fik en fin snak om livet i almindelighed.... ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Oktober, 2013 Det er vel blevet moderne at få et lift med andre igen.... Folk står ikke ved vejkanten og venter for evigt. På nettet kan man jo få kontakt på den der hjemmeside som jeg ikke lige ved hvad hedder... Så er man mere sikker på at nå frem til tiden, når det er arrangeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg